Gjest Optimo Skrevet 13. juli 2021 #101 Del Skrevet 13. juli 2021 Skikkelig mystisk at det dukker opp så mange videoer og bilder av dette fenomenet, men at ingen har sett noe i levende live. Og alle her inne som sier de har testet det forteller at det ikke virket på dem. Det er nesten så man skulle tro at alle videoene og bildene var... manipulert. 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 13. juli 2021 #102 Del Skrevet 13. juli 2021 Guile skrev (8 minutter siden): Skikkelig mystisk at det dukker opp så mange videoer og bilder av dette fenomenet, men at ingen har sett noe i levende live. Og alle her inne som sier de har testet det forteller at det ikke virket på dem. Det er nesten så man skulle tro at alle videoene og bildene var... manipulert. 🤔 Og der traff du spikeren så på hodet at den eksploderte 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 15. juli 2021 #103 Del Skrevet 15. juli 2021 Ryddet for helseskadelig innhold og svar til dette. Edie, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 16. juli 2021 #104 Del Skrevet 16. juli 2021 Guile skrev (På 13.7.2021 den 20.28): Skikkelig mystisk at det dukker opp så mange videoer og bilder av dette fenomenet, men at ingen har sett noe i levende live. Og alle her inne som sier de har testet det forteller at det ikke virket på dem. Det er nesten så man skulle tro at alle videoene og bildene var... manipulert. 🤔 Jeg har selv fysisk satt en magnet på en vaksinert arm + sett en annen sette en magnet på armen og sett det funke, men magneten må ikke være for tung. Mulig brukerne her inne har brukt en for tung magnet og derfor har det ikke virket🤷♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likestilling Skrevet 17. juli 2021 #105 Del Skrevet 17. juli 2021 Den Sagnomsuste skrev (På 13.7.2021 den 12.12): Så kjedelig! Ingenting fester seg til armen min... Jeg som hadde så store planer. Joggetur uten mobilhempe rundt armen hadde jeg virkelig sett frem til 🥺 Jeg klarer å feste mobil til armen selv uten å ha tatt vaksine, det er bare å klistre den på og passe på at vinkelen ikke overstiger 85 grader... friksjon og retning på krefter fikser det 👍 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 21. juli 2021 #106 Del Skrevet 21. juli 2021 Ryddet for antivaksinedebatt og svar til dette. Edie, adm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg