AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1 Skrevet 20. mai 2021 Ca 1 gang i året får jeg helt hinsides intens kløe i hendene. Det er verst i ca 1-2 t, og så glemmer jeg det litt utover dagen. Kan klø litt, men da klarer jeg kontrollere meg. Når det står på som verst kan jeg sitte med en biff kniv å skrape meg i hånden. Ikke slik at det blir sår, men jeg blir ganske rød. Så intens er den kløa. Kan også klø under føttene samme dag hendene blir også litt hovne er så rart dette skjer ca 1 gang i året. Med det så tenker jeg jo at jeg ikke har skabb. Har jo ikke hatt skabb hvert år de siste 10 årene liksom leste det kunne ha noe med lever å gjøre noen som har noe erfaring? har forresten ikke noe eksem av noe type. Men har hatt en del uforklarlige reaksjoner, som IBS, plutselig hevelse i ansiktet. Legen sier jeg kan ha noe underliggende immun sykdom som ligger å lurer. Jeg har ikke gått til legen for dette med kløen, da det er borte dagen etter... Anonymkode: caae4...760
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #2 Skrevet 20. mai 2021 Nå klør det igjen, HELT SINNSYKT Anonymkode: caae4...760
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #3 Skrevet 21. mai 2021 Høres stressrelatert ut Anonymkode: 8a649...b18
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #4 Skrevet 21. mai 2021 I noen land sier de at om håndflaten klør, kommer det penger. 😃 Anonymkode: d2ef1...900 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #5 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): I noen land sier de at om håndflaten klør, kommer det penger. 😃 Anonymkode: d2ef1...900 Ja, tjekkia blant anna, hver sommer når myggen biter klør jeg og bestemor bare "ååå nå blir du rik!" "Nei, bare spist på dessverre" Anonymkode: db120...dd6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå