Gå til innhold

Ekstremt sulten etter operasjon?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opererte en større operasjon for ca 3 uker siden og er så siiiiiinnsykt sulten. Blir fort mett men sulten igjen kort tid etter. Ligger bare i ro og heler så har null energiforbruk, men føler jeg bare spiser og spiser.

Spiser ekstra sunt nå, ikke rom for mer fiber eller tregere karbohydrater eller mere proteiner. Tror ikke jeg kunne spist mer optimalt.

Har flere opplevd det samme, og er det vanlig å være så sulten hele tiden etter man har operert? 

Anonymkode: ca315...2af

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Samme her! 2 uker siden operasjon, sulten som en ulv!

Anonymkode: 674b6...705

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Celler trenger ekstra næring under en helbredningsprosess. Selv om du bare ligger i ro, så jobber kroppen på spreng. 

Spis med god samvittighet! 

Anonymkode: 6428b...406

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, helt normalt - kroppen leger seg og trenger litt ekstra :)

Bare pass på å gå tilbake til normale mengder etter en stund, hvis ikke så kommer kiloene. Snakker av erfaring her også :P Men noen uker er det null problem, gi kroppen god og næringsrik mat, så den har optimale betingelser for å leges :) 

Anonymkode: c50f7...042

AnonymBruker
Skrevet

Dette sliter jeg med også, jeg er så utrolig sulten HELE TIDA og det er nesten umulig å spise tilnærmet normalt. Heldigvis er jeg såpass redusert at jeg ikke greier å lage meg mat selv, så da får noen andre jobben med å holde meg på slanker'n 😅

Anonymkode: 276d9...05a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...