Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mobilen min er ødelagt så jeg måtte over til Nokia trykke telefon med snake på. 

Jeg har såklart bilder inne på Clouden som jeg vil ha tak i og prøvde å logge meg inn. Kommer så langt at jeg kan trykke på galleri, da får jeg beskjed om at de har sendt bekreftelse til alle enheter/nettbrett, men dette har jeg jo ikke lenger.

Trykker så på "Har du ikke enheten?"

Det står svart på hvitt at man kan bekrefte via e-post i stedet. Må bare logge ut av alle enheter på Samsung account først. OK, så var det gjort og ingenting forandring. 

Sender mail til Samsung og spør hva som skjer, får dette til svar:

"Tyvärr är det inte möjligt att överföra om skärmlåset är på telefonen och skärmen är trasig.  

Du kan alltid få tillbaka dina bilder och andra saker från dina molntjänster efter att du har fått tjänsten på enheten, tyvärr kommer dina bilder och filer att tas bort vid tidpunkten för tjänsten som standard för att få allt att fungera.  

Service är vad som behövs på din produkt, kontakta Samsung Service."

Altså er dette seriøst? Må jeg betale for service og fikse hele telefonen for å få tilbake bilder på Cloud når det står tydelig der inne på Cloud at man kan bekrefte via e-post for å logge seg inn for å laste ned bildene på dataen, dersom man ikke har enheten? 

Anonymkode: 7617e...68f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og i følge google translate så vil bildene være slettet uansett etter service for at telefonen skal virke? Ærlig talt

Anonymkode: 7617e...68f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...