Gå til innhold

Korsett/torsolette,synlig under kjolen?


lindus

Anbefalte innlegg

Jeg har nå vært å kjøpt korsett til min brudekjole.Mulig det heter torsolette?Regner med at det er endel forhenværende bruder her som har erfaring med bruk av dette.Kjolen jeg skal ha er helt glatt uten mønster og jeg føler at spilene syns litt mellom kjolen(på magepartiet).Det er nok mulig at jeg overfokuserer på akkurat dette og det har også hun i brudebutikken sagt.Jeg tenker i forhold til fotografering, vil dette bli synlig tror dere?sikkert helt søkt å spørre om dette, men vet at det ofte er mange gode svar her.Sier tusen takk for alle svar :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia! :D

Jeg hadde et torsolette under kjolen, min kjole var ikke helt uten broderier, men ikke noe volsomt.. jeg følte ikke at mitt torsolette syntes, og kan ikke si at de synes på bildene heller.. mulig det er fordi det var litt broderier på kjolen..(du kan jo se bildene selv og se om du synes det synes.)

Lykke til håper du finner ut av det.. men jeg tror at det kan være at du har hengt deg litt opp i at du mener det synes. selvom du mener det synes er det ikke sikkert at noen andre vil legge merke til det.

Koz.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar :D Jeg tror nok også at jeg har hengt meg litt for mye opp i akkurat dette, og som hun i brudesalongen sier: "det er helheten folk ser, de vil uansett ikke legge merke til sånne småting".Hun syns at det så flott ut.For noen fantastisk flotte bilder,og kjolen din var nydelig.Lykke til videre :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nede i brudesalongen idag(igjen... :roll: ) og prøvde nok en gang, og det blir kjempeflott(om jeg skal si det selv).Jeg var nok bare i et veldig kritisk hjørne her forleden.Så nå skal jeg bare nyte følelsen av at alt så meget bra ut :D Så hvis det er noen der ute som kanskje har samme bekymringer når det gjelder småting:GLEM DET,det er helheten det blir fokusert på.Utrolig at det går an å bli så stressa av en sånn ting :hoho: , men jeg har en god følelse nå ihvertfall.Jeg skal prøve å få lagt ut bilder når den STOOOORE dagen er over :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Så BRA!!!! :D :D :D :D

Hyggelig at du er mer fornøyd nå!! Jeg kjenner meg veldig godt igjen.. var superstressa før dagen, og visste faktisk ikke om jeg ville ha kjolen jeg valgte før ca 3 uker før.. så noen var stressa vet du!!

Gleder meg til å se bilder av en superfornøyd brud!!

Har du ellers alt i boks?

Koz... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal vi ha en sammenkomst med foreldrene våre på søndag, så da faller vel ting på plass tenker jeg :kgsmil: Vi skal delegere litt ansvar om hvem som skal handle inn hva og sånne ting.Foreldrene våre begynner også å bli rimelig stressa nå. men jeg tror at når alt er handlet inn så kan vi slappe mer av :ler: Hva gjorde dere med drikkevarer og ting som skulle til lokalet?Ble det plassert der kvelden før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var utrolig flinke til å deligere oppgaver :P og toastmaster, forlovere og foreldre gjorde en fenomenal oppgave!!! :D Nesten litt skremmende å ikke ha stålkontroll :o (slik jeg pleier, men det går helt fint å la andre gjøre noe og :roll: ).

Vi hadde selskapet på et hotel så vi slapp å tenke på mat og drikke. Kvelden før var toastmasteren og forloverene på hotellet og la påplass sanghefter etc. vi var nedom for å se hvordan det ble, og nede med gavene som vi fikk før bryllupet + andre ting som skulle ned.

Lykke til med foreldre sammenkomsten! Det er ikke lenge til du blir frue nå!!! Skal dere ha stort selskap?

Koz.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir ca 80 stk :o 50 til middag og resten til kaffe, så det er ganske mange, men det blir nok en kjempefin dag.Det er svært sjelden at familie og venner er samlet på en gang(hvis det i det hele tatt har skjedd :hoho: )Jeg gruer meg litt til å gå opp kirkegulvet, er veldig sentimental av meg og gråter alltid når noen gifter seg :lol: Er nok redd for at jeg skal gråte hysterisk når det er min tur til å gå opp.Noen som kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...