AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #1 Skrevet 21. mai 2021 Hei Er på utkikk etter nytt sengetøy som er mykt og som ikke krøller seg etter vask. Har brukt vanlig bomull men synes det er litt for stivt. Kjøpte bomullsateng for dette skulle være mykt og glatt, noe det var, men det krøllet seg noe voldsomt etter 1 vask. Så hva anbefaler dere som er strykefritt? Anonymkode: d9b9e...089
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #2 Skrevet 22. mai 2021 Har du ikke antikrøll i vaskemaskinen? Tørker du i tørketrommel? I så fall kan du hengetørke på snor for at det skal bli glattere. Ellers så anbefaler jeg krepp hvis du vil ha noe som ikke krøller. Anonymkode: b46b6...adf
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #3 Skrevet 22. mai 2021 Egyptisk bomull. Vi fikk et sett til jul, og det er fantastisk. Vi stryker aldri sengetøy, men passer på å legge det på rett etter det er ferdig i tørketrommel. Anonymkode: 92c41...60d 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #4 Skrevet 22. mai 2021 Home and cottage sine er gode. Og H&M sine i lin (de krøller seg hvis de tørker sånn, men blir ikke så verst i tørketrommel). Anonymkode: c9e4e...8ae
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #5 Skrevet 22. mai 2021 Helt enig med personen over her, egyptisk bomull😍😀 Kjøper bare det. Nydelig å ligge i og så og si krøllefritt. Det er litt dyrt, men pleier å kjøpe når det er halv pris på Kid😊 Anonymkode: cd00c...a2d
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #6 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 22.5.2021 den 18.51): Har du ikke antikrøll i vaskemaskinen? Tørker du i tørketrommel? I så fall kan du hengetørke på snor for at det skal bli glattere. Ellers så anbefaler jeg krepp hvis du vil ha noe som ikke krøller. Anonymkode: b46b6...adf Vet ikke om jeg har antikrøll, er det et eget valg for det? Har ikke tørketrommel, tørker bare alt på et klesstativ. Er ikke krepp ganske krøllete fra før av? Anonymkode: d9b9e...089
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå