EtLiteTroll Skrevet 21. mai 2021 #1 Del Skrevet 21. mai 2021 Fant ingen tråd om han her. Noen tanker? Han sier han angrer, noe jeg tviler på. 25 år gammel, og levd et så hardt liv, det må være noe med personligheten og ikke bare pga rusproblemer. Noen som vet hvem disse reality ekskjærestene han har svindlet er? https://www.vg.no/rampelys/i/X8KgGb/carl-aksel-forteller-i-retten-at-han-hadde-med-piller-paa-paradise-hotel 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbykokken Skrevet 22. mai 2021 #2 Del Skrevet 22. mai 2021 Lurer selv😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 22. mai 2021 #3 Del Skrevet 22. mai 2021 (endret) Med den karen er det bare tiden som vil vise. Men troverdigheten har han jo strengt tatt aldri hatt, det er ingenting han har gjort tidligere som tilsier at han er ærlig og skal leve lovlydig og rusfritt resten av sitt liv. Han skal jo skrive bok om livet sitt og hvor vanskelig han har hatt det nå, fordi det er jo det folk som han gjør. Han vil jobbe med ungdom med rusproblemer i fremtiden sier han. Gull og grønne skoger. Vi får se. Holder ikke pusten og håper bare han forsvinner fra offentligheten etter dette er over. Endret 22. mai 2021 av DianaV 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havnefogden Skrevet 22. mai 2021 #4 Del Skrevet 22. mai 2021 Hans utvikling er ikke helt uvanlig, tror jeg. Det sitter mange ungdommer som bare ser fasader og ønsker seg et liv i rikdom og overflod, men svært få ønsker å gå veien skrittvis for å oppnå det. Det starter kanskje med enten salg av dop i småskala, eller nasking av merkeklær i butikker. Så flyttes grensene. Jeg har ikke fulgt med på denne karen så veldig nøye, men så faktisk en del på Paradise Hotel de to sesongene han var med. Jeg ble rystet den gang, men kunne ikke forutse hans videre rutsjebane inn i kriminell løpevei. Jeg håper at denne saken, som nå blir grundig omtalt i mediene, ikke virker forlokkende på andre. Det har jo kun dreid seg om falsk fasade, bygget på kriminelle handlinger. Arme krok! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arianhrod Skrevet 22. mai 2021 #5 Del Skrevet 22. mai 2021 Havnefogden skrev (3 timer siden): Hans utvikling er ikke helt uvanlig, tror jeg. Det sitter mange ungdommer som bare ser fasader og ønsker seg et liv i rikdom og overflod, men svært få ønsker å gå veien skrittvis for å oppnå det. Det starter kanskje med enten salg av dop i småskala, eller nasking av merkeklær i butikker. Så flyttes grensene. Jeg har ikke fulgt med på denne karen så veldig nøye, men så faktisk en del på Paradise Hotel de to sesongene han var med. Jeg ble rystet den gang, men kunne ikke forutse hans videre rutsjebane inn i kriminell løpevei. Jeg håper at denne saken, som nå blir grundig omtalt i mediene, ikke virker forlokkende på andre. Det har jo kun dreid seg om falsk fasade, bygget på kriminelle handlinger. Arme krok! Jo dette er veldig uvanlig, hvordan i all verden har du fått for deg at dette vanlig? Det er mange mennesker som har rusproblemer, men slike saker finnes det lite av. Denne fyren mangler empati og er åpenbart uten skrupler når det gjelder å utnytte og skade andre mennesker. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havnefogden Skrevet 22. mai 2021 #6 Del Skrevet 22. mai 2021 Det er heldigvis uvanlig at det går så langt. Det jeg mente var at måten han har levd på de siste årene har mange fellestrekk med det enkelte ungdommer ser veldig opp til, og bruker snarveier for å nå. Hans tilleggsgreier med avvikende personlighetstrekk er på ingen måte vanlig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 23. mai 2021 #7 Del Skrevet 23. mai 2021 Tror ikke sånne folk forandrer seg. Han her hadde nok problemer før han startet med rus. Se bare på hvordan han i retten snakker om seg selv og det ville spektakulære livet han har levd, med kneskåler som skulle knuses og lignende. En angrende synder ville ikke stilt opp i intervjuer i forkant av rettsaken, han ville sittet lutrygget og svart kort på spm han ble stilt. Det der med at pengene han får inn for denne boken skal gå til ofrene i saken får vi nå se på. Men med mennesker som dette her er det som oftest veldig mye prat og veldig lite handling. Og når det handled så går det sånn som dette. Det er ikke tilfeldigheter og uhell som gjør at denne gruppen mennesker stadig vekk kommer i trøbbel og har folk etter seg. Kan hvertfall se for meg at de som er hardt rammet i saken er møkk lei av å se bilder og intervjuer med han i media. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stjerne*støv* Skrevet 23. mai 2021 #8 Del Skrevet 23. mai 2021 1 hour ago, non_stop said: Tror ikke sånne folk forandrer seg. Han her hadde nok problemer før han startet med rus. Se bare på hvordan han i retten snakker om seg selv og det ville spektakulære livet han har levd, med kneskåler som skulle knuses og lignende. En angrende synder ville ikke stilt opp i intervjuer i forkant av rettsaken, han ville sittet lutrygget og svart kort på spm han ble stilt. Det der med at pengene han får inn for denne boken skal gå til ofrene i saken får vi nå se på. Men med mennesker som dette her er det som oftest veldig mye prat og veldig lite handling. Og når det handled så går det sånn som dette. Det er ikke tilfeldigheter og uhell som gjør at denne gruppen mennesker stadig vekk kommer i trøbbel og har folk etter seg. Kan hvertfall se for meg at de som er hardt rammet i saken er møkk lei av å se bilder og intervjuer med han i media. Blir han dømt til å betale ofrene tilbake, så kan han heldigvis ikke bestemme om han skal beholde fremtidig lønn, det blir trukket fra lønnen hans automatisk før han får pengene på konto. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 23. mai 2021 #9 Del Skrevet 23. mai 2021 Tråden er ryddet for latterliggjøring. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apokryf Skrevet 26. mai 2021 #10 Del Skrevet 26. mai 2021 (endret) Arianhrod skrev (På 22.5.2021 den 18.25): Jo dette er veldig uvanlig, hvordan i all verden har du fått for deg at dette vanlig? Det er mange mennesker som har rusproblemer, men slike saker finnes det lite av. Denne fyren mangler empati og er åpenbart uten skrupler når det gjelder å utnytte og skade andre mennesker. sorry, men dette ER vanlig i rus. Svindel og løgn. De kan være verdens snilleste, men med rus (jeg ser han har holdt på med RIVOTRIL........) - Det får frem det verste i folk, til og med hos verdens snilleste. Hilsen mor til rusmisbruker som vet.... Endret 26. mai 2021 av apokryf 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 26. mai 2021 #11 Del Skrevet 26. mai 2021 apokryf skrev (3 minutter siden): sorry, men dette ER vanlig i rus. Svindel og løgn. De kan være verdens snilleste, men med rus (jeg ser han har holdt på med RIVOTRIL........) - Det får frem det verste i folk, til og med hos verdens snilleste. Hilsen mor til rusmisbruker som vet.... Støtter denne! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sh999 Skrevet 26. mai 2021 #12 Del Skrevet 26. mai 2021 apokryf skrev (2 minutter siden): sorry, men dette ER vanlig i rus. Svindel og løgn. De kan være verdens snilleste, men med rus (jeg ser han har holdt på med RIVOTRIL........) - Det får frem det verste i folk, til og med hos verdens snilleste. Hilsen mor til rusmisbruker som vet.... Støtter denne! Hilsen en som har levd med en rusavhengig i 10 år . ( tivotril, amfetamin / kokain og piller generelt er noe satans styggedom ) 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siri Ja Skrevet 27. mai 2021 #13 Del Skrevet 27. mai 2021 (endret) apokryf skrev (På 26.5.2021 den 13.46): Endret 12. juni 2021 av Siri Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apokryf Skrevet 27. mai 2021 #14 Del Skrevet 27. mai 2021 Sh999 skrev (På 26.5.2021 den 13.50): Støtter denne! Hilsen en som har levd med en rusavhengig i 10 år . ( tivotril, amfetamin / kokain og piller generelt er noe satans styggedom ) Ja det er forferdelig å måtte leve med dette.... Utrolig leit å høre at du også er på innsiden av styggedommen du også. Det Carl Aksel har gjort er forferdelig. Men han får sin straff, både i form av fengsel/bøter - og straffen med å være rusfri og ta innover seg det han har gjort. Veldig glad jeg ikke er i hans sko nå, jeg tror bak fasaden og rusen så er han en helt normal snill fyr, som dessverre har ødelagt livet sitt. Ønsker han uansett alt godt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apokryf Skrevet 27. mai 2021 #15 Del Skrevet 27. mai 2021 Siri Ja skrev (12 timer siden): Jeg skjønner deg som mor ,men det må bli konsekvenser av handlinger som har ødelagt andre mennesker!Se det fra den andre siden også ! Klart jeg ser det fra den andre siden også, sier bare jeg vet hva dette kan gjøre med folk. Jeg er «verdens snilleste» sjøl, men hadde jeg hatt i meg den coctailen han har hatt i seg over tid så kan jeg nesten love deg at jeg hadde blitt stygg og kynisk over tid... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 20. juni 2021 #16 Del Skrevet 20. juni 2021 https://www.vg.no/rampelys/i/oAXezm/carl-aksel-jansen-skummelt-aa-tenke-paa-at-jeg-har-blitt-saa-jaevla-gaeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 20. juni 2021 #17 Del Skrevet 20. juni 2021 Fatter ikke hvorfor media gir denne fyren oppmerksomhet? Skal vi liksom synes synd på han? 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 20. juni 2021 #18 Del Skrevet 20. juni 2021 Sliter litt med å tro på det han sier i artikkelen for å være ærlig. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 20. juni 2021 #19 Del Skrevet 20. juni 2021 TV-selskapene burde kanskje begynne med litt grundigere sjekk og test når de caster reality-programmer som Paradise Hotel og Ex on the beach. Programmer som faktisk ønsker bråk, drama, fyll og sex på TV. Altfor mange av disse "kjendisene" har kriminelle rulleblad, eller får det. Skal ikke dra de over en kam, men det er vel lov å si at det en "spesiell type" unge som ønsker å bli med på slike programmer, og som programmene ser etter: Utleverende, ekstreme osv. Det ser ikke ut til at de alle takler den nye tilværelsen som kjendis etterpå, og tar helt av. Produksjoneselskapene bak burde ta mer ansvar for hvem de velger ut til å bli med, og hvordan de følges opp etter programmet. https://www.tv2.no/lab2/reality-check/ 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtFo Skrevet 20. juni 2021 #20 Del Skrevet 20. juni 2021 Rus får frem det verste i mennesker. Jeg velger å tro på han, når han sier han angrer og tar straffen sin. Håper det går han vel i livet, og at han kan hjelpe andre i samme situasjon. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå