AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #1 Skrevet 21. mai 2021 I det siste har jeg begynt å få øynene opp for en fyr jeg har kjent i noen år. Vet ikke om det er corona-isolasjonen som har gjort dette eller hva.. Merker bare at jeg tenker på han mer og mer. Problemet er at han har en ex som vil ha han tilbake. Han sier han ikke kommmer til å ta henne tilbake, det er lenge siden de slo opp. Men jeg er litt redd henne, eller redd for henne? Hun er ikke helt stabil og jeg vet ikke hva hun hadde gjort med meg eller seg selv om han går videre. Er det verdt å prøve, eller bedre å bare glemme det? Anonymkode: 50d05...830
Gjest Smeltemann Skrevet 21. mai 2021 #2 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): I det siste har jeg begynt å få øynene opp for en fyr jeg har kjent i noen år. Vet ikke om det er corona-isolasjonen som har gjort dette eller hva.. Merker bare at jeg tenker på han mer og mer. Problemet er at han har en ex som vil ha han tilbake. Han sier han ikke kommmer til å ta henne tilbake, det er lenge siden de slo opp. Men jeg er litt redd henne, eller redd for henne? Hun er ikke helt stabil og jeg vet ikke hva hun hadde gjort med meg eller seg selv om han går videre. Er det verdt å prøve, eller bedre å bare glemme det? Anonymkode: 50d05...830 Gå videre på din vei.
BukkenAskeladd Skrevet 21. mai 2021 #3 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): I det siste har jeg begynt å få øynene opp for en fyr jeg har kjent i noen år. Vet ikke om det er corona-isolasjonen som har gjort dette eller hva.. Merker bare at jeg tenker på han mer og mer. Problemet er at han har en ex som vil ha han tilbake. Han sier han ikke kommmer til å ta henne tilbake, det er lenge siden de slo opp. Men jeg er litt redd henne, eller redd for henne? Hun er ikke helt stabil og jeg vet ikke hva hun hadde gjort med meg eller seg selv om han går videre. Er det verdt å prøve, eller bedre å bare glemme det? Anonymkode: 50d05...830 Det er ingen andre enn du som kjenner situasjonen, men stol på magefølelsen
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #4 Skrevet 21. mai 2021 Jeg var i en litt lignende situasjon og jeg valgte å gå videre. Vi er fremdeles sammen, men jeg mistet en god del venner på veien. Det var veldig tungt å stå i og det førte til angst og panikkanfall fordi jeg er svært konfliktsky.. Han og jeg er fremdeles sammen og vi har det fint, men det er fremdeles tungt til tider. Eksen har lagt oss begge for hat og de har et barn sammen som han ikke får vite noe om.Det er det aller vondeste oppi det hele. Deres forhold sluttet fordi hun var utro over lang tid, men hun ville ha ham tilbake. Han skrev litt med henne i begynnelsen av tiden hvor vi begynte å treffes, hvor det ble nevnt at kanskje det kunne bli dem igjen en gang i fremtiden, men etter noen måneder med dating, følte han seg mer sikker på at jeg var den han ønsket å satse på og han hadde i grunn valgt meg over henne ved flere anledninger. Jeg var litt usikker i begynnelsen, men jeg så etterhvert at det var naturlig av ham å vurdere eksen, ettersom det var et barn i bildet. Jeg har sett all kommunikasjonen mellom dem i den perioden, så hans åpenhet var ekstremt viktig. Jeg opplevde å bli svartmalt som en homewrecker, selv om jeg ikke traff ham før et halvt år etter deres brudd, men sladder ser ikke på logikk. Det ble veldig lett å luke ut ekte venner utifra hvem som spurte meg direkte, og hvem som heller delte ut info og/eller rykter. Jeg har fått nye venner via ham som vet godt hvordan hans eks er, så de har vært veldig støttende. Følg magefølelsen din TS. Hvis du tror det er verdt å stå i stormen, så synes jeg du skal finne motet til å gjøre det! Anonymkode: 57fcd...77d
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #5 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg var i en litt lignende situasjon og jeg valgte å gå videre. Vi er fremdeles sammen, men jeg mistet en god del venner på veien. Det var veldig tungt å stå i og det førte til angst og panikkanfall fordi jeg er svært konfliktsky.. Han og jeg er fremdeles sammen og vi har det fint, men det er fremdeles tungt til tider. Eksen har lagt oss begge for hat og de har et barn sammen som han ikke får vite noe om.Det er det aller vondeste oppi det hele. Deres forhold sluttet fordi hun var utro over lang tid, men hun ville ha ham tilbake. Han skrev litt med henne i begynnelsen av tiden hvor vi begynte å treffes, hvor det ble nevnt at kanskje det kunne bli dem igjen en gang i fremtiden, men etter noen måneder med dating, følte han seg mer sikker på at jeg var den han ønsket å satse på og han hadde i grunn valgt meg over henne ved flere anledninger. Jeg var litt usikker i begynnelsen, men jeg så etterhvert at det var naturlig av ham å vurdere eksen, ettersom det var et barn i bildet. Jeg har sett all kommunikasjonen mellom dem i den perioden, så hans åpenhet var ekstremt viktig. Jeg opplevde å bli svartmalt som en homewrecker, selv om jeg ikke traff ham før et halvt år etter deres brudd, men sladder ser ikke på logikk. Det ble veldig lett å luke ut ekte venner utifra hvem som spurte meg direkte, og hvem som heller delte ut info og/eller rykter. Jeg har fått nye venner via ham som vet godt hvordan hans eks er, så de har vært veldig støttende. Følg magefølelsen din TS. Hvis du tror det er verdt å stå i stormen, så synes jeg du skal finne motet til å gjøre det! Anonymkode: 57fcd...77d Huff ja når det er barn involvert så blir jo det hele mye mer komplisert. Godt han kom frem til det selv, og helt naturlig at han ville prøve siden de har barn sammen. Kommunikasjon is Key! Det er heldigvis ikke barn involvert i min situasjon. Men kjenner på det ja at jeg er redd det blir mye sladder og at enkelte vil mene jeg er verdens verste person.. Men det er flere år siden det ble slutt og hun bare nekter å gå videre.. Anonymkode: 50d05...830
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #6 Skrevet 21. mai 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Huff ja når det er barn involvert så blir jo det hele mye mer komplisert. Godt han kom frem til det selv, og helt naturlig at han ville prøve siden de har barn sammen. Kommunikasjon is Key! Det er heldigvis ikke barn involvert i min situasjon. Men kjenner på det ja at jeg er redd det blir mye sladder og at enkelte vil mene jeg er verdens verste person.. Men det er flere år siden det ble slutt og hun bare nekter å gå videre.. Anonymkode: 50d05...830 Er han en kar du ville ha gått videre med dersom hun var ute av bildet? I så fall synes jeg du skal gi det en sjanse. Livet er for kort til å bry seg om hva andre skal tenke, særlig om de velger å høre på rykter! Du og han vil vite med dere selv at dere ikke har gjort noe galt. Gå med hodet hevet og ikke involver dere, ikke snakk stygt om eksen til andre - det er mitt beste tips. Om emnet dukker opp med andre, forsøk å være så diplomatisk og raus som mulig og bytt samtaleemne. Det kan føles fristende å fortelle alle hvor gærn hun er, men i det lange løp vil folk se at du er snill og godhjerta og at hun er den som sprer negativitet. Anonymkode: 57fcd...77d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå