AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #1 Skrevet 21. mai 2021 Har et lite eller stort problem. Kona er gravid, litt over 5mnd på vei med vårt tredje barn. Sexlivet vårt har alltid vært bra. Men nå denne graviditeten har hun begynt å lukte forferdelig. Og hun vet det selv. Jeg kommer aldri - aaaldri - til å bekrefte for henne at hun lukter. Hun har en slags lukt av søtlig og surt, litt svette og generelt en veldig rar lukt. Emment på en måte. Og det blir mer og mer ekstremt. Hun har klaget på det hele graviditeten og vært hos lege for å sjekke om det kunne være sopp eler lignende. Det er ikke det at det lukter fisk eller noe annet. Men det lukter nesten litt... Bind og gamlehjem???? Uansett så har dette blitt stadig verre, og jeg klarer nå ikke slikke henne lenger. Og vet hun savner det selv om hun ikke sier det. Men jeg klarer ikke holde meg stiv lenger om jeg gjør det. Før ble jeg steinkåt av å slikke henne om så hun luktet discomus, så det sier seg jo selv at denne nye lukten ikke er til å le av. Problemet er at kona har begynt å klage på sin egen prestasjon i senga (tungt svangerskap, vanskelig å bevege seg etc) og spør meg om ikke jeg syns ting er kjedelig og generelt virker hun litt misfornøyd med det. Jeg tror det kan skyldes at jeg kanskje ikke er den flinkeste til å fingre eller gjøre.andre ting og slikking har alltid vært greia. Men lukten er så ille nå at jeg ikke engang klarer å få meg til å gjøre det. Virker som lukten oppstår med en gang hun er ferdig å dusje. Forsøkte å slikke henne i dusjen og da kunne jeg fortsatt lukte det. Hva gjør jeg??? Som sagt å si at hun lukter er helt uaktuelt. Anonymkode: 20a2e...1ac
Gjest Fnuggolina Skrevet 21. mai 2021 #2 Skrevet 21. mai 2021 Tja.... Ikke si noe, ha eventuelt vanlig sex? 🤷♀️ Jeg hadde ikke ønsket å motta oralsex selv i den settingen og hadde jo hatt forståelse for det om jeg selv var plaget. Det er nok hormonelt og går over etter fødsel. Dere overlever nok
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #3 Skrevet 21. mai 2021 Fnuggolina skrev (13 minutter siden): Tja.... Ikke si noe, ha eventuelt vanlig sex? 🤷♀️ Jeg hadde ikke ønsket å motta oralsex selv i den settingen og hadde jo hatt forståelse for det om jeg selv var plaget. Det er nok hormonelt og går over etter fødsel. Dere overlever nok Ja, vi gjør jo det, men jeg føler jo det er litt dritt om hun har et dølt sexliv nå pga lukten, også har jeg det og pga lukten og jeg vil virkelig ikke fortelle henne om lukten heller. Eller, hun vet jo om den, men jeg benekter det. Og jeg er bare så redd hun skal "lukte lunta"(haha) over at det er derfor jeg ikke skiller feks Anonymkode: 20a2e...1ac
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #4 Skrevet 21. mai 2021 Hvis du alltid har pleid å gå ned på henne, men har sluttet nå, så skjønner hun selvfølgelig at det er lukten som er problemet. Maser hun om at du skal gå ned på henne da? Og hva sa legen? Dere kan jo prøve leketøy istedenfor tunge, womanizer feks 😊 Anonymkode: 8fcc2...4ac 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #5 Skrevet 21. mai 2021 Hva med å kjøpe inn litt spennende sexleketøy og si at du har lyst til å eksprimentere litt? Anonymkode: d462c...03d
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #6 Skrevet 21. mai 2021 Men har hun vært hos legen? For det _kan_ være bakterier som kan (og bør) fikses med en kort penicillinkur. Anonymkode: d9453...29f
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #7 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvis du alltid har pleid å gå ned på henne, men har sluttet nå, så skjønner hun selvfølgelig at det er lukten som er problemet. Maser hun om at du skal gå ned på henne da? Og hva sa legen? Dere kan jo prøve leketøy istedenfor tunge, womanizer feks 😊 Anonymkode: 8fcc2...4ac Hun liker generelt ikke sexleketøy og hater womanizer. Vi er nok litt trauste og vant kan man si. Hun maser ikke, hun maser aldri om noe. Jeg har jo slikket henne så og si hver gang frem til nå i det siste, men det har blitt vanskeligere. Jeg vet hun føler seg kjedelog pga bevegelighet og jeg føler meg dust som ikke presterer mer selv.uff . AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva med å kjøpe inn litt spennende sexleketøy og si at du har lyst til å eksprimentere litt? Anonymkode: d462c...03d Det er ikke så mange sexleketøy hun er interessert i, hun liker det generelt ikke AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men har hun vært hos legen? For det _kan_ være bakterier som kan (og bør) fikses med en kort penicillinkur. Anonymkode: d9453...29f Ja det står i innlegget du svarer på. Anonymkode: 20a2e...1ac
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #8 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun liker generelt ikke sexleketøy og hater womanizer. Vi er nok litt trauste og vant kan man si. Hun maser ikke, hun maser aldri om noe. Jeg har jo slikket henne så og si hver gang frem til nå i det siste, men det har blitt vanskeligere. Jeg vet hun føler seg kjedelog pga bevegelighet og jeg føler meg dust som ikke presterer mer selv.uff . Det er ikke så mange sexleketøy hun er interessert i, hun liker det generelt ikke Ja det står i innlegget du svarer på. Anonymkode: 20a2e...1ac Jaja, dust er du iallfall ikke, hun skjønner nok godt at du ikke vil gå ned slik som tingenes tilstand er. Prøve å onanere henne da elns.. Anonymkode: 8fcc2...4ac 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #9 Skrevet 21. mai 2021 Hva med å akseptere at dette går over? Hun er gravid. Det er unntakstilstand. Hun kommer nok ikke til å lukte slik for alltid. Håper du ikke ender opp med å være utro på hele greia.. Vet hva som skjer når menn ikke får fitte eller er misfornøyd med sexlivet. Anonymkode: cca87...0c6 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #10 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva med å akseptere at dette går over? Hun er gravid. Det er unntakstilstand. Hun kommer nok ikke til å lukte slik for alltid. Håper du ikke ender opp med å være utro på hele greia.. Vet hva som skjer når menn ikke får fitte eller er misfornøyd med sexlivet. Anonymkode: cca87...0c6 ??????? Hvor kommer utro fra?????? Tror du bør lese på nytt?????? Anonymkode: 20a2e...1ac 5
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #11 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jaja, dust er du iallfall ikke, hun skjønner nok godt at du ikke vil gå ned slik som tingenes tilstand er. Prøve å onanere henne da elns.. Anonymkode: 8fcc2...4ac ja men jeg vil jo ikke at hun skal få det inntrykket, at hun er ekkel. Det som gjør ting litt vanskelig er at hun får veldig fort vondt ved annen type berøring, nå som hun er gravid og jeg er jo livredd for å gjøre noe feil. Hele situasjonen er blitt litt teit 😛 Anonymkode: 20a2e...1ac
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #12 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): ??????? Hvor kommer utro fra?????? Tror du bør lese på nytt?????? Anonymkode: 20a2e...1ac Det er vanlig reaksjon fra menn når ting blir vanskelig i et forhold at de er utro eller finner en kvinne på si, så var derfor jeg skrev at jeg håper du ikke er utro. Som sagt går det nok over, er sikkert hormonelt betinget. Om lege eller gynekolog ikke finner noe så vil det sikkert gå over etter fødsel. Anonymkode: cca87...0c6
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #13 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): ja men jeg vil jo ikke at hun skal få det inntrykket, at hun er ekkel. Det som gjør ting litt vanskelig er at hun får veldig fort vondt ved annen type berøring, nå som hun er gravid og jeg er jo livredd for å gjøre noe feil. Hele situasjonen er blitt litt teit 😛 Anonymkode: 20a2e...1ac Er ikke rart det blir teit når du ikke snakker med kona di om det. Kommuniserer dere ikke? Hun har nok full forståelse for at du ikke slikker når hun selv vet at hun lukter. Anonymkode: cca87...0c6
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #14 Skrevet 21. mai 2021 Det er garantert hormonelt og vil gå over. Mitt underliv begynte å lukte annerledes da jeg brukte hormonspiral. Hatet det. Min vanlige duft kom frem igjen da jeg sluttet med hormoner. Jeg snakket åpent om det med kjæresten min. Dere må nesten snakke litt åpent om det, ellers blir jo alt veldig vondt og vanskelig. Anonymkode: e3326...f49 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #15 Skrevet 21. mai 2021 Hun MÅ prøve Vivag kapsel hver natt i 3-3 netter. Jeg vedder mye på at lukta da er borte Anonymkode: 89317...8d3 2
frøkenkoz Skrevet 21. mai 2021 #16 Skrevet 21. mai 2021 Discomus 😂😂😂😂 Jeg har ikke så mye annet å komme med Lykke til 😘 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #17 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er garantert hormonelt og vil gå over. Mitt underliv begynte å lukte annerledes da jeg brukte hormonspiral. Hatet det. Min vanlige duft kom frem igjen da jeg sluttet med hormoner. Jeg snakket åpent om det med kjæresten min. Dere må nesten snakke litt åpent om det, ellers blir jo alt veldig vondt og vanskelig. Anonymkode: e3326...f49 J altså vi prater jo om det. Men hun sliter så veldig med det og føler seg så sykt ekkel at når hun da spør om jeg ikke merker det så vil jeg virkelig ikke si at jo, det gjør jeg. Vil tro at det er knekken på sexlivet for alltid om hun forstår at jeg også syns det er ekkelt. Har også inntrykk av at det er hormonelt og vil gå over. Men jeg savner jo å gjøre tingene vi gjorde før. Anonymkode: 20a2e...1ac
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #18 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er ikke rart det blir teit når du ikke snakker med kona di om det. Kommuniserer dere ikke? Hun har nok full forståelse for at du ikke slikker når hun selv vet at hun lukter. Anonymkode: cca87...0c6 Typisk internett å tro at denne "utblåsningen" er mitt første valg. Jeg snakker jo med kona mi og vi kommuniserer. Jeg _vil_ gjerne slikke kona mi og ha et normalt sexliv. Jeg syns ikke det er gøy at det er sånn og ikke gøy at hun føler seg ekkel og fæl frøkenkoz skrev (5 minutter siden): Discomus 😂😂😂😂 Jeg har ikke så mye annet å komme med Lykke til 😘 Haha. Var liksom for å ta en parallell bare 🥴 takk:) Anonymkode: 20a2e...1ac
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #19 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hun MÅ prøve Vivag kapsel hver natt i 3-3 netter. Jeg vedder mye på at lukta da er borte Anonymkode: 89317...8d3 Det der tror jeg hun har testa, det er de som har sånn fancy skrift ViVag sant? Anonymkode: 20a2e...1ac
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #20 Skrevet 21. mai 2021 Hun har 4 mnd igjen av svangerskapet. Hold ut! Det er helt normalt å stinke sur dåse når man er gravid. Hun overlever at du ikke orker å slikke henne. Det er jo unntakstilstand. Anonymkode: 9a9be...d0c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå