Gå til innhold

Covid-19 vaksine og magnet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Idiotisk! Selvsagt fester ikke magneter seg til stikkstedet. Herre min hatt!

:ironi:

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Gjest Rocka69
Skrevet
Den Sagnsomsuste skrev (13 minutter siden):

Idiotisk! Selvsagt fester ikke magneter seg til stikkstedet. Herre min hatt!

:ironi:

Og når man er bombastisk i sin personlige skepsis og sier en del ting. Så blir man tatt for å være blant disse konspi folkene. Og det her de prøver seg med social engineering for fiske flere. Samme teknikk som Russland bruker for å påvirke politikken og valg

Skrevet (endret)
Rocka69 skrev (1 time siden):

Og når man er bombastisk i sin personlige skepsis og sier en del ting. Så blir man tatt for å være blant disse konspi folkene. Og det her de prøver seg med social engineering for fiske flere. Samme teknikk som Russland bruker for å påvirke politikken og valg

Derfor er det viktig å huske at skeptikerne utgjør en svært heterogen gruppe. Du vil finne alle slags begrunnelser mellom himmel og jord. At et fåtall tror på grønne menn og går med tinnfoliehatter legitimerer ikke å omtale oss alle på den måten. Når man bevisst eller ubevisst krymper meningsmotstandere ved å kalle oss alle for anti-vaxxere og konsp- tullinger når det i realiteten kun treffer 5 % av oss er hersketeknikk.

Jeg håper du ser poenget mitt når jeg skriver dette? 

Endret av Den Sagnsomsuste
  • Liker 5
Skrevet
nomore82 skrev (6 timer siden):

Vel. Problemet er at du eier ikke kritisk sans når du ikke evner å raskt resonere deg frem til at dette er tull på egenhånd.

Dette.

Internett har gjort folk dummere de siste årene, folk tror fader meg på alt mulig tøys. Det er skremmende.

• Liker 15
Skrevet
ROMPEGURI skrev (7 timer siden):

Det var da veldig bastant? Jeg kan vise til norske brukere som viser dette i praksis.

Jeg er ikke imot vaksine, men jeg ønsker å vite hva den inneholder før jeg putter det i kroppen min.

Ok, vis det.

• Liker 1
Skrevet
ROMPEGURI skrev (9 timer siden):

Det var da veldig bastant? Jeg kan vise til norske brukere som viser dette i praksis.

Jeg er ikke imot vaksine, men jeg ønsker å vite hva den inneholder før jeg putter det i kroppen min.

https://m.tiktok.com/v/6962890566719884549.html

Alle magneter vil sette seg fast på bar hud pga oljen klistrer den fast. 

• Liker 3
Skrevet

Har du ikke hørt TS? Samtlige vaksinerte sitter nå klistret fast til kjøleskapsdører verden rundt... 🙄

• Liker 8
Skrevet

Jeg klarer å få en magnet til å feste seg på armen. 

Klarer det med et kronestykke også. 

Og det er flere måneder FØR jeg får vaksinen! Kraftige saker 😜

• Liker 11
Skrevet
8 hours ago, Anonym11122 said:

Prøvde å feste en magnet på armen nå. Funket ikke😭😭😭 så skuffa! Har alltid drømt om å være et vandrende kjøleskap!

Det hadde vært så mye mer praktisk med magnetisk arm enn å måtte dra frem koronapass på mobilen. 

• Liker 8
Skrevet

Skulle ikke forundre meg om det var en hel haug med idioter som faktisk tror på dette!🤣

• Liker 5
Skrevet
ROMPEGURI skrev (21 timer siden):

Hvis du vil vite hva den inneholder kan du lese her. https://www.felleskatalogen.no/medisin/comirnaty-biontech-pfizer-682780

Hvorfor oppsøke useriøse kilder med folk som ikke vet hva de snakker om Fremfor de ordentlige kildene?

• Liker 6
Gjest Vintermorgen
Skrevet

Ryddet for brudd på koronarommets regler og svar til dette.

Vintermorgen, mod

• 4 uker senere...
Skrevet

Ryddet for brudd på koronarommets regler og svar på dette. Lomvi, mod.

Skrevet (endret)

Jeg forstår at folk tenker at det er irrasjonelt og morsomt, og trodde ikke på det selv da jeg hørte det første gangen. Er skeptisk til informasjon som deles og som står på nettet. Men ei familiemedlem tok vaksinen (Pfizer ) for fire dager siden og hun kunne ikke feste en magnet på armen, men en telefonen på armen hvor hun hadde tatt vaksinen. Hun hadde testet etter at hun hørte av ei vennine som kunne gjøre akkurat det samme. Måtte selvfølgelig Google dette og det var da vi kom over denne diskusjonen. Ubehagelig å vite at slikt blir afeid av enkelte i det offentlige og helsesektoren. Er langt i fra konspirasjonsteoretiker, og det er skummelt å se at man fort kan ta feil og bli ledd av. Forhåpentligvis er ikke dette noe vårt familiemed vil ta skade av eller andre som har opplevd det samme. Men vi vet fortsatt ikke årsaken, og det står ikke mye konkret om denne bivirkningen på nettet. Skulle ha lagt ved et bilde, men det gir vel ingen hensikt og blir sikkert afeid som manipulert. Dette er vel en av mange info som ligger ute som folk anser som skadelig og misvisende. 

Endret av Bonzaii
  • Liker 1
Skrevet

Hun kunne feste en blytung mobil på som hang på armen? Hva blir det neste, et kjøleskap? 

• Liker 3
Gjest Lin11
Skrevet
Bonzaii skrev (2 minutter siden):

Jeg forstår at folk tenker at det er irrasjonelt og morsomt, og trodde ikke på det selv da jeg hørte det første gangen. Er skeptisk til informasjon som deles og som står på nettet. Men ei familiemedlem tok vaksinen (Pzifer) for fire dager siden og hun kunne ikke feste en magnet på armen, men en telefonen på armen hvor hun hadde tatt vaksinen. Hun hadde testet etter at hun hørte av ei vennine som kunne gjøre akkurat det samme. Måtte selvfølgelig Google dette og det var da vi kom over denne diskusjonen. Ubehagelig å vite at slikt blir afeid av enkelte i det offentlige og helsesektoren. Er langt i fra konspirasjonsteoretiker, og det er skummelt å se at man fort kan ta feil og bli ledd av. Forhåpentligvis er ikke dette noe vårt familiemed vil ta skade av eller andre som har opplevd det samme. Men vi vet fortsatt ikke årsaken, og det står ikke mye konkret om denne bivirkningen på nettet. Skulle ha lagt ved et bilde, men det gir vel ingen hensikt og blir sikkert afeid som manipulert. Dette er vel en av mange info som ligger ute som folk anser som skadelig og misvisende. 

En telefon? Wow, dette kan hun reise rundt å vise frem for penger 👏🏻👏🏻

Gjest ATLAS6
Skrevet

Skjønner dere nå hvor jævlig idiotisk den konspirasjonsteorien er? Her har dere min egen demonstrasjon om hvorfor jeg klarer å feste en ipad på min uvaksinerte arm, fordi det nettopp ikke er vaksinen som gjør det men overflaten til ipaden

Skrevet
Lin11 skrev (3 minutter siden):

En telefon? Wow, dette kan hun reise rundt å vise frem for penger 👏🏻👏🏻

Var vel ikke det diskusjonen gikk ut på. Spørsmålet var vel om det er mulig med slike bivirkninger. Hvem har snakket om å vise seg frem? Vennligst hold deg saklig. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
ATLAS6 skrev (3 minutter siden):

Skjønner dere nå hvor jævlig idiotisk den konspirasjonsteorien er? Her har dere min egen demonstrasjon om hvorfor jeg klarer å feste en ipad på min uvaksinerte arm, fordi det nettopp ikke er vaksinen som gjør det men overflaten til ipaden

Vi forsøkte med begge armene og hos andre, mulig det er andre årsaker til at det fester seg der uten å skli ved bevegelse. Ditt argument er veldig opplagt og hvem som helst kan tenke seg til det. Nå er det slik at vi er oppegående mennsker som har resonert oss bort fra akkurat det. 

Endret av Bonzaii
  • Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...