Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.5.2021 den 10.51):

TIX er et flott forbilde, ja. Tenker det er mange russejenter som jubler over å bli kalt «luremus» og «hore». Hvorfor respektere  jenter og unge kvinner når de kan synge sammen med TIX i refrenget «Alle opp på bordene, luremus og horene»! 

Jeg føler ikke at han er den rette til å trekke mobbeofferkortet. La beste melodi vinne, ikke den som gråter mest hos Lindmo og vifter med ticks!

Anonymkode: b2db0...43b

Jeg tenker at du har gått fem på når du blir provosert over de tekstene. Det eneste poenget er å sjokkere og russen selv skjønner utmerket i godt at dette er superdrøye og parodisk tekster.

Ungdommen har et behov for å vippe de eldre av lasset. 

Anonymkode: 6e862...67f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg tenker at du har gått fem på når du blir provosert over de tekstene. Det eneste poenget er å sjokkere og russen selv skjønner utmerket i godt at dette er superdrøye og parodisk tekster.

Ungdommen har et behov for å vippe de eldre av lasset. 

Anonymkode: 6e862...67f

Jeg tenker at du skal lese artikkelen som det lenkes til under her. Forfatteren mener det samme som meg, og uttrykker det på en flott måte.

Hannah80 skrev (14 timer siden):

Anonymkode: b2db0...43b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
byråkrati skrev (På 23.5.2021 den 10.49):

På seg selv kjenner man andre?

Så derfor sier du jeg er enkel?

Anonymkode: 7d073...e29

Gjest byråkrati
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvem er du? 

AnonymBruker
Skrevet

Synes Tix er helt grei, men det skal litt mer til for å overbevise meg om at han har tatt en helomvendig mentalt.

Foreløpig synes jeg hvert eneste steg virker så kalkulert så man skulle tro det sto en PR-rådgiver og hvisket i øret.
"Ok ok, nå er det en pandemi og ingen fester/russetid. Nå må du få tak i folket med karantene-musikk" og alle stegene videre frem til i dag føles ut som en "oppskrift"

Ønsker gutten alt godt, for all del

Anonymkode: 85ca3...1b8

• Liker 5
Skrevet (endret)

.

Endret av Honey Dew
AnonymBruker
Skrevet

Taco Tix og Taffelsticks for oss superenkle

Anonymkode: 3c7e7...50d

AnonymBruker
Skrevet

Er det så rart da. Det er enkle mennesker som er hovedmålgruppen. Hvis man skal selge til intelligente mennesker tjener man ikke penger, da det er få av dem. Det er penger som betyr noe, ikke at nivået skal holdes høyest mulig. 

Anonymkode: 4730f...87d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvis du er enkel slipper du å havne utenfor det gode selskap. Alt er jo tilrettelagt deg. Det er jo positivt. 

Anonymkode: 4730f...87d

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er litt mer "enkelt" å bruke timesvis på å skrive negative ting om en person på Kvinneguiden jeg da og samtidig anse seg selv som mer intelligent og kompleks enn andre. 

Anonymkode: ef106...f0a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For å være ærlig TS, det å kalle folk enkle generelt er ikke et ord jeg ville brukt. Folk vil selvfølgelig bli fornærmet av de, da alle mennesker er komplekse, etter min erfaring langt mer enn det som ofte skinner igjennom.

Jeg tror heller at det kan være en overvekt av en bestemt gruppe folk som ofte kommenterer på Facebook som du kanskje har lagt merke tim (uten at noen er enkle), enn at dette har alt for mye med TIX å gjøre.

Jeg føler ikke det kom helt fram i innlegget ditt om du generaliserer eller tror at så godt som alle som liker musikk av TIX, er det du kaller enkle. Jeg støtter TIX i at han er åpen om psykisk helse, og synes sangen hans i ESC var veldig fin. Den kan høres litt cheesy ut, men selv ting som høres cheesy ut kan ha en mye dypere mening hvis man reflekterer rundt det. Jeg ser i alle fall ikke på meg selv som enkel. 

Anonymkode: 008b7...882

AnonymBruker
Skrevet

Legger til at jeg ikke pleide å like ham så godt før, men nå gjør jeg det i større grad. Han er nok litt annerledes enn meg, men jeg tror han har utviklet seg og ønsker å gjøre noe godt i verden. Noe som er en egenskap jeg beundrer veldig. 

Det er jo mulig at jeg tar feil av ham også, men man må jo gå med det inntrykket man har. Det er alltid en viss feilmargin angående dette når man ikke kjenner personen. Men det han har vært åpen om, har hjulpet enkelte mennesker. De fleste er kanskje nokså upåvirket, men for de det gjelder er det utrolig bra av TIX å tørre å være åpen.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.5.2021 den 1.42):

De som liker Tix har nok ikke noe bevisst forhold til musikk.

Anonymkode: e4a34...bda

Hva mener du egentlig med et bevisst forhold til musikk? Mener du peiling på det musikalske, eller noe annet? 

Selv skal jeg ikke si at jeg har peiling på musikk når det gjelder sangkvalitet og lignende. Men jeg liker de nyeste sangene til TIX fordi de får meg til å føle noe og kan relatere til en del av det. Melodien til sangen blir fin for meg når den kombineres med dette. Og sånt er viktig for meg når det gjelder hva slags musikk jeg liker. At andre ikke føler så mye av slike sanger kan skyldes en annen personlighet. Jeg synes ikke det er noe som er rett og feil når det kommer til musikksmak. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...