Gå til innhold

Jeg er så ensom i disse tider.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har noen få venninner, 4 stk. Men etter coronaen har alle valgt og være minst mulig med folk, og det er jo forståelig. 

Jeg jobber turnus, så mange dager har jeg fri også. Da sitter jeg alene, gjør husarbeid så alltid huset er strøkent og ellers bare stirrer i veggen og kjeder meg. Jeg savner og bare be inn på skravling og en kopp te, eller gå en ettermiddagstur. Jeg er så ensom nå at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Kollegaer dekker ikke behovet for å være sosial da jeg ikke jobber hver dag, og de andre på jobb er mye eldre enn meg, så det blir bare småprat med dem. Det er vondt å være så ensom som jeg er nå. 

Er det andre her som føler seg like ensom? Hvordan jobber dere dere igjennom det? 

Anonymkode: 458b7...c44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg trur ikkje eg har det like ille, men eg sitt på heimekontor på 62. veka no, og eg har kjent meg ganske isolert og understimulert ganske lenge no. Vener eg har som også er på heimekontor rapporterer om det same. Eg har ein ven eg går litt tur med eit par dagar i veka, han er den einaste eg har hatt ein spontan samtale med i over ti minutter i heile vår. Eg trur det hadde tørna for meg om eg ikkje hadde hatt han. Elles chattar eg ein del med venar, det er ganske bra, synest eg, eg er meir glad i chat enn i telefon. 
 

Men i ditt tilfelle trur eg likevel eg ville ha spurt ein eller fleire av desse venninnene om dei har plass til ein nærkontakt til. Aleinebuande kan jo reise på besøk til folk og ha nokre rundt seg. Eg trur eg ville ha prøvd dei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...