Gå til innhold

Bensin og dieselpriser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg får ikke sjekka bensinpriser hver dag. Men har hørt rykter om at det billigst mandag morgen, samtidig som jeg har hørt at dette var før i tiden og at det ikke gjelder lenger. 

Har lite på tanken nå og vet det er veldig dyrt nå så vil vente litt om det blir billigere... Men hvilken dag er det billigst, eller varierer det hele tiden? 

Anonymkode: d0294...494

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg får ikke sjekka bensinpriser hver dag. Men har hørt rykter om at det billigst mandag morgen, samtidig som jeg har hørt at dette var før i tiden og at det ikke gjelder lenger. 

Har lite på tanken nå og vet det er veldig dyrt nå så vil vente litt om det blir billigere... Men hvilken dag er det billigst, eller varierer det hele tiden? 

Bytt til elbil, da kan du lade på natta når strømmen er nesten gratis 

Anonymkode: 4d7d8...eaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det gjelder fremdeles, stasjonene har forsøkt å si at det ikke er sånn med mandag (og ofte torsdag) lenger, men her jeg bor, i Vestfold, er det som oftest slik. Søndags kveld/mandags morgen er billigst.

Anonymkode: 9382b...de6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har inntrykk av at torsdag og fredag før ettermiddag er billigst. Helgen og mandag er dyr. 

Anonymkode: 2a709...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det stemmer ikke her! Men bruk drivstoffappen, den er dog avhengig av at folk oppdaterer den men du kan være heldig og bo sted hvor folk er aktive på den!😊

Anonymkode: 15850...54b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare følg med på stasjonene i nærområdet. Her er det også mandag og torsdag morgen som er tingen.

Anonymkode: aca7a...c01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bytt til elbil, da kan du lade på natta når strømmen er nesten gratis 

Anonymkode: 4d7d8...eaf

😂😂😂😂 og komme deg 2 mil med fulladet batteri??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Statser på tirsdager og onsdager nå.

Anonymkode: 2df08...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...