Gå til innhold

Lyst til å treffe en bonde

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere som har erfaring med Bonderomantikk datingsiden? Jeg prøvde for to år siden, og jeg kom i kontakt med en bonde. En ekkel og rar en, kun snakk om sex med en gang, og på det ene bildet sto han ute i åkeren med en hvit skjorte. HVIT! Ellers virket det ikke som om noen av de andre brukerne var aktive der inne, virket som om det var kun gamle profiler. 

Jeg leter selv etter en egen bonde, men aner ikke hvor jeg skal finne han. Noen her med tips, eller noen her som fant sin egen bonde? Hjelp. 

Anonymkode: 776e5...be2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eg har gårdsbruk, og gårdskatt😊

Anonymkode: 4ac23...9fd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er det flere som har erfaring med Bonderomantikk datingsiden? Jeg prøvde for to år siden, og jeg kom i kontakt med en bonde. En ekkel og rar en, kun snakk om sex med en gang, og på det ene bildet sto han ute i åkeren med en hvit skjorte. HVIT! Ellers virket det ikke som om noen av de andre brukerne var aktive der inne, virket som om det var kun gamle profiler. 

Jeg leter selv etter en egen bonde, men aner ikke hvor jeg skal finne han. Noen her med tips, eller noen her som fant sin egen bonde? Hjelp. 

Jeg fant ei på Bonderomantikk.no i 2007. Eller egentlig, hun fant meg. Jeg hadde hatt profil der i bare noen få uker. Hun som var bonden. Super match, vi ble et par i løpet av 3 uker, har vært lykkelig gift siden 2008...

Mulig at det er mindre fart der nå, det har jeg jo ikke fulgt med på. 

Anonymkode: b9bae...c27

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.10.2022 den 10.30):

Jeg tror den "bonde-romantikken" er kraftig overvurdert altså. 

Veldig hardt  arbeid å være bonde.... 

Anonymkode: 193d6...1e6

Hardt arbeid ja, men nå er vi mange som synes livet er bedre av å gjøre noe nyttig enn å ligge inne og se tv ☺️ Det er deilig å alltid ha noe å gjøre, og det er deilig at hvis man går lei en oppgave så står det tre andre oppgaver på vent som man kan bytte til, og alle er like nødvendige så man trenger heller ikke dårlig samvittighet for den ene man ikke orker den dagen 😅 

Ts: Gå innom på åpne gårder/gårdsbutikker, og bare nevn at du drømmer om å finne en bonde. Rykter om sånt går fort ☺️

Anonymkode: 0b5c9...b0b

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hadde du brukt eget NIC så kunne det hende at noen av brukerne her inne var interessert, eller kjente noen som kunne sende deg en melding, evt om du opprettet en separat bruker i tilfelle du er redd for å bli spamma ned. Det finnes sikkert noen bønder blant KG sine brukere.

Gjest Cartman
Skrevet

Meld deg inn i senterpartiet 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...