ztinelize Skrevet 22. mai 2021 #1 Skrevet 22. mai 2021 (endret) Hei, for over to måneder siden fikk et nyresteinsanfall! Helt inn for j*vlig vondt for å si det mildt. Jeg fikk smertene på høyre side av flanken i overkant av hofteleddet, der smertene strålte mer mot baksiden av ryggen. Kort forklart dro jeg kjapt til legen dagen etterpå der vi tok urinprøver. Disse prøvene var negative og de fant ikke tegn til steiner i urinen, så legen mente at steinene hadde passert ut. Jeg ble da videre henvist til CT 1 mnd for sjekke om det kunne være rester igjen ( siden det kan komme og gå ). De fant heller ingenting! Så her kommer problemet - Jeg opplever støtt og stadig milde til "moderate" smerter der igjen, spesielt når jeg utføre enkelte bevegelser og ligger på magen der ryggen min blir bøyg. Det kan også være vondt når jeg puster ut, da kan det noen ganger stikke litt og noen ganger stikke mye. Jeg går ikke rundt med en konstant smerte, men jeg undrer meg over hva det kan være? Smertene har samme lokasjon som der nyresteinen var og som nevnt så kommer den og får? Noen som vet hva det kan være.. Endret 22. mai 2021 av ztinelize
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå