AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1 Skrevet 20. mai 2021 Er jeg slem og sær? Jeg synes virkelig at mange menn jeg ser i Oslo ser så sinnsykt dårlige og umannlige ut. Kanskje jeg bare vanker i feil område (vest). Men de er liksom ikke menn, de ser lettere femi ut, om de så trener. Beklager uttrykket, men noen ganger luer jeg på om alle disse egentlig er homoseksuelle. Er det mer vanlige her kanskje? At noen er homo har jeg ikke imot, men jeg tenker liksom på at jeg skal date en gang, jeg savner å føle meg forelsket, og utvalget her er ikke akkurat bra. Fyren kan ha så mange penger han vil, men jeg er nødt til å kunne bli litt våt også. Anonymkode: c93ed...818 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #2 Skrevet 20. mai 2021 For mye soya (bryter ned testosteron). Anonymkode: 194e3...d5c
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #3 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For mye soya (bryter ned testosteron). Anonymkode: 194e3...d5c hæ? er soya en greie? vet det er et alternativ til melk, men har inntrykk av at folk flest velger havre eller mandel. Anonymkode: c93ed...818
Gjest ABM Skrevet 20. mai 2021 #4 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er jeg slem og sær? Jeg synes virkelig at mange menn jeg ser i Oslo ser så sinnsykt dårlige og umannlige ut. Kanskje jeg bare vanker i feil område (vest). Men de er liksom ikke menn, de ser lettere femi ut, om de så trener. Beklager uttrykket, men noen ganger luer jeg på om alle disse egentlig er homoseksuelle. Er det mer vanlige her kanskje? At noen er homo har jeg ikke imot, men jeg tenker liksom på at jeg skal date en gang, jeg savner å føle meg forelsket, og utvalget her er ikke akkurat bra. Fyren kan ha så mange penger han vil, men jeg er nødt til å kunne bli litt våt også. Anonymkode: c93ed...818 Godt sagt! Ferietur til midtnorge i sommer?🥂😁
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #5 Skrevet 20. mai 2021 ABM skrev (3 minutter siden): Godt sagt! Ferietur til midtnorge i sommer?🥂😁 jeg er fra midtnorge, men bor i Oslo. Fordi der jeg er fra er det ekstremt lite folk og jeg føler alle ser gjennom livet mitt. Oslo har bedre vær ofte da. Jeg trenger også å finne nye folk, men av en eller annen grunn blir jeg deppa når jeg går her og ser på mennene, for så og si ingen ser bra ut. Det ser ut som mennene jakter menn.... Anonymkode: c93ed...818 1
Gjest ABM Skrevet 20. mai 2021 #6 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): jeg er fra midtnorge, men bor i Oslo. Fordi der jeg er fra er det ekstremt lite folk og jeg føler alle ser gjennom livet mitt. Oslo har bedre vær ofte da. Jeg trenger også å finne nye folk, men av en eller annen grunn blir jeg deppa når jeg går her og ser på mennene, for så og si ingen ser bra ut. Det ser ut som mennene jakter menn.... Anonymkode: c93ed...818 Gjør de sikkert, velcome home darling! 👍😂😂
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #7 Skrevet 20. mai 2021 19 minutter siden, AnonymBruker said: hæ? er soya en greie? vet det er et alternativ til melk, men har inntrykk av at folk flest velger havre eller mandel. Anonymkode: c93ed...818 Soya er selve hjørnesteinen i et vegansk kosthold. Anonymkode: 194e3...d5c
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #8 Skrevet 20. mai 2021 men hva er greia? kan noen forklare? Jeg går heller på en brun pub og jakter halvalkoholikere i 50 åra enn å lete på Frogner etter 30 åringer altså.. Det er bare her jeg ser slike.. Anonymkode: c93ed...818 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #9 Skrevet 20. mai 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: men hva er greia? kan noen forklare? Jeg går heller på en brun pub og jakter halvalkoholikere i 50 åra enn å lete på Frogner etter 30 åringer altså.. Det er bare her jeg ser slike.. Anonymkode: c93ed...818 Velbekomme. Anonymkode: 6cd46...b24 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #10 Skrevet 20. mai 2021 Jeg trodde Oslo likte å være best i alt i landet. Men kan noen da forklare hvorfor utvalget av menn er så dårlig? Hvorfor er de så viktige, selvhøytidelige og nærtagne i forhold til menn andre steder? Vanligvis er det kvinnene som er følsomme, men her i byen føler jeg det er meg som kvinne som må passe kjeften for å ikke støte dem. Anonymkode: c93ed...818
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #11 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg trodde Oslo likte å være best i alt i landet. Men kan noen da forklare hvorfor utvalget av menn er så dårlig? Hvorfor er de så viktige, selvhøytidelige og nærtagne i forhold til menn andre steder? Vanligvis er det kvinnene som er følsomme, men her i byen føler jeg det er meg som kvinne som må passe kjeften for å ikke støte dem. Anonymkode: c93ed...818 Dette har jeg merket meg med menn fra oslo, spesielt vestkanten. De er veldig sårbar og nærtagne. Synes kvinner er lettkrenka og. Jeg er fra sunnmøre, og liker ærlighet. Men må pakke inn pent det jeg sier for å ikke krenke. Anonymkode: 277b5...fab
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #12 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Soya er selve hjørnesteinen i et vegansk kosthold. Anonymkode: 194e3...d5c Kjøttspisere får i seg ganske mye mer soya enn veganere. Og jeg synes oslo-karer kan se bra ut, helt til de åpner kjeften🤪 Oslo-dialekt og alle dialektene rundt er grusomme å høre på. Anonymkode: ca867...249 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #13 Skrevet 20. mai 2021 Jeg liker best menn som snakker Oslo dialekt. Selv er jeg oppvokst et helt annet sted 😁 Anonymkode: 9aad5...f32
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #14 Skrevet 20. mai 2021 Jeg synes negre ser dårlig ut. Anonymkode: 0adf0...f11
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #15 Skrevet 20. mai 2021 På tinder er det sykt dårlig utvalg av Oslo-menn for min del, men regner med at det er fordi jeg ser ganske fæl ut selv. Ute i det fri/bygatene/whatever ser jeg nok av kjekkaser, men jeg skjønner jo at de ikke er ment for meg. Konklusjon: ikke enig med TS, mange, mange kjekke oslomenn. Bare ikke noen som vil ha meg. Anonymkode: f8a80...235
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #16 Skrevet 20. mai 2021 Jeg liker flotte velstelte menn og synes det er mange kjekke menn i Oslo. Å være velstelt er ikke det samme som å være feminin, jeg antar at det har noe med hvor man kommer fra å gjøre. Er man vant med at en mann skal se mer rufsete og røff ut, så kan en oslomann kanskje fremstå som litt feminin. Er man vant med velstelte menn, så fremstår de ikke som feminine. Mange oslovest menn bruker jo også botox og fillers, så de kan kanskje se litt glattere ut, men igjen, hva man er vant med. Har ingenting imot om mannen fikser seg litt altså Anonymkode: ac6d9...3c4
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #17 Skrevet 20. mai 2021 Synes generelt det er penere mennesker i storbyer. Elsker at det finnes en variasjon av mennesker der og har ikke opplevd samme "problematikk" som TS, men så henger jeg kun på østkanten 🙃 Anonymkode: ad5ad...a25
Gjest laPistola Skrevet 20. mai 2021 #18 Skrevet 20. mai 2021 Vet ikke om du er merkelig eller sær, men det finnes da så mye forskjellige menn i Oslo. Kjenner ikke dette problemet i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #19 Skrevet 20. mai 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Er jeg slem og sær? Jeg synes virkelig at mange menn jeg ser i Oslo ser så sinnsykt dårlige og umannlige ut. Kanskje jeg bare vanker i feil område (vest). Men de er liksom ikke menn, de ser lettere femi ut, om de så trener. Beklager uttrykket, men noen ganger luer jeg på om alle disse egentlig er homoseksuelle. Er det mer vanlige her kanskje? At noen er homo har jeg ikke imot, men jeg tenker liksom på at jeg skal date en gang, jeg savner å føle meg forelsket, og utvalget her er ikke akkurat bra. Fyren kan ha så mange penger han vil, men jeg er nødt til å kunne bli litt våt også. Anonymkode: c93ed...818 Det skal jeg klare å fikse, jeg tar med en stor vannpistol. Fra spøk til revolver: Jeg lurer litt på hvilke steder i Oslo du møter menn. Det er sannsynligvis flere menn som er forfengelige med utseendet på Oslo vest enn i en småby et annet sted i landet, men det er da rikelig med "normale" menn der også, jeg er en av dem. Anonymkode: 1ffba...b94 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #20 Skrevet 21. mai 2021 Det er vel en grunn for begrepet metroseksuell. Bymiljø fjerner seg mer og mer fra de tradisjonelle maskuline tingene som primærnæringer og industriarbeid, der menn bare var menn, og ikke hadde så mye tanker om hvordan de tok seg ut på gata, eller på kaffebaren. Det gir ikke bare utslag i utseende, men det gir også menn, som ikke kan skifte en lyspære, eller hva som helst av praktiske ting. Anonymkode: 9714f...224 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå