Gå til innhold

Kastrert hokatt drar ut sting selv

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en jentepus på 9mnd, som for to uker siden ble kastrert. Har gått med body siden det, men vi tok den av igår da de bør ha den på 10-12 dager men vi har latt det gå 14 for sikkerhetsskyld. Istad så jeg at hun nappet i stingene, og det er ikke åpent, for det virker som hun har dratt plastråden ut selv, men ikke helt ut.. Altså det er ikke åpent, men det blør bittelitt væske, mulig det er pga stingene? Det er en type plasttråd, så synes det er merkelig at de ikke har sagt noe om hvordan jeg skal fjerne den?? Det er bare litt væske av blod fra såret som ligger i overflaten, altså ingen blødning..

Noen som har erfaring rundt ytre sting? Jeg skal ringe dem og stikke innom med pusen imorgen uansett, for å se hva de synes og be de ta en etterkontroll. Så lenge det ikke blør så går det fint til imorgen. Men er det vanlig at de blør litt av stingene når de dras ut? Det er ikke blødning, det virker som det er pga at hun har nappet ut snora. Veterinærer syr vel flere lag med sting lengre inn også i huden??

Takk for svar på forhånd, blir alltid så stressa når det kommer til dyra mine..🥴

Anonymkode: a6305...7f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som sting som skal gå i oppløsning av seg selv over tid. Det er ikke bra at katten napper i de, ville fått på body igjen asap. Ikke tatt noen sjanser. Ringt vetrinær så snart de åpner.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...