Gå til innhold

Bytte ADSL-leverandør

Fremhevede innlegg

Gjest Paige ii
Skrevet

Jeg har i dag ADSL fra Telenor, og er i ferd med skifte leverandør.

Hva skjer med Modemet/ruteren?

Krever Telenor det tilbakelevert?

Om det har noe å si, så er utstyret tre år gammelt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Homer Simpson
Skrevet

Ja, men det kan i noen tilfeller overføres til en annen leverandør.

Skrevet
Jeg har i dag ADSL fra Telenor, og er i ferd med  skifte leverandør.

Hva skjer med Modemet/ruteren?

Krever Telenor det tilbakelevert?

Om det har noe å si, så er utstyret tre år gammelt.

Jeg tror ikke telenor tar rilbake utstyret..

Men jeg kommer sikkert til å ringe deg for å å deg tilbake til telenor igjen :sjarmor:

Skrevet

Dersom utstyret er Telenoreid så må du levere det tilbake. Hvis du betalte for modemet trenger du ikke levere det tilbake. Men det har Telenor oversikten over, så det vil du få beskjed om. De færreste har telenor-eid utstyr nå.

Gjest Homer Simpson
Skrevet

?

Blitt gavmilde i Telenor?

Skrevet

Men jeg kommer sikkert til å ringe deg for å å deg tilbake til telenor igjen :sjarmor:

Sett opp hastigheten min som det ble lovd i juni, så skal jeg vurdere å bli.. :sjarmor:

Skrevet

Har ikke byttet leverandør, men har flyttet telnorabonnement fra ett sted til ett annet (vi flyttet). Da fikk vi beskjed om at modemet tilhørte leiligheten vi flyttet fra, og vi fikk nytt modem dit vi flyttet. Så hvis de fortsatt følger den logikken så skal modemet du har sikkert bare bli, så får du nytt hvis du bestiller nytt abbonement. Han som flyttet inn etter oss der vi bodde før fikk i alle fall nytt modem da han bestillte abbonement fra Telenor.

Skrevet

Vi byttet fra UPC til NextGenTel. Vi måtte levere tilbake modemet/routeren til UPC, men fikk ny fra NextGenTel. Helt uproblemtaisk.

Skrevet

Jeg byttet fra NextGenTel til NextGenTel. Ruteren måtte jeg sende tilbake, og fikk ny...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...