Gå til innhold

Jeg er fortsatt forelska i legen minl


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et halvt år etterpå er jeg fortsatt betatt/forelsket i legen min! Jeg vet at om jeg hadde blitt kjent med han så hadde jeg mistet alle følelser. Det er bare noe med å fantasere seg frem til følelser, kjemi, attraksjon, osv. 

Ja, jeg er DRIT sær, og dette er noe jeg aldri kommer til å innrømme til noen - for det er ganske spesielt. Men det gjør meg litt glad og. Han legen er såååå kjekk. Ser jeg andre som ligner på han får jeg sommerfugler i magen og blir betatt av alle som ligner på han😅😍

Anonymkode: f6d32...fb9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Catalina Culès skrev (Akkurat nå):

Du må bytte lege. 

Drar ikke til den legen lenger. Så er ikke et problem i det hele tatt. Men forelskelsen sitter fortsatt i meg for det om!

Anonymkode: f6d32...fb9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har byttet lege og du ikke ser han skjønner jeg ikke hvordan du fortsatt er hekta? Stalker du på SoMe? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang du tenker på denne legen og forelskelsen flommer over, så ser for deg denne legen sitte å bite tånegler. Eller klør seg i ræva og lukter seg på fingrene etterpå. Repeat repeat repeat, og forelskelsen vil etterhvert dale 

Anonymkode: cc7bf...2dc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hver gang du tenker på denne legen og forelskelsen flommer over, så ser for deg denne legen sitte å bite tånegler. Eller klør seg i ræva og lukter seg på fingrene etterpå. Repeat repeat repeat, og forelskelsen vil etterhvert dale 

Anonymkode: cc7bf...2dc

Haha nei! Jeg ser for meg at han tar meg hardt i min juicye rumpe<3

Anonymkode: f6d32...fb9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):