AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #1 Del Skrevet 23. mai 2021 Hvilke slynge øvelser kan man gjøre når man fester over døren? Eller, hvilke kan man ikke gjøre når de ikke henger i taket? Jeg skal kjøpe slynge men kan kun henge over døren. Er litt redd jeg får lite ut av den. Burde jeg kjøpe redcord eller en slik Y-form? Anonymkode: 6e39f...e4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #2 Del Skrevet 23. mai 2021 Hvilken slynge du burde ha, kommer an på hva du liker. Du har sikkert trent med slynge før, hvilken brukte du da? Jeg trente mye trx, men pga pris kjøpte jeg redcord til hjemmebruk. Den må også brukes over dør. Jeg har nesten ikke brukt den, fordi jeg misliker den så sterkt. Jeg liker ikke stramme/feste på redcord, og synes øvelser over dør er irriterende, gir lite bevegelsesfrihet og er mindre effektive. Jeg kommer til å selge redcord-en og kjøpe meg trx eller noe tilsvarende trx. Anonymkode: d5836...98b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3 Del Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvilken slynge du burde ha, kommer an på hva du liker. Du har sikkert trent med slynge før, hvilken brukte du da? Jeg trente mye trx, men pga pris kjøpte jeg redcord til hjemmebruk. Den må også brukes over dør. Jeg har nesten ikke brukt den, fordi jeg misliker den så sterkt. Jeg liker ikke stramme/feste på redcord, og synes øvelser over dør er irriterende, gir lite bevegelsesfrihet og er mindre effektive. Jeg kommer til å selge redcord-en og kjøpe meg trx eller noe tilsvarende trx. Anonymkode: d5836...98b Nei, det er det jeg ikke har (trent slynge før). Så jeg aner virkelig ikke hva jeg vil ha. Anonymkode: 6e39f...e4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #4 Del Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Nei, det er det jeg ikke har (trent slynge før). Så jeg aner virkelig ikke hva jeg vil ha. Anonymkode: 6e39f...e4a Hvorfor vil du ha slynge da? Anbefaler å prøve det først. Anonymkode: d5836...98b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #5 Del Skrevet 23. mai 2021 Jeg har prøvd, men ikke trent sånn ordentlig. Vi har på jobben, og det ligger noen ganger inne en øvelse på sirkeltrening vi har. Google og fant ut at de har trx. Jeg liker ikke beinfestemekanismen på dem, så det vil jeg ikke ha. Jeg er mest interessert i å finne ut om det har noe for seg å feste over døren. Anonymkode: 6e39f...e4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå