Hengebuksvinet Skrevet 23. mai 2021 #1 Skrevet 23. mai 2021 Vi har nettopp fått oss en liten familiehund, som vi ønsker å reise fra sjelden. Har folk som kan passe den, men ønsker tips til hvordan reise med hund fra dere erfarne. Greit nok å ta han med på hytta eller i telt, men har noen bodd på hotell/ overnattet på andre måter med hund?
Malursk Skrevet 23. mai 2021 #3 Skrevet 23. mai 2021 Veldig mange hotell har egne rom for de som har med hund. Det er bare å ringe på forhånd å bestille 🙂 Har hund selv, og hun har vært med over alt. Sjekker nettsiden til hotellet først, og de fleste har egne rom for oss med hund. 1
Hengebuksvinet Skrevet 23. mai 2021 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2021 Takk for svar. Så greit at hotell har hunderom
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #5 Skrevet 23. mai 2021 Min hund er stort sett alltid med meg på tur. Vi reiser og mye rundt og konkurrerer, vi har bodd på alt fra hotell til campinghytte og telt i skogen. Mange overnattingssteder har rom du kan ha med hunden. et tips er å kjøpe inn silvershade (sølvduk) til å ha over bilen om dere må inn et sted og spise eller handle og hunden ikke kan være med. Jeg har silvershade over bilen og vinduene åpne. Da går det fint en liten stund (ikke timesvis, sjekk hvordan temperaturen blir i din bil). Jeg har og med hunden om spisestedet har bord ute, det er stort sett lov, jeg spør først. god tur! Anonymkode: f5ef8...00f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå