AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1 Skrevet 24. mai 2021 Jeg er skilt, 45 år og ikke i forhold nå. Var endelig på hyttetur med en god venninne i helga. Vi er aktive og liker å løpe, men min venninne hadde vondt i kneet og måtte være i ro denne helga. På lørdags morgen kom hennes sønn innom på hytta for å gjøre klart noe på familiens båt. Han er 20 år og veltrent og veldig attraktiv. Jeg må innrømme, litt flaut, at jeg kastet et par ekstra blikk på han nede på brygga. Jeg tok på meg løpeklær og skulle ta en fin runde etter frokost. Rett før jeg skulle starte ropte mammaen til sønnen «bli med å løp litt da vel, jeg har vondt i kneet og ...... trenger litt motstand i løypa». Jeg visste ikke helt hva jeg skulle si og smilte og sa «så fint, det blir moro!». Vi løp og vekslet på å ligge foran og bak. Sa ingenting til hverandre og gjorde ingenting med hverandre. Likevel ble jeg helt oppslukt av situasjonen. Så mye på kroppen hans når han var foran og tenkte mye på at han kunne se på meg når han var bak... Vi var tilbake på hytta etter 8 km med deilig løping. Vi var svette og jeg så absolutt på overkroppen da han vrengte av seg t-skjorta og gikk i dusjen. Etterpå var jeg helt opphengt i dette. Fantaserte om dette i dusjen og kom flere ganger. På natta og neste morgen også. Sønnen reiste hjem samme dag. Når jeg er hjemme igjen klarer jeg ikke å tenke på annet enn sex med ham... Er det galt av meg..? Burde jeg ta en pause fra min venninne..? Kommer aldri til å ha sex med han, men jeg har ikke vært så klar for sex siden begynnelsen av tyveårene... kommer typisk alene 2-3 ganger/mnd. Nå kommer jeg minst 2-3 ganger daglig... Trenger råd som ikke inkluderer sex med min venninnes sønn. Det er helt uaktuelt! Heldigvis er ikke mine barn på samme alder. De er ikke omgangsvenner, så det er ingen fare for at han dukker opp hjemme hos meg heldigvis :-) Anonymkode: 42165...c0c 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #2 Skrevet 24. mai 2021 Ikke noe galt i å fantasere litt, man styrer jo ikke seksuell attraksjon sånn egentlig, det man styrer er hva man velger å gjøre det og om man evt. forsøker å realisere tankene. Men du sier jo selv at du ikke kommer til å prøve deg på noe ang. han, og det er nok lurt, for venninners/venners barn er off limits. Så kos deg heller med tanken og la det være med det. Anonymkode: ee2ec...575 13
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #3 Skrevet 24. mai 2021 Ikkeno galt. Syns det er litt uforståelig. 20-åringer er barn i mine øyne. Men ikke ulovlig, nei. Anonymkode: d8e32...427
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #4 Skrevet 24. mai 2021 Jeg synes ikke det er noe galt i det. Du kan fantasere om hva du vil. Det er handlingene i virkeligheten som definerer deg og så lenge du kun fantaserer så ser jeg ingen problemer med det. Kos deg du 🙂 Anonymkode: b6fef...d1d 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #5 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg er skilt, 45 år og ikke i forhold nå. Var endelig på hyttetur med en god venninne i helga. Vi er aktive og liker å løpe, men min venninne hadde vondt i kneet og måtte være i ro denne helga. På lørdags morgen kom hennes sønn innom på hytta for å gjøre klart noe på familiens båt. Han er 20 år og veltrent og veldig attraktiv. Jeg må innrømme, litt flaut, at jeg kastet et par ekstra blikk på han nede på brygga. Jeg tok på meg løpeklær og skulle ta en fin runde etter frokost. Rett før jeg skulle starte ropte mammaen til sønnen «bli med å løp litt da vel, jeg har vondt i kneet og ...... trenger litt motstand i løypa». Jeg visste ikke helt hva jeg skulle si og smilte og sa «så fint, det blir moro!». Vi løp og vekslet på å ligge foran og bak. Sa ingenting til hverandre og gjorde ingenting med hverandre. Likevel ble jeg helt oppslukt av situasjonen. Så mye på kroppen hans når han var foran og tenkte mye på at han kunne se på meg når han var bak... Vi var tilbake på hytta etter 8 km med deilig løping. Vi var svette og jeg så absolutt på overkroppen da han vrengte av seg t-skjorta og gikk i dusjen. Etterpå var jeg helt opphengt i dette. Fantaserte om dette i dusjen og kom flere ganger. På natta og neste morgen også. Sønnen reiste hjem samme dag. Når jeg er hjemme igjen klarer jeg ikke å tenke på annet enn sex med ham... Er det galt av meg..? Burde jeg ta en pause fra min venninne..? Kommer aldri til å ha sex med han, men jeg har ikke vært så klar for sex siden begynnelsen av tyveårene... kommer typisk alene 2-3 ganger/mnd. Nå kommer jeg minst 2-3 ganger daglig... Trenger råd som ikke inkluderer sex med min venninnes sønn. Det er helt uaktuelt! Heldigvis er ikke mine barn på samme alder. De er ikke omgangsvenner, så det er ingen fare for at han dukker opp hjemme hos meg heldigvis 🙂 Anonymkode: 42165...c0c Det er helt normalt at man tiltrekkes av unge menn, selv i din alder. Han er voksen, har kropp som en voksen mann - bare veldig fresh og "ny". Vi er vel skapt sånn at vi gjerne trekkes mot det man helst ikke skal tiltrekkes av? Jeg er 34år og hadde en stesønn på før jeg ble alene. Gjett om jeg fantaserte om kameratene hans av og til? Du gjør det fornuftig med å ikke fullføre tanken din. All fantasi er lov, og kanskje også han hadde en fantasi om deg? Anonymkode: 1e087...1b2 3
Gjest Alterego666 Skrevet 24. mai 2021 #6 Skrevet 24. mai 2021 Fortsett å fantasere, men tenk deg godt om før du risikerer forholdet til venninne.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #7 Skrevet 24. mai 2021 Takk for svar :-) Jeg har absolutt ikke tenkt å risikere mitt vennskap med en god venninne! Tenkte heller på om det var lurt å få avstand en stund for ikke å være så opphengt i dette... Det er vel bare tegn på at kroppen og jeg lengter etter sex og en godt trent kropp. Regner med at grensa nedover går til 35 år. Alt under får høre til fantasiverden min... Men overraskende hvor intenst det har vært. Tenker på sex med han hele tiden :-). Både veldig slitsomt, flaut og veldig deilig på samme tid! Anonymkode: 42165...c0c 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #8 Skrevet 24. mai 2021 Menn på din alder fantaserer om jenter i slutten av tenårene, så hvorfor skal ikke du få fantasere om en mann som er voksen, men ung? Kjør på sier jeg bare, ingenting galt i dette. Anonymkode: ff05f...9ab 5
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #9 Skrevet 24. mai 2021 Ikke no galt i å fantasere om 20 åringer, selv fantaserer jeg om jenter som er i 20 årene som jeg møter på forskjellig vis,ikke at jeg vil ha sex med de. Men er vel lov å fantasere om ungt"kjøtt" Anonymkode: d0b3b...b4d 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #10 Skrevet 24. mai 2021 Så lenge det blir med tankene, er det greit. Du kan ikke gjøre så mye med de. Men hold hendene for deg selv Anonymkode: 9f8a3...637
Gjest Alterego666 Skrevet 24. mai 2021 #11 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Men overraskende hvor intenst det har vært. Tenker på sex med han hele tiden :-). Både veldig slitsomt, flaut og veldig deilig på samme tid! Skam og lyst er jo en ganske potent (pun intended) mix.😉
Isambard Skrevet 24. mai 2021 #12 Skrevet 24. mai 2021 Enig med de andre. Fantasier er normalt og helt ok, men tror det er klokest å la det bli med det. Man ikke undervurdere at det kan være komplisert og skambelagt for en gutt også å ha sex med morens venninne, selv om han sikkert kan bli tent der og da.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #13 Skrevet 24. mai 2021 Isambard skrev (9 minutter siden): Enig med de andre. Fantasier er normalt og helt ok, men tror det er klokest å la det bli med det. Man ikke undervurdere at det kan være komplisert og skambelagt for en gutt også å ha sex med morens venninne, selv om han sikkert kan bli tent der og da. Om hun er ei flott milf så tror jeg det er noe som henger høyt for gutten om de har sex. Anonymkode: d0b3b...b4d
PassionatePatti Skrevet 24. mai 2021 #14 Skrevet 24. mai 2021 Ikke noe galt i det, jeg tenner på yngre menn jeg også, men det er bra at du ikke gjør mer ut av det. Venninners sønner er off-limits. 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #15 Skrevet 24. mai 2021 Du er bare kåt, og det er en fin ting. Finn deg en som passer og kos deg. Anonymkode: b284e...8d3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #16 Skrevet 24. mai 2021 Det er så ubegripelig at det skal bety noe som helst for noen at 2 mennesker frivillig har sex, uansett alder. Det er en forkvaklet verden vi lever i. Anonymkode: 90a20...8f5 5
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #17 Skrevet 24. mai 2021 Nei, galt er det ikke, men så er det dette med gamle griser/grisinner og unge menn/kvinner da. Litt ulekkert er det jo, selv om det bare skjer i fantasien:) Anonymkode: 75f3a...644 1
Anonymburker Skrevet 24. mai 2021 #18 Skrevet 24. mai 2021 Hadde ikke syntes det hadde vært galt i å praktisere det engang, bortsett fra at det er din venninnes sønn. Da blir det jo et svik som er vanskelig å tilgi. 20-åringer er ofte flotte å se på, det gjelder kvinner også for å si det mildt. Så ingenting galt i å fantasere om det. 2
visp Skrevet 24. mai 2021 #19 Skrevet 24. mai 2021 Expandable86 skrev (4 minutter siden): Hadde ikke syntes det hadde vært galt i å praktisere det engang, bortsett fra at det er din venninnes sønn. Da blir det jo et svik som er vanskelig å tilgi. 20-åringer er ofte flotte å se på, det gjelder kvinner også for å si det mildt. Så ingenting galt i å fantasere om det. Ja? Det er jo nettopp det som er det gale her. Jeg hadde aldri noensinne tilgitt en venninne for dette. Hadde aldri villet ha noe med henne å gjøre igjen. 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #20 Skrevet 24. mai 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er skilt, 45 år og ikke i forhold nå. Var endelig på hyttetur med en god venninne i helga. Vi er aktive og liker å løpe, men min venninne hadde vondt i kneet og måtte være i ro denne helga. På lørdags morgen kom hennes sønn innom på hytta for å gjøre klart noe på familiens båt. Han er 20 år og veltrent og veldig attraktiv. Jeg må innrømme, litt flaut, at jeg kastet et par ekstra blikk på han nede på brygga. Jeg tok på meg løpeklær og skulle ta en fin runde etter frokost. Rett før jeg skulle starte ropte mammaen til sønnen «bli med å løp litt da vel, jeg har vondt i kneet og ...... trenger litt motstand i løypa». Jeg visste ikke helt hva jeg skulle si og smilte og sa «så fint, det blir moro!». Vi løp og vekslet på å ligge foran og bak. Sa ingenting til hverandre og gjorde ingenting med hverandre. Likevel ble jeg helt oppslukt av situasjonen. Så mye på kroppen hans når han var foran og tenkte mye på at han kunne se på meg når han var bak... Vi var tilbake på hytta etter 8 km med deilig løping. Vi var svette og jeg så absolutt på overkroppen da han vrengte av seg t-skjorta og gikk i dusjen. Etterpå var jeg helt opphengt i dette. Fantaserte om dette i dusjen og kom flere ganger. På natta og neste morgen også. Sønnen reiste hjem samme dag. Når jeg er hjemme igjen klarer jeg ikke å tenke på annet enn sex med ham... Er det galt av meg..? Burde jeg ta en pause fra min venninne..? Kommer aldri til å ha sex med han, men jeg har ikke vært så klar for sex siden begynnelsen av tyveårene... kommer typisk alene 2-3 ganger/mnd. Nå kommer jeg minst 2-3 ganger daglig... Trenger råd som ikke inkluderer sex med min venninnes sønn. Det er helt uaktuelt! Heldigvis er ikke mine barn på samme alder. De er ikke omgangsvenner, så det er ingen fare for at han dukker opp hjemme hos meg heldigvis 🙂 Anonymkode: 42165...c0c Husker selv da jeg var 22, mor hadde fest og flere av hennes venner kom å sjekka meg opp på soverommet (var en periode jeg bodde hjemme igjen). Det var skikkelig ubehagelig og skremmende for jeg så på dem som voksne eldre kvinner som kunne vært min mor. De varierte i alder fra 38 til 50. Overhodet ikke noe romantiske eller erotiske følelser der nei.. La det være en fantasi du. Anonymkode: 213b5...90f 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå