AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #1 Skrevet 21. mai 2021 Har akkurat hatt eggløsning. Utfloden min er litt tykk/kremaktig hvit. Ikke klumpete og klør ikke. Jeg tenker egentlig ikke så mye over utfloden min, men nå har jeg og han jeg treffer begynt å ha sex (med kondom, jeg går ikke på prevensjon). Jeg tenker da nok mer på hvordan underlivet mitt er representert😳 har ikke lyst til at han skal tenke jeg er ekkel eller noe. Men kan utfloden min være et tegn på at jeg holder på å få en soppinfeksjon? Anonymkode: 4520d...e05
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #2 Skrevet 21. mai 2021 Du kan gjerne bruke midler som stabiliserer floraen før du utvikler sopp. Jeg anbefaler multigyn actigel eller lactal balance. Du kan også prøve vivag kapsler, men jeg synes ikke det er noe behagelig at det kommer ut igjen slike klumper. Anonymkode: 8f4d7...94b
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #3 Skrevet 21. mai 2021 Kan være det, kan ikke være det. Er ikke så uvanlig å ha hvit utflod innimellom Så lenge du ikke har andre plager som kløe eller svie er det neppe sopp. Hadde mye hvit utflod da jeg var yngre uten at det var sopp. Anonymkode: b7ecf...936
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #4 Skrevet 21. mai 2021 Helt vanlig ved eggløsning Anonymkode: aa8ca...ddb
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #5 Skrevet 21. mai 2021 Det kommer jo litt an på hva som er vanlig for deg, kvinner er veldig forskjellige der nede. Jeg har utflod gjennom hele syklusen, så for meg høres det normalt ut det du beskriver. Dersom du ikke pleier ån ha det, kan det selvfølgelig være tegn på noe. Anonymkode: 8f36f...6e1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå