AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #21 Skrevet 23. mai 2021 BethD skrev (3 minutter siden): Ja, det kan ikke være lett. Men tenåringsjenter er noe herk,har en bonusdatter som sliter med det samme.. Man kan bare veilede og støtte og passe på at de noenlunde tar de rette valgene for seg selv og ikke minst verktøyene som trengs for å stå opp for seg selv om det trengs. De rette verktøyene, ja. Hun sier selv at hun blir så usikker på hva hun skal gjøre. Virker som ene jenta står bak utestengelsen, og får de andre med deg. Hun har mest lyst å spørre den jenta; liker du meg ikke? Det syns jeg i utgangspunktet hun kan gjøre, men hvor lurt er det? Anonymkode: d7045...b8e
Gjest BethD Skrevet 23. mai 2021 #22 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De rette verktøyene, ja. Hun sier selv at hun blir så usikker på hva hun skal gjøre. Virker som ene jenta står bak utestengelsen, og får de andre med deg. Hun har mest lyst å spørre den jenta; liker du meg ikke? Det syns jeg i utgangspunktet hun kan gjøre, men hvor lurt er det? Anonymkode: d7045...b8e Om hun våger det så ville jeg absolutt rådet henne til å gjøre det. Kan være de andre jentene ikke tror hun våger å gjøre noe, så om hun våger å stille de til veggs så absolutt. Kreve respekt og alt det der.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #23 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg er bare glad jeg er ferdig der og har ikke kontakt med noen fra ungdomskolen lenger og fettern min som er 35 sa han var glad han var ferdig på ungdomskolen før facebook ble vanlig han er lærer selv og sier at mobbing idag er ikke noe som skjer i skolegangene men i skjulte facebook grupper, snapchat eller andre sosiale medier. Utestenging er ganske vanlig og skiller du deg ut bare litte gran da er det bare å akseptere du blir alene. Anonymkode: c05f7...6a7 Du må ha hatt det tøft. Påvirker det deg idag? Jeg tror dessverre mobbing skjer både på sosiale medier og skolen, kanskje mest i form av utestengelse. Anonymkode: d7045...b8e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå