Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må bare si at jeg ser mange høyt utdannede også som trykker Tix til sitt bryst også, selv om de ikke synes musikken er så bra. De har bare latt seg fullstendig manipulere av styret som han og mediene har skapt de siste månende. 

Anonymkode: fb2ea...64b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker Queen, Elton John, The Beatles, The Rolling Stones og alle de gode gamle, men jeg elsker også musikken til Tix. Det er deilig med variert musikksmak og av og til vil man bare ha enkel musikk på øret som gir en en gladfølelse. Det får jeg av flere av Tix sine låter. Jeg elsker også Mads Hansen sin da den kom. Den er så deilig hjernedød :ler:

Jeg er ikke kjempe godt utdannet, men blir ikke regnet som en av de såkalt "enkle" du snakker om heller. Jeg opplever at Tix fenger mange forskjellige mennesker egentlig. På lik linje med så mye annen musikk. 

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jada, Tix er en flott fyr. Men han har rett og slett ikke en bra nok stemme. (min mening) I versjonen til Emelie Hollow ble Grand Prix låta hans rett og slett fin. 

Endret av Hannah80
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, Anonymus Notarius said:

Tror det er mer uvanlig å være 13 år å føle at man helt sikkert får seg kjæreste ;) Jeg var nesten voksen før jeg våga å tro at noen ville ha meg. Og jeg har ikke tiks.

Til det andre sitatet så så jeg lignende i flere kommentarfelt i dag. At Tix burde vunnet fordi han har best holdninger, er snillest osv. Til tross for at det er en musikkonkurranse... Det blir rett på trenden med at følelser skal trumfe kvalitet. 

Er det? Han får svært få kritiske spørsmål av journalister etter hva jeg har hørt/lest (skal ikke påstå at jeg følger veldig nøye med på saken, altså). Og fanskaren i kommentarfeltene gjør meg livredd i alle fall :ler: Ikke mye rom for å si noe kritisk der.

Ja, det er så merkelig. En på facebooken min sier at kanskje Europa ikke har kommet like langt som Norge å erkjenne bokstavdiagnoser, derfor vant han ikke... Jeg virkelig, virkelig sliter med å forstå den logikken. Jeg er sikker på at majoriteten av europeere som stemte viste ingenting om TIX, hans diagnoser osv., de enten likte eller ikke likte sangen. Selvfølgelig fresmtår man litt enkel når man synser på den måten, det er bare så virkelighetsfjernt

Anonymkode: 7a8a9...f3a

• Liker 9
Skrevet

Trodde det enkle ofte var det beste?

Go Tixie!

Andreas «TIX» Haukeland: - - Jeg gråt bak brillene

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Må bare si at jeg ser mange høyt utdannede også som trykker Tix til sitt bryst også, selv om de ikke synes musikken er så bra. De har bare latt seg fullstendig manipulere av styret som han og mediene har skapt de siste månende. 

Anonymkode: fb2ea...64b

Så å like Tix er alltid feil? Enten er man enkel (les: dum) eller man er blitt manipulert? 😆🙄

Anonymkode: a0b54...bc9

AnonymBruker
Skrevet
Kayo skrev (16 minutter siden):

Trodde det enkle ofte var det beste?

Go Tixie!

Andreas «TIX» Haukeland: - - Jeg gråt bak brillene

🏻🏻🏻

Anonymkode: a0b54...bc9

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, det er så merkelig. En på facebooken min sier at kanskje Europa ikke har kommet like langt som Norge å erkjenne bokstavdiagnoser, derfor vant han ikke... Jeg virkelig, virkelig sliter med å forstå den logikken. Jeg er sikker på at majoriteten av europeere som stemte viste ingenting om TIX, hans diagnoser osv., de enten likte eller ikke likte sangen. Selvfølgelig fresmtår man litt enkel når man synser på den måten, det er bare så virkelighetsfjernt

Forresten i 2015 ble Polen representert av en dame som ble lam fra livet og ned etter en ulykke. Russlands Julia Samoilova (MPG 2018) har medfødt muskelatrofi og sitter i rulestoll. I 2015 sendte finner 4 utviklingshemmede for å representere landet deres. For en del år siden var Tysklands representant en blind kvinne. Ingen av de vant. Lurer på om polakker, tyskere, russere, finner synset like mye om at Europa mangler sympati, forståelse for rullestolbrukere, blinde, fordi de ikke vant..

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

"Enkle" folk leser bare skandaleoverskriftene og danner seg et bilde av fyren kun utifra det. Baserer hele inntrykket sitt på cherrypicking fra flere år bak i tid, og ser helt bort fra alt det andre.

Jeg holder meg vanligvis til iron maiden, in flames og kvelertak, men denne kan jeg sette på når som helst. Helt nydelig

Jeg synes Tix er ekstremt talentfull. Han fremstår som ydmyk og god når han går ut av rollen, han har en nydelig stemme, skriver sangene sine selv og kan spille flere instrumenter. Han har gjort det beste ut av situasjonen sin for å si det mildt, og i motsetning til diverse andre "forbilder" for tiden som baserer karrieren sin på ungdommens usikkerhet og tjener rått på kropp og reklame, så gjør han en innsats for det motsatte. 

Anonymkode: a9ff8...94e

• Liker 3
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet

Dette var da et merkelig og fordømmende innlegg.. 😢

AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Bare en litt interessant observasjon. Jeg har som mange fulgt med på årets Eurovision, og i Facebookfeeden har det poppet opp utallige lovord og heiarop til TIX. Ikke fordi vi «er nødt til å heie på Norge» men fordi mange oppriktig mener han var best, og burde vunnet. 

Jeg har samtidig lagt merke til at denne gruppen mennesker er en samlet gruppe av det jeg vil kalle litt «enkle». Ihvertfall når det kommer til mine Facebook venner. Litt sånn «livets harde skole» typer, og folk som spyr rundt seg med meninger om absolutt alt hele tiden. 

Så da lurer jeg på om det er fler som har observert det samme? Er denne typen musikk for de enkle menneskene, eller er det disse som rett og slett lar seg lure av stakkarsligheten?

Anonymkode: 68290...081

At du følger med på Eurovision beviser jo at du selv er lite "enkel" som de som liker Tix.

Eurovision er noe av det flaueste som finnes.

Anonymkode: 51272...8e8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Druid skrev (6 timer siden):

Nå er det vel slik at mobbingen har vært massiv etter at han gikk på Lindmo.

Nei, den har ikke det.

Anonymkode: 0ee20...b2c

• Liker 4
Skrevet (endret)

Så solbriller hjelper mot tics? Jeg kunne nemlig ikke se et eneste tics når han hadde på seg solbriller. Da han ble intervjuet fra siden kan man se at han ikke har noen tics. 

Endret av akks
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De som liker Tix har nok ikke noe bevisst forhold til musikk.

Anonymkode: e4a34...bda

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han er manipulerende og snur kappa etter vinden.

Anonymkode: 2701e...12b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg holder meg vanligvis til iron maiden, in flames og kvelertak, men denne kan jeg sette på når som helst. Helt nydeli

Anonymkode: a9ff8...94e

Disse bandene er like kommerse som Tix de, bare i en annen sjanger.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker tix, koser meg med musikken hans, og budskapene han kommer med. Men jeg anser ikke meg selv som en "enkel" person. Jeg ser på meg selv som et  konspirstorisk, tenkende menneske som alltid leter etter løsninger eller grunner til hvorfor ting eller mennesker er som de er og ikke minst grunnene til handlingene til andre mennesker. 

Men for all del, kanskje jeg har dårlig selvinnsikt 🤷😂

Anonymkode: b5532...42a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har samme inntrykk som TS.

Min beste venninne er "enkel" per def. Men hun er streetsmart, verdens snilleste og mest godhjertede person, og ikke verdt noe mindre enn andre til tross for manglende utdannelse, shitty musikksmak/filmsmak, leser ikke bøker, vaksineskeptiker, bryr seg ikke om politikk osv osv 

Jeg ville valgt henne over alle mine akademikervenner. Men mye hun sier og mener er helt for jævlig cringe, og ja musikksmak fra helvete. Vi er forskjellige, slutt med krenkekoret

Anonymkode: d862c...265

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg liker tix, koser meg med musikken hans, og budskapene han kommer med. Men jeg anser ikke meg selv som en "enkel" person. Jeg ser på meg selv som et  konspirstorisk, tenkende menneske som alltid leter etter løsninger eller grunner til hvorfor ting eller mennesker er som de er og ikke minst grunnene til handlingene til andre mennesker. 

Men for all del, kanskje jeg har dårlig selvinnsikt 🤷😂

Anonymkode: b5532...42a

Er du kulturell? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.5.2021 den 10.38):

Tror nok det er det at han er tidligere mobbeoffer som treffer den type mennesker (altså livets harde skole). De er jo en gjeng som kanskje har slitt mye med mobbing, utenforskap og diverse og kan derfor kjenne seg igjen i historien til Tix og synes synd på han. Selv liker jeg verken Tix eller sangene hans da musikken ikke er min smak.

Anonymkode: 34253...0cf

Han var jo ikke direkte snill da han deltok i PH heller.

Anonymkode: ea1ac...05b

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...