Gå til innhold

Modne damer med full busk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du som middelaldrende dame- har du full busk?  Det er visst litt forskjellig med de unge i 20årene, i følge en annen tråd her.  Er selv middelaldrende mann- jeg forbinder det med sensualitet hos en dame.  De fleste av mine jevnaldrende på herresiden har beholdt kjønnshåret som det er, tror jeg.

Anonymkode: 2b234...2d7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og har det noe å si hvilken farge du har på håret nedentil, om du beholder det eller ikke?   Evt tar bort litt av det?

Anonymkode: 2b234...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid barbert meg, kommer alltid til å barbere meg. Både som 20 åring og som middelaldrende og som gammel🙂

Anonymkode: a27f0...81f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har alltid barbert meg, kommer alltid til å barbere meg. Både som 20 åring og som middelaldrende og som gammel🙂

Anonymkode: a27f0...81f

Det var jo klar tale😉 Du virker veldig sikker på det. 

Anonymkode: 2b234...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det var jo klar tale😉 Du virker veldig sikker på det. 

Anonymkode: 2b234...2d7

Selvsagt, er jo det jeg liker best😁

Anonymkode: a27f0...81f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med andre?  Er det mørke eller lyse hår som tas bort?  Eller beholdes?

Anonymkode: 2b234...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spørs det også hvordan man definerer 'full busk'-  går det utover bikinikanten, elle er det innenfor definisjonen om det gror fritt innenfor og man tar bort det som evt kommer utenfor?

Tydeligst om det er mørke hår, eler ialle fall mørk blonde.  Selv elsker jeg kjønnshår.

Anonymkode: 2b234...2d7

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går rundt som jeg er skapt. Tar bikinikanten om sommeren. Shavet meg da jeg var yngre, men det er mer behagelig og sexy med hår. Jeg vil ha mennene med hår også. 

Anonymkode: bd599...af4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke styre med det. Full busk her😁

Anonymkode: 1a23f...64b

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar legger, under armer og bikinilinjen. Trives best med hår i underlivet. Hadde mye plager når jeg tok alt. Liker at menn beholder kroppshår. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte google om jeg var middelaldrende, det er jeg vist ikke da de kommer inn under en alder av 50+ men jeg er overhode ikke 20 lengre.  

Men jeg sier som det første ab svaret I denne tråden.. Har alltid og kommer alltid til å barbere meg, både som 20 åring og som 70 åring. Vinter som sommer..

Hvorfor? Jo fordi det er absolutt det beste og det jeg synes er finest og trives best med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.5.2021 den 17.44):

Jeg går rundt som jeg er skapt. Tar bikinikanten om sommeren. Shavet meg da jeg var yngre, men det er mer behagelig og sexy med hår. Jeg vil ha mennene med hår også. 

Anonymkode: bd599...af4

yess🥰

Anonymkode: 2b234...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neandertalerkvinne her. Er nærmere 40 enn 50.

image.jpeg.6001516d2f98b97e083155ed6fbf4f38.jpeg

Anonymkode: 8e17a...08c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Busken er blitt glisnere, tynnere behåret, liksom, og med med mindre farge (ikke helt grå, men fargefattig), så jeg synes ikke den er noe å skryte av. Har hatt full busk og frisering tidligere i livet, men nå er det glattbarbert fordi jeg ikke synes 'busken' er noe pirrende eller fin lenger. :)

Anonymkode: 757f5...cfe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
AnonymBruker skrev (På 22.5.2021 den 17.44):

Jeg går rundt som jeg er skapt. Tar bikinikanten om sommeren. Shavet meg da jeg var yngre, men det er mer behagelig og sexy med hår. Jeg vil ha mennene med hår også. 

Anonymkode: bd599...af4

nydelig😍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Barberte meg før, nå gått over til brazilian. Mye vondere behandling, men mye deiligere og mer varig etterpå - så det er verdt det 🙂 Beholder ei stripe hår..

Anonymkode: 716f3...587

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Barberte meg før, nå gått over til brazilian. Mye vondere behandling, men mye deiligere og mer varig etterpå - så det er verdt det 🙂 Beholder ei stripe hår..

Anonymkode: 716f3...587

Mye finere med (en stripe) hår, enn glatt. Dessuten mer sexy💪🏾

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg menstruerer fortsatt og orker ikke blod i kjønnshårene. Så jeg barberer meg en gang i mnd rett før mensen. Da rekker det å vokse ut tre-fem mm før jeg tar det på nytt. 

Anonymkode: 9ba65...9a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh. Er tretti og har busk, sånn sett. Tar bikinilinje og stusser det litt. Synes det ser bedre ut enn glatt.

Anonymkode: adc52...35f

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...