AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #1 Skrevet 21. mai 2021 Har begynt på p sprøyte og gikk så 6 uker uten blødning. Har nå blødd i 2,5 uker. Det går opp og ned i frekvens. Trodd det var over sikkert 3 ganger før det plutselig har økt på igjen. Har lest pakningsvedlegg men det er ikke veldog konkret. Er det slik at blødninger ikke stopper før neste sprøyte tas tidligst 10 uker etter forrige?Hvem har erfaringer? Anonymkode: 3aafa...596
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #2 Skrevet 26. juli 2021 Fikk ikke svar sist men prøver igjen. Dette er mitt innlegg fra mai. Sist runde blødde jeg til slutt 5 uker før jeg ikke orket mer. Satt ny sprøyte 1 måned før tiden, 2 uker før man egentlig tidligst kunne sette ny men hadde lest på nett at det kunne stoppe blødningene. Fikk ro i cirka fem uker igjen før jeg nå altså igjen snart starter på uke 3 av blødninger! Jeg blir helt koko av dette! Det er av og på hele tiden. Kan tro at det har sluttet å blø en halv dag eller mer, så plutselig kommer det en del allikevel... Så bare litt sånn blodig slim (unnskyld!) et par dager og påååå'n igjen. Det er en stund til jeg egentlig kan sette ny sprøyte men det er fristende når jeg vet at det vil stoppe blødningene. Hvem har brukt p sprøyte lenger og har erfaring? Jeg har gått på den siden slutten av mars. Er kåt som et uvær og blør samtidig. Det er såååå 🤮 Anonymkode: 3aafa...596
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #3 Skrevet 27. juli 2021 Jeg gikk på p-sprøyte i 15 år (anbefales ikke, iallfall ikke uten å sjekke bentetthet jevnlig), opplevde aldri slik ustabil blødning slik du gjør. Jeg tok riktignok sprøytene med riktig intervall, og i løpet av de 15 årene hadde jeg en mindre blødning kun 1 gang - og det var etter mange år Anonymkode: fc20d...c57
Arx Skrevet 27. juli 2021 #4 Skrevet 27. juli 2021 Gått på sprøyta i snart 10 år og aldri opplevd noe sånt. Blødde litt de første ukene etter å ha satt nr 1, så ingenting siden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå