AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #21 Skrevet 22. mai 2021 18 hours ago, SlemUlv said: 24/7 Heldigvis har jeg en Dom som vet at han ikke er sammen med en dørmatte, så vi snakker alltid sammen om store avgjørelser. Hvor finner man en dominant som forstår hva det innebærer? Anonymkode: 74560...2a3
SlemUlv Skrevet 22. mai 2021 #22 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor finner man en dominant som forstår hva det innebærer? Anonymkode: 74560...2a3 Jeg fant min i bdsm miljøet.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #23 Skrevet 22. mai 2021 13 minutter siden, SlemUlv said: Jeg fant min i bdsm miljøet. Skjønner. Jeg har ikke så voldsomt tro på datingapper, og folk som beskriver seg som dom der ser ikke alltid ut til å vite stort om det. Jeg er ikke i miljøet heller, så er vel ikke så lett å finne. Hadde litt kontakt med en en liten periode, gav mersmak. Anonymkode: 74560...2a3
SlemUlv Skrevet 22. mai 2021 #24 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skjønner. Jeg har ikke så voldsomt tro på datingapper, og folk som beskriver seg som dom der ser ikke alltid ut til å vite stort om det. Jeg er ikke i miljøet heller, så er vel ikke så lett å finne. Hadde litt kontakt med en en liten periode, gav mersmak. Anonymkode: 74560...2a3 Har heller ikke tro på datingapper. Som er grunnen til at jeg ble med i miljøet, for å møte likesinnede. Og det er vel beste jeg har gjort, for meg selv, hele mitt liv.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #25 Skrevet 22. mai 2021 1 minutt siden, SlemUlv said: Har heller ikke tro på datingapper. Som er grunnen til at jeg ble med i miljøet, for å møte likesinnede. Og det er vel beste jeg har gjort, for meg selv, hele mitt liv. Men kjente du noen der fra før av? Ser for meg at jeg hadde dukket opp på en sånn åpen kveld på Nonna eller så og bare følt meg liten og rar. Er egentlig nokså trygg, men akkurat det føles litt skummelt. Ble invitert dit en gang pre korona av en hyggelig fyr (i all vennskapelighet), burde vel ha tatt en tur den gangen. Anonymkode: 74560...2a3
SlemUlv Skrevet 22. mai 2021 #26 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Men kjente du noen der fra før av? Ser for meg at jeg hadde dukket opp på en sånn åpen kveld på Nonna eller så og bare følt meg liten og rar. Er egentlig nokså trygg, men akkurat det føles litt skummelt. Ble invitert dit en gang pre korona av en hyggelig fyr (i all vennskapelighet), burde vel ha tatt en tur den gangen. Anonymkode: 74560...2a3 Nei, kjente ingen. Hadde snakket litt med folk på nett bare. Så reiste jeg på tre dagers hyttetur, hvor jeg satt på med en annen, med fremmede mennesker. Løpet av første kvelden, hadde jeg fått flere gode venner. De åpne kveldene på nonna er fine, da kommer nye inn ca 30 min før alle andre, sånn at man får en liten innføring i skrevne og uskrevne regler. Sånn var l man kunne se hvem andre som er nye, og kanskje slå seg litt sammen med dem
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #27 Skrevet 22. mai 2021 52 minutter siden, SlemUlv said: Nei, kjente ingen. Hadde snakket litt med folk på nett bare. Så reiste jeg på tre dagers hyttetur, hvor jeg satt på med en annen, med fremmede mennesker. Løpet av første kvelden, hadde jeg fått flere gode venner. De åpne kveldene på nonna er fine, da kommer nye inn ca 30 min før alle andre, sånn at man får en liten innføring i skrevne og uskrevne regler. Sånn var l man kunne se hvem andre som er nye, og kanskje slå seg litt sammen med dem Hyttetur høres mye mer avslappet ut! Arrangeres sånne ting utenom korona? Evt. av hvem? Og jeg er kanskje for gammel, er 35. Jeg beklager for alle spørsmålene (og for at jeg kuppet tråden). Skal slutte å spørre etter dette, lover. Ble bare så ivrig, har tenkt på dette en stund. Anonymkode: 74560...2a3
SlemUlv Skrevet 22. mai 2021 #28 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hyttetur høres mye mer avslappet ut! Arrangeres sånne ting utenom korona? Evt. av hvem? Og jeg er kanskje for gammel, er 35. Jeg beklager for alle spørsmålene (og for at jeg kuppet tråden). Skal slutte å spørre etter dette, lover. Ble bare så ivrig, har tenkt på dette en stund. Anonymkode: 74560...2a3 Hmm.. Ja, noen av de små klubbene har hytteturer, de som ikke har egne lokaler. De legger ofte ut arrangement på Fetlife Ta gjerne kontakt på pm, om du lurer på mer. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #29 Skrevet 23. mai 2021 Alle kvinner er underdanige menn, sier seg selv, de et det svake kjønnet Anonymkode: d90e7...e35
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #30 Skrevet 23. mai 2021 Kun i sengen. Jeg har et behov for å ha kontroll på alt, tillært etter oppveksten min, så i sengen er den eneste plassen jeg gir fra meg kontrollen. Og det er fantastisk å ha en trygg plass å slippe kontrollen helt. Anonymkode: 59a28...4fd 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #31 Skrevet 23. mai 2021 28 minutter siden, AnonymBruker said: Alle kvinner er underdanige menn, sier seg selv, de et det svake kjønnet Anonymkode: d90e7...e35 Så hvorfor er du som mann en underdanig incel? Anonymkode: e8172...e36 4
Gjest Alterego666 Skrevet 23. mai 2021 #32 Skrevet 23. mai 2021 Vi switcher begge på soverommet, men hun heller klart mest mot submissive. Utenfor senga tar hun veldig mye plass med mye energi, initiativ og hjerte. I senga vil hun ofte bli ledet.
carmen81 Skrevet 23. mai 2021 #33 Skrevet 23. mai 2021 Mm aldri prøvd så vet ikke, men tror nok det kunne blitt noe vanskelig/utfordrende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå