AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #1 Skrevet 19. mai 2021 Hvis du som mann fikk vite av en bekjent (bare en tilfeldig du snakker med noen ganger på jobb) at det er en som liker deg. MEN hun viser ingen tegn til det selv, heller det motsatte.. Hadde du turt å ta initiativ da? Eller bare tenkt at hun mest sannsynlig ikke liker deg og ikke gjort noe med det. Anonymkode: bd095...aaa
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #2 Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis du som mann fikk vite av en bekjent (bare en tilfeldig du snakker med noen ganger på jobb) at det er en som liker deg. MEN hun viser ingen tegn til det selv, heller det motsatte.. Hadde du turt å ta initiativ da? Eller bare tenkt at hun mest sannsynlig ikke liker deg og ikke gjort noe med det. Anonymkode: bd095...aaa Hadde tenkt nei. Tror aldri jeg kunne klart å få interesse for noen som viser tydelig tegn på at de misliker deg. Anonymkode: aea9b...698 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #3 Skrevet 20. mai 2021 Utgangspunktet måtte jo faktisk være at jeg var interessert. Hvis dama ikke greier å vise interesse, så fortjener hun egentlig å bare gå der og lure. Anonymkode: 8cda2...7c6 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #4 Skrevet 20. mai 2021 Jeg har blitt mobbet for mye til å ta kontakt med jenter på et følelsmessig plan. Jobbmessig er null stress for det er jobb men hadde ikke tatt kontakt med noen fordi noen sa den personen likte meg. Anonymkode: 87c1c...b58
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #5 Skrevet 20. mai 2021 Så du liker henne? Eller liker du henne bare plutselig fordi "noen" påsto at hun var interessert? Hvis hun selv viser at hun ikke er interessert, så er hun mest sannsynlig ikke interessert. Kvinner lyser opp når de ser noen de liker, selvsikre kvinner møter blikket ditt og smiler strålende, usikre kvinner rødmer og slår blikket ned.. Sånn generelt sett da, er jo forskjeller så klart. Men nei hadde ikke tatt initiativ på bakgrunn av hva en annen person har sagt. Anonymkode: cbd97...e35 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå