AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #1 Skrevet 19. mai 2021 Menn: sletter dere matcher etterhvert som chaten dør ut? Hvis dere ikke sletter, er det fordi dere tenker å ta kontakt igjen hvis det ikke dukker opp noe bedre? Hvor lang tid med stillhet skal man akseptere før man anser seg som ghosta? Hilsen n00b k42 Anonymkode: 8c436...edb
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #2 Skrevet 19. mai 2021 Kommer an på. Hvis ikke jeg får svar på første melding sletter jeg etter max 4-5 dager. Hvis chatten dør ut ser jeg det litt an. Er hun "drømmedamen" eller interessant nok prøver jeg kanskje en gang til. Er hun det ikke sletter jeg etter 2 uker. Har vi møttes sletter jeg etter en uke hvis kjemien ikke var der. Var kjemien der, men vi slutter av andre årsaker, sletter jeg aldri. Anonymkode: 151f2...c4a 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #3 Skrevet 20. mai 2021 Den siste jeg sletta, var kanskje den flotteste av dem alle. Hun var dessverre litt langt unna, så da chatten ga seg etter ti meldinger, anså jeg ikke det for et stort tap. Beholdt matchen et par dager, bare for å se på bildene, og drømme litt 🙈 Anonymkode: 06638...88f 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #4 Skrevet 20. mai 2021 Tror kvinner og menn tenker ganske likt her. Jeg sletter etter ryddig avslutning enten per chat eller via treff. Venter da ca 2-10 dager før jeg sletter alt ettersom varighet på match og chat/kontakt. Skriver aldri med flere så har behov for at ting er ryddig. Her forleden skrev jeg noen meldinger frem og tilbake med ny match. Fikk ikke svar på siste meldingen min som var av typen melding med innhold og noen spørsmål tilbake. Typisk tidlig i bli-kjent-fasen. Jeg er ikke typen som blir irritert over at det tar litt tid å få svar. Skjønner at folk ikke kan være på hele tiden og blir selv irritert dersom menn ansvarliggjør meg for tidlig via chat. Men jeg reagerte denne gangen på at mannen hadde vært mye på på Tinder gjennom dagen uten at jeg fikk svar. Det viser en aktivitet med flere/mange eller kun at man søker aktivt uten å gidde å svare de man er i dialog med. Så denne gangen slettet jeg matchen om kvelden etter å ha gått uten svar i ca 10 timer mens mannen var aktiv. Vanskelig med fasit i.f.t. dette, men jeg velger å følge magefølelsen og orker ikke kaste bort tiden min på useriøst tull. Anonymkode: b7d6b...298 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #5 Skrevet 20. mai 2021 Ryddepraksis: Jeg orker ikke å ha det uoversiktlig, eller spare på matchetr til trange tider 😂 Sletter et døgn etter match, om ingen har skrevet melding. Om jeg har tekstet litt og det har dabbet naturlig av så sletter jeg etter et par dager. De jeg fortsatt snakker med/treffer beholder jeg, selv om vi snakker på Snap eller sms eller irl. Anonymkode: 64ce5...831 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #6 Skrevet 20. mai 2021 Som regel ikke, men det hender. Spørs litt hvordan samtalen dør ut, og hvor interessant vedkommende her. Anonymkode: eadea...ffb
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #7 Skrevet 20. mai 2021 Jeg sletter aldri, bare har de liggende, men det er på grunn av latskap. Anonymkode: bc22a...1a8
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #8 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tror kvinner og menn tenker ganske likt her. Jeg sletter etter ryddig avslutning enten per chat eller via treff. Venter da ca 2-10 dager før jeg sletter alt ettersom varighet på match og chat/kontakt. Skriver aldri med flere så har behov for at ting er ryddig. Her forleden skrev jeg noen meldinger frem og tilbake med ny match. Fikk ikke svar på siste meldingen min som var av typen melding med innhold og noen spørsmål tilbake. Typisk tidlig i bli-kjent-fasen. Jeg er ikke typen som blir irritert over at det tar litt tid å få svar. Skjønner at folk ikke kan være på hele tiden og blir selv irritert dersom menn ansvarliggjør meg for tidlig via chat. Men jeg reagerte denne gangen på at mannen hadde vært mye på på Tinder gjennom dagen uten at jeg fikk svar. Det viser en aktivitet med flere/mange eller kun at man søker aktivt uten å gidde å svare de man er i dialog med. Så denne gangen slettet jeg matchen om kvelden etter å ha gått uten svar i ca 10 timer mens mannen var aktiv. Vanskelig med fasit i.f.t. dette, men jeg velger å følge magefølelsen og orker ikke kaste bort tiden min på useriøst tull. Anonymkode: b7d6b...298 Hvordan vet du at han har vært det? Kan man se det? Anonymkode: 2923b...fcf
Gjest padawan Skrevet 20. mai 2021 #9 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Menn: sletter dere matcher etterhvert som chaten dør ut? Hvis dere ikke sletter, er det fordi dere tenker å ta kontakt igjen hvis det ikke dukker opp noe bedre? Hvor lang tid med stillhet skal man akseptere før man anser seg som ghosta? Jeg pleier å unmatche etter to til tre uker hvis det har vært stille i chattingen.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #10 Skrevet 20. mai 2021 13 hours ago, AnonymBruker said: Menn: sletter dere matcher etterhvert som chaten dør ut? Hvis dere ikke sletter, er det fordi dere tenker å ta kontakt igjen hvis det ikke dukker opp noe bedre? Hvor lang tid med stillhet skal man akseptere før man anser seg som ghosta? Hilsen n00b k42 Anonymkode: 8c436...edb Jeg får sjeldent svar fra de kvinner jeg matcher med, så jeg venter ikke så veldig lenge lenger før jeg fjerner matchen. Anonymkode: a7f1a...072
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #11 Skrevet 20. mai 2021 Jeg tenker at hva menn gjør er uvesentlig. Om samtalen dør ut , han ikke svarer på melding eller jeg merker at han ikke er interessert (han kun svarer på spørsmål, ikke tar initiativ til å holde samtalen igang ved å spørre e.l.) så fjerner jeg match etter maks 4-5 dager. Jeg orker ikke folk som bare er halvhjertet interessert eller som egentlig er opptatt med å chatte med andre. Da finner jeg heller en ny. Om man er interessert så gir man beskjed hvis man blir utilgjengelig noen dager. Så det der er rett og slett ikke noe å lure på. Jeg gidder ikke å vente å se om han kanskje blir interessert senere hvis det ikke funker med den/de andre han ville sjekke ut først. Det får være hans tap. Anonymkode: c1dd9...575
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå