Gå til innhold

Jeg er fortsatt forelska i legen minl


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et halvt år etterpå er jeg fortsatt betatt/forelsket i legen min! Jeg vet at om jeg hadde blitt kjent med han så hadde jeg mistet alle følelser. Det er bare noe med å fantasere seg frem til følelser, kjemi, attraksjon, osv. 

Ja, jeg er DRIT sær, og dette er noe jeg aldri kommer til å innrømme til noen - for det er ganske spesielt. Men det gjør meg litt glad og. Han legen er såååå kjekk. Ser jeg andre som ligner på han får jeg sommerfugler i magen og blir betatt av alle som ligner på han😅😍

Anonymkode: f6d32...fb9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Catalina Culès skrev (Akkurat nå):

Du må bytte lege. 

Drar ikke til den legen lenger. Så er ikke et problem i det hele tatt. Men forelskelsen sitter fortsatt i meg for det om!

Anonymkode: f6d32...fb9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har byttet lege og du ikke ser han skjønner jeg ikke hvordan du fortsatt er hekta? Stalker du på SoMe? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang du tenker på denne legen og forelskelsen flommer over, så ser for deg denne legen sitte å bite tånegler. Eller klør seg i ræva og lukter seg på fingrene etterpå. Repeat repeat repeat, og forelskelsen vil etterhvert dale 

Anonymkode: cc7bf...2dc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hver gang du tenker på denne legen og forelskelsen flommer over, så ser for deg denne legen sitte å bite tånegler. Eller klør seg i ræva og lukter seg på fingrene etterpå. Repeat repeat repeat, og forelskelsen vil etterhvert dale 

Anonymkode: cc7bf...2dc

Haha nei! Jeg ser for meg at han tar meg hardt i min juicye rumpe<3

Anonymkode: f6d32...fb9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Et halvt år etterpå er jeg fortsatt betatt/forelsket i legen min! Jeg vet at om jeg hadde blitt kjent med han så hadde jeg mistet alle følelser. Det er bare noe med å fantasere seg frem til følelser, kjemi, attraksjon, osv. 

Ja, jeg er DRIT sær, og dette er noe jeg aldri kommer til å innrømme til noen - for det er ganske spesielt. Men det gjør meg litt glad og. Han legen er såååå kjekk. Ser jeg andre som ligner på han får jeg sommerfugler i magen og blir betatt av alle som ligner på han😅😍

Anonymkode: f6d32...fb9

Kanskje du har funnet den rette?

Du burde google litt sykdommer og symptomer. Deretter bestiller du legetime. Leger er bare mennesker og det kan godt hende du får ligget med ham. Kjenn etter hva som føles riktig for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Haha nei! Jeg ser for meg at han tar meg hardt i min juicye rumpe<3

Anonymkode: f6d32...fb9

Og du er 14å🤪 Du Snakker ihvertfall slik.

Anonymkode: 48799...ba3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Og du er 14å🤪 Du Snakker ihvertfall slik.

Anonymkode: 48799...ba3

Skal jeg snakke som en bestefar? 
 
La meg få være ung! Jesus, noen trenger virkelig et kurs på å lære seg å slappe av, slippe seg fri og være lykkelig.

 

 

Anonymkode: f6d32...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BukkenAskeladd skrev (7 minutter siden):

Kanskje du har funnet den rette?

Du burde google litt sykdommer og symptomer. Deretter bestiller du legetime. Leger er bare mennesker og det kan godt hende du får ligget med ham. Kjenn etter hva som føles riktig for deg

Aahah, ja sannelig! Fantaserer egentlig bare om at han tar meg hardt hver eneste dag og smadrer ihjel de juicye puppene mine😙😙

Anonymkode: f6d32...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Haha nei! Jeg ser for meg at han tar meg hardt i min juicye rumpe<3

Anonymkode: f6d32...fb9

Troll. 

Anonymkode: 2d8f6...0b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at det er noe dritt å være sammen med en lege? 

 

Anonymkode: 19d9d...cd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble veldig skuffet da jeg kom inn på instaen til "drømmelegen". Instaen ble like etterpå privat.

Anonymkode: 25bc4...f20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...