Gå til innhold

Tips for å finne seg en mann!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
22 hours ago, Fjellgeita27 said:

Ts her! Jeg leter etter en ærlig, omtenksom og festlig kar som både kan være med på tur og nyte en god middag eller film i sofaen. Det er viktig at han prioriterer meg, men også kan finne på ting med venner! 😊 

Dette er veldig vagt. De aller fleste passer under denne beskrivelsen, unntatt festlig, men det er jo også avhengig av øyet som ser. Betyr dette at du egentlig tror du kunne funnet tonen med mange? Eller kanskje vet du ikke helt hva du ser etter? 

Anonymkode: 038d2...136

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Med nicket ditt ville jeg vurdert å titte innom Turvenn ☺️

Anonymkode: fde29...29f

Jeg tror nok nicket var mer perfekt beskrivelse av meg før enn nå 😅 men takk for tips ☺️

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Dette er veldig vagt. De aller fleste passer under denne beskrivelsen, unntatt festlig, men det er jo også avhengig av øyet som ser. Betyr dette at du egentlig tror du kunne funnet tonen med mange? Eller kanskje vet du ikke helt hva du ser etter? 

Anonymkode: 038d2...136

Jeg tror nok jeg heller kunne listet opp hva jeg ikke ser etter, i stede for ser etter 😅 For jeg har vært skikkelig forelsket og glad i/elsket 2 stykker og de er så langt fra hverandre i utseende og hobbyer som en kan finne. Så det viktigste for meg er vel hvordan de er mot folk og hvordan de er mot meg. At de er snill, god, kjærlig og noen jeg kan føle meg 100% trygg hos! At vi kan finne på nye ting sammen! Veldig viktig at vi kan snakke om alt (høyt under taket) og at vi kan ha forskjellige meninger, ikke bare jatter med for å please liksom! 

• Liker 1
Skrevet
Fjellgeita27 skrev (Akkurat nå):

Jeg tror nok jeg heller kunne listet opp hva jeg ikke ser etter, i stede for ser etter 😅 For jeg har vært skikkelig forelsket og glad i/elsket 2 stykker og de er så langt fra hverandre i utseende og hobbyer som en kan finne. Så det viktigste for meg er vel hvordan de er mot folk og hvordan de er mot meg. At de er snill, god, kjærlig og noen jeg kan føle meg 100% trygg hos! At vi kan finne på nye ting sammen! Veldig viktig at vi kan snakke om alt (høyt under taket) og at vi kan ha forskjellige meninger, ikke bare jatter med for å please liksom! 

Jeg kan legge til at jeg ikke leter etter en mann fordi jeg trenger hjelp til ting menn gjør om du skjønner. For jeg liker og klare slikt selv! 👍🏼

AnonymBruker
Skrevet

Ser etter en mann rundt min alder 45+, singel, orden på livet, ferdig med tidligere forhold, og som ikke har dramatikk i livet sitt. Viktig at han ikke er sjalu😊

Anonymkode: e9e30...267

• Liker 1
Skrevet
On 5/23/2021 at 11:53 PM, Fjellgeita27 said:

Hva leter menn som vil ha seg en dame etter? Er på tinder. 

Hva er det du VIRKELIG liker å gjøre? Finn deg en mann som du kan gjøre disse tingene med.

Og så er det lurt med litt like kjerneverdier og holdninger. Da slipper man de virkelig store uenighetene.

• Liker 3
Skrevet
Svampebob_1 skrev (På 26.5.2021 den 16.37):

Hva er det du VIRKELIG liker å gjøre? Finn deg en mann som du kan gjøre disse tingene med.

Og så er det lurt med litt like kjerneverdier og holdninger. Da slipper man de virkelig store uenighetene.

Takk for et veldig bra råd!! De kjerneverdiene er vel det som er likt hos de jeg skrev om tidligere her. Over til hva jeg virkelig liker å gjøre, der står jeg faktisk mer fast. Har grublet i flere dager 😅 Jeg liker å gå tur, oppussing av ting/rom, sy, strikke, synge, danse, se serier/film, reise, lage og spise god mat med familie og/eller venner. 

Skrevet

Jeg lurer også på! Menn? Hvorfor sveiper dere damer til høyre, for så og ikke svare når en starter en samtale? 🤔

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Fjellgeita27 skrev (21 timer siden):

Jeg lurer også på! Menn? Hvorfor sveiper dere damer til høyre, for så og ikke svare når en starter en samtale? 🤔

Det lurer jeg også på. Dårlig gjort!

Anonymkode: f5687...679

• Liker 1
Skrevet
On 5/29/2021 at 2:05 AM, Fjellgeita27 said:

Takk for et veldig bra råd!! De kjerneverdiene er vel det som er likt hos de jeg skrev om tidligere her. Over til hva jeg virkelig liker å gjøre, der står jeg faktisk mer fast. Har grublet i flere dager 😅 Jeg liker å gå tur, oppussing av ting/rom, sy, strikke, synge, danse, se serier/film, reise, lage og spise god mat med familie og/eller venner. 

Bare hyggelig det 😊.

Meld deg på dansearrangement, turgrupper eller ferietur for single (når koronakrisen løsner). I prosessen kan du være så heldig at du koser deg med å lete etter en som er rett for deg.

Det du skal lete etter er en som du har limet i forholdet med. Tenk deg hva felles interesser og aktiviteter, interessante diskusjoner og felles kjerneverdier kan lede til? 😊

Ang. kjerneverdier: Tenk over hva som definitivt provoserer deg mest.. eller hva som teller mest! Hva prater du om med dine venner om hva som er rett og galt? Hva er mest interessant å prate om? Er det Norsk matjord og bønder, humler og bier som dør ut, homofile rettigheter, politikk, veiene i Norge eller barn i flyktningleire som er viktig? Det du brenner for kan bli limet sammen med en annen.

Hilsen en som gikk veien selv i noen år og fant seg noen 👌.

• Liker 1
Skrevet
On 5/29/2021 at 2:07 AM, Fjellgeita27 said:

Det kan være fordi de plutselig snakker med noen andre, er trege til å svare, måtte jobbe overtid osv. Det finnes hundrevis av forklaringer. Det handler ikke om deg.

Finn en annen å snakke med i mellomtiden. Plutselig havner han tilbake igjen hos deg.

• Liker 1
Skrevet
Fjellgeita27 skrev (På 24.5.2021 den 20.55):

Jeg er født i 1992 ;) 

Vekta de i kg ? Høyde ? Å hårfarge? Treffe du riktig der har du meg 😂 siden du allerede var så godt igang (overfladisk ? Oh yeah )

Skrevet
Bodydating skrev (22 timer siden):

Vekta de i kg ? Høyde ? Å hårfarge? Treffe du riktig der har du meg 😂 siden du allerede var så godt igang (overfladisk ? Oh yeah )

174 cm, 70kg og mørk blond! 

Skrevet
Svampebob_1 skrev (På 30.5.2021 den 9.55):

Bare hyggelig det 😊.

Meld deg på dansearrangement, turgrupper eller ferietur for single (når koronakrisen løsner). I prosessen kan du være så heldig at du koser deg med å lete etter en som er rett for deg.

Det du skal lete etter er en som du har limet i forholdet med. Tenk deg hva felles interesser og aktiviteter, interessante diskusjoner og felles kjerneverdier kan lede til? 😊

Ang. kjerneverdier: Tenk over hva som definitivt provoserer deg mest.. eller hva som teller mest! Hva prater du om med dine venner om hva som er rett og galt? Hva er mest interessant å prate om? Er det Norsk matjord og bønder, humler og bier som dør ut, homofile rettigheter, politikk, veiene i Norge eller barn i flyktningleire som er viktig? Det du brenner for kan bli limet sammen med en annen.

Hilsen en som gikk veien selv i noen år og fant seg noen 👌.

Takk! 😁 Håper jeg finner den rette! 🤞🏼

AnonymBruker
Skrevet

Tinder er fryktelig vanskelig for å finne kjæreste! Men det er en mulighet hvis du gjør det litt grundig og seriøst. Du må nok gå litt i deg selv mht type menn du sveiper ja på. man kan ikke være veldig kresen ved sveipingen, må heller sortere etter match/de første meldingene.

Min erfaring er at menn liker glade og blide kvinner, som byr på seg selv. Som holder seg godt (ikke nødvendigvis slank/tynn), men er aktiv og frisk. Og vær ærlig om hvem du er og hva du søker.

Møt menn med åpent sinn og gi de du liker litt en sjanse, det kan skjule seg et flott menneske der bak første møtet.

Kanskje et smil og hei til noen du ikke kjenner "ute i verden" er en bedre strategi enn endeløse dater på Tinder? 

Anonymkode: a28f4...25a

Skrevet
10 hours ago, Fjellgeita27 said:

Takk! 😁 Håper jeg finner den rette! 🤞🏼

Det gjør du garantert! Ønsker deg masse lykke til! 😊

AnonymBruker
Skrevet

Det beste tipse jeg kan komme med er å bare slappe av og ikke stresse Kjærligheten kommer når du minst venter det 😕

Anonymkode: 230d4...938

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.5.2021 den 1.07):

Ei feminin, selvsikker og selvstendig dame som ikke lager drama for småtteri. 

Anonymkode: b71d7...e21

Det finnes det veldig få av.

Anonymkode: fc5be...8d1

Skrevet
Svampebob_1 skrev (På 1.6.2021 den 11.56):

Det gjør du garantert! Ønsker deg masse lykke til! 😊

Tusen takk! ☺️🤞🏼

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.6.2021 den 7.56):

Tinder er fryktelig vanskelig for å finne kjæreste! Men det er en mulighet hvis du gjør det litt grundig og seriøst. Du må nok gå litt i deg selv mht type menn du sveiper ja på. man kan ikke være veldig kresen ved sveipingen, må heller sortere etter match/de første meldingene.

Min erfaring er at menn liker glade og blide kvinner, som byr på seg selv. Som holder seg godt (ikke nødvendigvis slank/tynn), men er aktiv og frisk. Og vær ærlig om hvem du er og hva du søker.

Møt menn med åpent sinn og gi de du liker litt en sjanse, det kan skjule seg et flott menneske der bak første møtet.

Kanskje et smil og hei til noen du ikke kjenner "ute i verden" er en bedre strategi enn endeløse dater på Tinder? 

Anonymkode: a28f4...25a

Jeg er ikke like kresen i sveipingen lenger, men «luker» heller ut senere når en har pratet litt 👍🏼 Og gir alle en sjanse! Er veldig ærlig på hva jeg ønsker! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...