AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #1 Del Skrevet 23. mai 2021 Det var ganske fint egentlig I overkant offentlig av det jeg hadde ønsket at det skulle bli Det var så klart vondt å se deg i smerter og blø Det var ikke sånn jeg hadde sett for meg at du skulle dø Jeg hadde vel aldri sett for meg din død på ekte Og det tok flere måneder før det dette var noe jeg kunne fornekte Du fortalte meg alltid at jeg var en sterk kvinne Men det er vanskeligere å tro på når alt jeg har er et gravdomsminne Men tilbake til dagen da alt skjedde Da skaden hadde inntruffet var både meg og deg avkledde Min t-sjorte var strammet rundt ditt nå nakne ben Men jeg hadde likevel vært for sen Jeg var der, og lengtet etter mamma Men du var alt for hardt ramma Jeg så deg i det minste falle Og selv om det var vondt er det noe jeg kan gjenkalle Jeg så hvert fall dine siste sekunder i live Jeg har jo en fortelling å skrive Min mor har et tomrom, og min søster det samme Så om ikke et bilde, fikk jeg da likevel en ramme Derfor syntes jeg historien er fin Jeg har fortsatt et minne fra da du var min Anonymkode: a6f1a...64d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå