Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært på tre dates med en mann, han kontaktet meg i går og lurte på om jeg ville finne på noe i dag, jeg sa ja. Han svarte med at han skulle tenke på hva vi kunne finne på sammen. Nå er dagen snart over, og jeg har ikke hørt noe fra han. Vet at han ofte tar ting på sparket, men nå tolker jeg det som at han ikke vil møtes likevel?

Anonymkode: 6bfff...30d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå kommer du til å få spørsmål om hvorfor ikke du har sendt melding. Og det burde du faktisk gjort, for avklaring istedenfor å bare vente. Men kan fortelle en ting, 10/10 ganger hvor mannen har bedt meg ut/spurt om å treffes, ikke har meldt i løpet av hele dagen slik at jeg til slutt har meldt, har jeg fått melding at de enten har mistet interessen eller så har de hatt en dårlig unnskyldning. Så nei, han er ikke interessert. Er han interessert virker han tafatt og jeg er helt ferdig med folk som han der 

Anonymkode: f19c8...0e3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hørte du noe?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hørte du noe?

Sendte han melding. Han svarte med: hei bby er fortsatt på jobb, så rekker nok ikke å møtes i dag.. Så skrev han at han har noen fridager til uka og at han vil møtes snart. 
Altså?? Siden han ikke tok seg bryet med å informere om det, så regner jeg med at han ikke bryr seg noe nevneverdig

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Sendte han melding. Han svarte med: hei bby er fortsatt på jobb, så rekker nok ikke å møtes i dag.. Så skrev han at han har noen fridager til uka og at han vil møtes snart. 
Altså?? Siden han ikke tok seg bryet med å informere om det, så regner jeg med at han ikke bryr seg noe nevneverdig

Temmelig respektløst ja. I sånne situasjoner må man spørre seg selv: ville jeg bedt noen ut og så ikke informert om at jeg ikke kunne likevel? Er svaret et klart nei ser man også kontrasten og hva for en slags type man har med å gjøre. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Høres ut som en useriøs type. Jeg hadde kuttet all kontakt og gått videre. 

Anonymkode: cb63d...915

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, KG-mafien dømmer nord og ned tvert. Dere vet, vi menn overtenker ikke enhver ting slik som dere. Han var busy, tenkte kanskje ikke over at han burde meldt fra, kom med forslag om ny aktivitet... Jeg synes han virker som em helt grei kar jeg. 

Anonymkode: 8605a...c71

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hehe, KG-mafien dømmer nord og ned tvert. Dere vet, vi menn overtenker ikke enhver ting slik som dere. Han var busy, tenkte kanskje ikke over at han burde meldt fra, kom med forslag om ny aktivitet... Jeg synes han virker som em helt grei kar jeg. 

Kg-mafia faktisk. Du mangler tydeligvis høflighet og respekt for andre selv, når du syns det er ok å be andre holde av en dag og ikke engang gidder å si ifra at de ikke kommer. Viser man en sånn side tidlig er det bare å blokkere. Hadde han sagt ifra i forveien er det noe helt annet

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Har vært på tre dates med en mann, han kontaktet meg i går og lurte på om jeg ville finne på noe i dag, jeg sa ja. Han svarte med at han skulle tenke på hva vi kunne finne på sammen. Nå er dagen snart over, og jeg har ikke hørt noe fra han. Vet at han ofte tar ting på sparket, men nå tolker jeg det som at han ikke vil møtes likevel?

Akkurat opplevd det samme. Vært på flere dater med en mann. Spurte et par dager etter den siste daten om vi skulle finne på noe igjen. Han ville det, men etter det har kontakten var ganske lite og egentlig dødd ut nå. Jeg kunne sikkert fulgt opp med en oppfølgingsmelding, men vil ikke være for masete heller. Synes bare det kjipt at man ikke kan være ærlig si det ikke var noe match eller at man ikke vil finne på noe igjen🤷🏻‍♀️    

Anonymkode: 77e7c...2d4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Han kom ikke med noe konkret forslag til ny aktivitet, heller ikke en bestemt dag, bare «snart». Så da vet jeg ikke hva han tenker.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han kom ikke med noe konkret forslag til ny aktivitet, heller ikke en bestemt dag, bare «snart». Så da vet jeg ikke hva han tenker.

Det vet du egentlig. 

Du var ikke present i hodet hans i løpet av dagen. Hvis noe var på gang så ville han nok ha gledet seg til date og sagt i fra om han ikke fikk det til. 

Om du er usikker så kan du gi han en sjanse til, men om det da renner ut i sanden, så går du fra å være 99% sikker til å vite det 100%. 

Du kan jo være direkte og si at du ikke er av typen som aksepterer å sitte og vente på folk. 

Anonymkode: b8f7b...4ad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at når en mann virkelig liker deg og er interessert i å møte deg igjen, så vet du det. Gjør han deg usikker, som du er nå, så er han mindre interessert. 

Anonymkode: cb9ff...342

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I sted lurte han på om jeg ville bli med på spontan roadtrip, men passet ikke for meg da. Nå skjønner jeg hvertfall ingenting

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

I sted lurte han på om jeg ville bli med på spontan roadtrip, men passet ikke for meg da. Nå skjønner jeg hvertfall ingenting

Han kjedet seg da. Eller var kåt. Og da var du bra nok.

Tenker det er bra det ikke passet for deg. Nå vet han at du ikke bare hiver alt og stiller opp når det passer for han. Da må han kunne planlegge litt om han vil møte deg, og ikke minst overholde avtaler dere har lagd. Se om han endrer seg nå. Hvis ikke så er han ikke interessert.

Anonymkode: bea85...209

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han kjedet seg da. Eller var kåt. Og da var du bra nok.

Tenker det er bra det ikke passet for deg. Nå vet han at du ikke bare hiver alt og stiller opp når det passer for han. Da må han kunne planlegge litt om han vil møte deg, og ikke minst overholde avtaler dere har lagd. Se om han endrer seg nå. Hvis ikke så er han ikke interessert.

Anonymkode: bea85...209

J, det er jo håpløst med disse som aldri klarer planlegge....ihvertfall ikke når det gjelder å treffes. Alt er ad hoc. 

Nei, når du treffer en som virkelig er interessert så slipper de alt de har i henda, avtaler OG møter opp. 

Anonymkode: 43387...cdd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...