Gå til innhold

Gravid kone lukter surt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Helt ærlig synes jeg du skal slutte å tro at du hjelper situasjonen med å ikke si deg enig. Du trenger ikke å si at hun er ekkel, men at du kjenner lukten hun refererer til og trygge henne på at det vil gå bort. Lær deg fingreteknikker og be henne veilede deg. 

Hadde jeg sagt til kjæresten at jeg selv synes at jeg lukter ekkelt og han hadde sagt nei så hadde det bare gjort meg mer usikker, hvorfor slikker han meg ikke hvis det ikke er lukta?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har et lite eller stort problem. Kona er gravid, litt over 5mnd på vei med vårt tredje barn. Sexlivet vårt har alltid vært bra. Men nå denne graviditeten har hun begynt å lukte forferdelig. Og hun vet det selv. Jeg kommer aldri - aaaldri - til å bekrefte for henne at hun lukter. Hun har en slags lukt av søtlig og surt, litt svette og generelt en veldig rar lukt. Emment på en måte. Og det blir mer og mer ekstremt. Hun har klaget på det hele graviditeten og vært hos lege for å sjekke om det kunne være sopp eler lignende. Det er ikke det at det lukter fisk eller noe annet. Men det lukter nesten litt... Bind og gamlehjem???? 

Uansett så har dette blitt stadig verre, og jeg klarer nå ikke slikke henne lenger. Og vet hun savner det selv om hun ikke sier det. Men jeg klarer ikke holde meg stiv lenger om jeg gjør det. Før ble jeg steinkåt av å slikke henne om så hun luktet discomus, så det sier seg jo selv at denne nye lukten ikke er til å le av. Problemet er at kona har begynt å klage på sin egen prestasjon i senga (tungt svangerskap, vanskelig å bevege seg etc) og spør meg om ikke jeg syns ting er kjedelig og generelt virker hun litt misfornøyd med det. Jeg tror det kan skyldes at jeg kanskje ikke er den flinkeste til å fingre eller gjøre.andre ting og slikking har alltid vært greia. Men lukten er så ille nå at jeg ikke engang klarer å få meg til å gjøre det. Virker som lukten oppstår med en gang hun er ferdig å dusje. Forsøkte å slikke henne i dusjen og da kunne jeg fortsatt lukte det.

Hva gjør jeg??? Som sagt å si at hun lukter er helt uaktuelt.

Anonymkode: 20a2e...1ac

Hva gjør du?

Hun er 5 med på vei, du kan jo vente med slikking til kroppen hennes er ferdig med å lage det nye barnet? Tenk så krevende det er. Et menneske vokser inne i henne, ikke rart hun lukter rart. Det er lukten av voksende baby og hormoner. To kropper i forandring. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha. Altså! Jeg er 4 mnd gravid og kjenner meg igjen. Lukter søt-surt 🙈 og ikke veldig delikat. Det er ikke sopp eller andre greier, det er rett og slett hormonelt. Jeg lukter noe lignende når jeg har mensen (og lukter det lett på andre når de har menstruasjon - tror noen bare er mer sensitive for lukta), men under graviditeten er det mye mye verre. Mannen min har ikke kommentert noe, men vi har aldri oral uansett 😆. Hadde han brydd seg, så hadde han sagt det med en lattermild tone - men det er sånn kommunikasjon vi har. Ingenting er tabu eller kleint.

Hadde brukt dåseparfyme om dåsa hadde lukta så mye at han merket det. Forventer at han sier ifra til meg isåfall, og det pleier han. Vi har avbrutt sex fordi jeg ikke var nyvaska og skulle ha doggy. Han takler ikke at det lukter «kropp» 😆, og det er greit. Vil at han skal ha en god opplevelse 😁

Anonymkode: 0b7e1...71f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
lillevill skrev (19 minutter siden):

Hva gjør du?

Hun er 5 med på vei, du kan jo vente med slikking til kroppen hennes er ferdig med å lage det nye barnet? Tenk så krevende det er. Et menneske vokser inne i henne, ikke rart hun lukter rart. Det er lukten av voksende baby og hormoner. To kropper i forandring. 

Nå er det jo litt sånn at hun også savner å bli slikket da. Vi snakker ikke om et udekt behov fra en kåtpeis her.

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Haha. Altså! Jeg er 4 mnd gravid og kjenner meg igjen. Lukter søt-surt 🙈 og ikke veldig delikat. Det er ikke sopp eller andre greier, det er rett og slett hormonelt. Jeg lukter noe lignende når jeg har mensen (og lukter det lett på andre når de har menstruasjon - tror noen bare er mer sensitive for lukta), men under graviditeten er det mye mye verre. Mannen min har ikke kommentert noe, men vi har aldri oral uansett 😆. Hadde han brydd seg, så hadde han sagt det med en lattermild tone - men det er sånn kommunikasjon vi har. Ingenting er tabu eller kleint.

Hadde brukt dåseparfyme om dåsa hadde lukta så mye at han merket det. Forventer at han sier ifra til meg isåfall, og det pleier han. Vi har avbrutt sex fordi jeg ikke var nyvaska og skulle ha doggy. Han takler ikke at det lukter «kropp» 😆, og det er greit. Vil at han skal ha en god opplevelse 😁

Anonymkode: 0b7e1...71f

Uff da! Kropp er jo topp, så og si alle lukter er gode  utenom kvalmt bind 😂

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Typisk internett å tro at denne "utblåsningen" er mitt første valg. Jeg snakker jo med kona mi og vi kommuniserer. Jeg _vil_ gjerne slikke kona mi og ha et normalt sexliv. Jeg syns ikke det er gøy at det er sånn og ikke gøy at hun føler seg ekkel og fæl

Haha. Var liksom for å ta en parallell bare 🥴 takk:)

Folk er dømmende over alt. Jeg ser godt ut ifra slik du beskriver at du bryr deg om henne og vil ha en løsning til dette. 

Du trenger ikke ha dårlig samvittighet heller ikke bry deg over hva folk mener. Jeg skjønner at dette er vanskelig, og det er det , både for deg og henne. Men slik mange nevner vil jeg også tro at hun muligens har fått underlivssopp. Man får kjøpt uten resept på apoteket, ting som fungerer ganske bra. Det kan jo også være hormonelt men jeg vil tro det første.

Men prat med henne, du trenger ikke si at du vet at hun lukter, Bare si at du vet at dette er noe hun tenker på, å kanskje det kan være sopp som forårsaker problemet,(si du har drevet å googlet)  jeg fikk det selv når jeg gikk med det ene barnet mitt å holdt på å bli gal. Ting blir hovent og klamt. 🤪

Dette kommer heller ikke til å vare evig ❤️ Det kommer bedre tider, både for deg, henne og underlivet hennes ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Hun MÅ prøve Vivag kapsel hver natt i 3-3 netter. Jeg vedder mye på at lukta da er borte 

Anonymkode: 89317...8d3

Vivag er rett og slett gull, synd det er så dyrt 

Anonymkode: 0de96...860

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...