AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #1 Skrevet 21. mai 2021 Hei! tok HD og AD røntgen av hunden min for ca en uke siden, og veterinæren sa da at det kunne ta litt tid før jeg fikk resultatene fra NKK. Noen som har røntget tidligere og vil dele hvor lang tid det tok før dere fikk svar? 🙂 Får man resultatene i et brev, eller på e-post? Anonymkode: b9955...7fe
Arx Skrevet 21. mai 2021 #2 Skrevet 21. mai 2021 Har du betalt nkk for avlesning da? Venninna mi glemte det, og da hjelper det ikke at klinikken har sendt bildene. Her tok det vel 4-5 dager før resultatet på albuene kom, og enda et par dager før hofteresultatene kom. Syns å huske det kom som melding på Nkk sin hjemmeside. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #3 Skrevet 21. mai 2021 Arx skrev (2 timer siden): Har du betalt nkk for avlesning da? Venninna mi glemte det, og da hjelper det ikke at klinikken har sendt bildene. Her tok det vel 4-5 dager før resultatet på albuene kom, og enda et par dager før hofteresultatene kom. Syns å huske det kom som melding på Nkk sin hjemmeside. Takk for svar 🙂 jeg betalte på forhånd! Anonymkode: b9955...7fe 1
Dropi Skrevet 22. mai 2021 #4 Skrevet 22. mai 2021 Jeg ventet i ca en måned på HD-resultat på min hund. Men det var i juli i fjor, så det var sikkert pga ferieavvikling. Fant resultatet på NKK sine sider. Tror jeg fikk mail om at resultatet var kommet 😄
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #5 Skrevet 24. mai 2021 Ofte innen 2 uker, men med meg har de også rotet bort bildene. Det brukte de år og dag på å fortelle meg. Var i kontakt med NKK flere ganger. Men da veterinær sendte over på nytt, så gikk det vel 1,5 uke. Jeg fikk mail, men var også innom p sjekket Dogweb daglig. Anonymkode: 6ebb2...ec0
Trolltunga Skrevet 25. mai 2021 #6 Skrevet 25. mai 2021 Tok en måneds tid, fikk det på nettsiden og epost. Dog ble ikke HD-bildene godkjent, så måtte bestille ny time til røntgen. Frustrert veterinær da dette visst skjer veldig ofte. NKK er enormt kresne på bildene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå