Gå til innhold

Er flere som ikke bruker tampong?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal jeg bruke tampong ?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva har dette med seksualitet å gjøre?! 

Anonymkode: f25d5...65e

Om du leser saken så skjønner du...

Anonymkode: 1fc67...4b9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker ikke tampong fordi jeg er redd for tss... Jeg er over 30 nå og liker bare ikke tanken på tamponger selv om sannsynligheten for å bli rammet av tss er liten.

Anonymkode: 8038e...d0b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Tulling skrev (Akkurat nå):

Hvorfor skal jeg bruke tampong ?

Får du lov til å sykle?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Får du lov til å sykle?

Får lov ? Tenker du er passe blåst som tror at det kun er undertrykkede kvinner som ikke bestemmer selv som ikke er gira på tampong (hele tiden).

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Tulling skrev (Akkurat nå):

Får lov ? Tenker du er passe blåst som tror at det kun er undertrykkede kvinner som ikke bestemmer selv som ikke er gira på tampong (hele tiden).

I artikkelen står det følgende:

"En familievenn av meg fikk ikke lov til å lære seg å sykle på grunn av dette, så hun kan faktisk ikke sykle den dag i dag".

Det var derfor jeg spurte.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

I artikkelen står det følgende:

"En familievenn av meg fikk ikke lov til å lære seg å sykle på grunn av dette, så hun kan faktisk ikke sykle den dag i dag".

Det var derfor jeg spurte.

Hva har det med meg å gjøre ? Var meg du spurte, i din respons til meg.  Jaja, takk og farvel troll.

Skrevet

Jeg har aldri brukt tampong. Er så gammel at jeg snart er ferdig med å ha mensen, så jeg kommer neppe til å gjøre det noen gang. 

Hvorfor? Tja, har i grunnen ikke noen god grunn annet enn at det ikke frister å prøve. Synes det virker ekkelt og ubehagelig å gå med en tampong inni meg. 

• Liker 1
Gjest loveli
Skrevet

Jeg brukte tampong før da jeg blødde mye.

Nå blør jeg lite og trenger så vidt å bruke truseinnlegg.

AnonymBruker
Skrevet

Alltid brukt tampong. Synes følelsen av bind er skikkelig ekkel. For å ikke glemme frykten før å bli igjennom eller lignende. Har derimot nylig byttet over til mensenkopp. 

Anonymkode: 71659...ca9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Alltid brukt tampong. Synes følelsen av bind er skikkelig ekkel. For å ikke glemme frykten før å bli igjennom eller lignende. Har derimot nylig byttet over til mensenkopp. 

Har du brukt bind i alle år før menskopp nylig? 

Anonymkode: b3a94...0e1

AnonymBruker
Skrevet

*Leste fort «aldri brukt tampong».. sorry

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du brukt bind i alle år før menskopp nylig? 

Nei, har brukt tampong fra dag en

Skrevet

Brukte det da jeg var tenåring fordi tamponger var kult og bind var ekkelt og bare eklinger og drittunger brukte bind. Har heldigvis vokst opp. Bruker menskopp og bind om hverandre. 

AnonymBruker
Skrevet
Saph skrev (2 minutter siden):

Brukte det da jeg var tenåring fordi tamponger var kult og bind var ekkelt og bare eklinger og drittunger brukte bind. Har heldigvis vokst opp. Bruker menskopp og bind om hverandre. 

Og i tillegg lukter det bæsj av brukte bind blir vi fortalt. Mensblod er jo i følge mange sidestilt med stinkende bæsj, så det er jo koselig. 

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri brukt tampong, da det er dårlig for skjedefloraen. Har stort sett brukt bind, men nylig konvertert til menskopp. Jomfruhinne-debatten er utdatert og burde vært gravlagt for lenge siden. 

Anonymkode: 59458...6b8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte tamponer i tenårene og 20 årene. Men er nå over 40 år og trives best med bind når jeg har mensen.

Anonymkode: b2bb4...595

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Har aldri brukt tampong, da det er dårlig for skjedefloraen. Har stort sett brukt bind, men nylig konvertert til menskopp. Jomfruhinne-debatten er utdatert og burde vært gravlagt for lenge siden. 

Anonymkode: 59458...6b8

Hvorfor bruker NRK tida på dette da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...