AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #1 Skrevet 21. mai 2021 Naboen min en mann på 50 som flyttet hit på nyåret har jeg hatt en god tone med. Bilene våre står parkert sammen i min innkjørsel så vi ses omtrent daglig. Vi begge flørter og ler når vi prater sammen. Jeg la han til på fb, han liker alt jeg legger ut, han har invitert meg over to ganger første gangen bare pratet vi, men han gir meg konplimanger å viser at han har lyst på meg med kroppsspråket sitt. På onsdag var jeg på besøk igjen, vi endte med å ha heftig sex. Etterpå lå vi lenge i sengen å han sa mer enn en gang hvor deilig det var å ha sex med meg. Dagen etter sendte han bilde om at han var på tur, jeg svarte noe koselig tilbake. I dag formiddag sendte jeg melding om han ville ha besøk i kveld. Han svarte om han kunne svare meg senere fordi han sko mest sannsynlig på guttekveld. Jeg svarte ok, har ikke hørt noen ting, jeg har sett han har vært mye på fb i kveld, å om han hadde vært på guttekveld kan han umulig ha tilbrakt så mye tid på fb.. Føler meg som en idiot nå. Hva menes med om han kunne svare meg senere? Senere i dag/kveld, ikke senere som i neste uke en gang? Eller? Hvordan skal jeg oppføre meg mot han nå iom han ikke har kommet tilbake til meldingen? Pinlig neste gang jeg møter han.. Anonymkode: c9aa0...7d0
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #2 Skrevet 21. mai 2021 Hmmm merkelig. Mannfolk er rare😝. Tror du nesten bare må spørre rett ut? Dersom du tørr? Kjenner eg har helt lavtoleranse for sånn «mystisk» oppførsel nå som jeg nærmer meg 40 😅 Anonymkode: b81a1...188 9
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #3 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hmmm merkelig. Mannfolk er rare😝. Tror du nesten bare må spørre rett ut? Dersom du tørr? Kjenner eg har helt lavtoleranse for sånn «mystisk» oppførsel nå som jeg nærmer meg 40 😅 Anonymkode: b81a1...188 Sende melding og spørre? Hva i all verden skal jeg skrive? Er livredd for å mase😩 Anonymkode: c9aa0...7d0
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #4 Skrevet 21. mai 2021 Send en mld. til ham og skriv at du håper han koser seg på guttekvelden, og at han gikk glipp av den våte musa di. Du kan også hinte om at du lå med noen andre. Anonymkode: 575a4...f09
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #5 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Send en mld. til ham og skriv at du håper han koser seg på guttekvelden, og at han gikk glipp av den våte musa di. Du kan også hinte om at du lå med noen andre. Anonymkode: 575a4...f09 🙈🤦🏽♀️ Anonymkode: c9aa0...7d0 21
frøkenkoz Skrevet 21. mai 2021 #6 Skrevet 21. mai 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Hmmm merkelig. Mannfolk er rare😝. Tror du nesten bare må spørre rett ut? Dersom du tørr? Kjenner eg har helt lavtoleranse for sånn «mystisk» oppførsel nå som jeg nærmer meg 40 😅 Anonymkode: b81a1...188 Helt enig ! 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #7 Skrevet 21. mai 2021 Bare oppfør deg som ingenting har skjedd nå, vent og se, ikke strekk deg etter ham nå Anonymkode: dadd6...bc8 25
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #8 Skrevet 21. mai 2021 frøkenkoz skrev (1 minutt siden): Helt enig ! Jeg er selv 35 år, mistenker han bare utnyttet meg å ville i buksene på meg en gang🙄 Jeg er ikke ute etter noe seriøst, noe han heller ikke er tror jeg iom han nevnte at han trivdes som single. Under sexen kommenterte han hele tiden hvor deilig det var å hvor deilig jeg var, å han nøt hvert sekund, så fatter ikke opplegget her? Anonymkode: c9aa0...7d0
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #9 Skrevet 21. mai 2021 Ville tatt det helt med ro, ikke skriv eller mas...virker despo. Alle kan glemme seg ut osv. noen tenker også at slike ring ikke betyr så mye(følge opp) Anonymkode: 93d98...312 7
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #10 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bare oppfør deg som ingenting har skjedd nå, vent og se, ikke strekk deg etter ham nå Anonymkode: dadd6...bc8 Er redd for å møte på han å føler jeg må nå fremover holde utkikk etter han så vi ikke treffer på hverandre. Vente til han har kjørt før jeg går ut osv.. Anonymkode: c9aa0...7d0
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #11 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ville tatt det helt med ro, ikke skriv eller mas...virker despo. Alle kan glemme seg ut osv. noen tenker også at slike ring ikke betyr så mye(følge opp) Anonymkode: 93d98...312 Menn «glemmer» vell ikke slikt så lenge sex er involvert😆 Anonymkode: c9aa0...7d0 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #12 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er redd for å møte på han å føler jeg må nå fremover holde utkikk etter han så vi ikke treffer på hverandre. Vente til han har kjørt før jeg går ut osv.. Anonymkode: c9aa0...7d0 Ikke gjør det. Lev og oppfør deg som vanlig, hils og smil og gå videre, du har ikke gjort noe, ikke føl du må gjemme deg for da blir ting bare rart Anonymkode: dadd6...bc8 15
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #13 Skrevet 21. mai 2021 Han kan jo fint være litt på FB mens han er på guttekveld? For eksempel for å kommunisere med de man venter på, vise fram ting, whatever. Også tar det gjerne litt tid før facebook endrer "aktiv"-statusen, hvis jeg har glemt å lukke appen på telefonen kan jeg stå som aktiv lenge selv om jeg ikke er på. Uansett: at man har ligget sammen en gang betyr jo ikke at man er tilgjengelig for en booty call på sekundet, hele tiden. Rart å bli så desperat over et one night stand med naboen... Anonymkode: 96477...919 10
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #14 Skrevet 21. mai 2021 Pust og slapp av bare oppfør deg normalt ved neste møtet. Du overtenker veldig, du blir bare sliten av det. Puste puste puste dette ordner seg! Anonymkode: 4fb20...4b5 6
Hr. Aktiv Skrevet 21. mai 2021 #15 Skrevet 21. mai 2021 Har sex med naboen faktisk. Så korttenkt er vi her. Lover bra for fremtiden dette mtp. forhold og naboskap. 10
miSs. Skrevet 21. mai 2021 #16 Skrevet 21. mai 2021 Jeg hadde latet som ingenting, hadde ikke sendt han flere meldinger og hadde ikke svart om han sendte meg.. Sagt hei som vanlig, men om han hadde prøvd å slå av en prat på parkeringsplassen, hadde jeg vært avvisende på en indirekte måte😅 3
Stoltskeiv Skrevet 21. mai 2021 #17 Skrevet 21. mai 2021 Sikker på at han faktisk var på facebook? Selvom det er grønn prikk der, så trenger det ikke bety at han er pålogget. Har fått høre mange ganger at det står jeg er pålogget, men så har jeg ikke vært på facebook på flere timer. Da har jeg ofte glemt å logge ut på dataen, og da vises jeg som pålogget. Selvom jeg ikke er på facebook. Slik er det med ei venn av meg også. Den grønne prikken er der konstant, men hun er ikke på facebook. Det er bare ett eller annet sted man har glemt å logge av. kan jo hende han faktisk var på da han var på guttekveld også. Føler alle sitter med telefon uansett når man er med hverandre Send han en melding om et par dager 😄 1
miSs. Skrevet 21. mai 2021 #18 Skrevet 21. mai 2021 Hr. Aktiv skrev (1 minutt siden): Har sex med naboen faktisk. Så korttenkt er vi her. Lover bra for fremtiden dette mtp. forhold og naboskap. De fleste kommentarene dine er ganske dømmende. 9
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #19 Skrevet 21. mai 2021 miSs. skrev (8 minutter siden): De fleste kommentarene dine er ganske dømmende. Ja , vedkommende er bitter og kronisk sjalu Anonymkode: b402e...044 6
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #20 Skrevet 21. mai 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ja , vedkommende er bitter og kronisk sjalu Anonymkode: b402e...044 Det er ikke jeg, men jeg synes likevel også det er innmari korttenkt å pule naboen. Anonymkode: 711e9...2a0 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå