AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #1 Skrevet 21. mai 2021 Ble nysgjerrig etter å ha lest her. På sukker kan man visst sniktitte på bilder av både menn og kvinner. Folk her inne sier de samme går igjen overalt.. Men undrer meg litt over at folk ikke får matcher, for der så alle ut til å ligge på rundt samme nivå.. Ingen var ekstremt vakre eller ekstremt stygge, alle så helt vanlige ut. Det snakkes om playere og vanskelige damer, men seriøst, ingen av de jeg så skilte seg ut. Bare vanlige folk. Så hvorfor matcher dere ikke? Anonymkode: bb7e0...bd0
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #2 Skrevet 21. mai 2021 Vi liker vel ikke hverandres utseende da... Anonymkode: cca9e...428 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #3 Skrevet 21. mai 2021 Eller sagt på en annen måte, i overfloden av profiler blir vi altfor kresne. Anonymkode: cca9e...428 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #4 Skrevet 21. mai 2021 Jeg får endel matcher om jeg trykker liker selv, men jeg sveiper vekk veldig mange på veien kan man si (er på tinder) Er kresen da mao men det funker jo på et vis. Anonymkode: 487b9...966
Engel Skrevet 21. mai 2021 #5 Skrevet 21. mai 2021 (endret) Matcher jo ikke bare basert på utseendet. Jeg matcher ikke med noen om jeg ikke ser at vi har like interesser, er på samme sted i livet (har barn og skal ikke ha flere) og i tillegg er jeg ikke flyttbar pga barna. Så det går gir jo noen begrensninger. Men har da matchet med en god del, men gjenstår å finne den store som virkelig blir noe langvarig. Der er jeg kresen ja. Gidder ikke noe som bare er halvbra. Da er jeg heller singel. Endret 21. mai 2021 av Engel 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #6 Skrevet 21. mai 2021 Der er en del menn på Sukker jeg syns er attraktiv (for meg) bare ut i fra bildet. Men når man leser tekster blir det langt verre. Er det en god del som er utelukket fordi de søker etter kvinner som er vesentlig yngre enn dem selv, bor langt borte, interesser osv. Anonymkode: b4f29...224
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå