Regiakakao Skrevet 19. mai 2021 #1 Skrevet 19. mai 2021 Hvordan kan jeg bli kvitt strekkmerker på nedre del av magen altså på "love handles". ? Holder på å gå ned i vekt og har ca 13-23 kg minst å gå ned.
Fufu Skrevet 19. mai 2021 #2 Skrevet 19. mai 2021 Du blir aldri kvitt dem, men de blekner med tiden. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #3 Skrevet 19. mai 2021 Tror ikke det går. Men følger denne for å se om andre har tips Anonymkode: ab20a...331
Djungelvrål Skrevet 19. mai 2021 #4 Skrevet 19. mai 2021 Lurer på om laser kan hjelpe, men det er det eneste tror jeg.
kaleidoskop Skrevet 19. mai 2021 #5 Skrevet 19. mai 2021 Lær deg å leve med dem, sett pris på kroppen din. Som nevnt vil de blekne med årene. Men ingen trening eller salver vil funke. Sikkert noen som mener noe om at salver vil funke.
Regiakakao Skrevet 19. mai 2021 Forfatter #6 Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror ikke det går. Men følger denne for å se om andre har tips Anonymkode: ab20a...331 Eller evt få de mindre synlige
Regiakakao Skrevet 19. mai 2021 Forfatter #7 Skrevet 19. mai 2021 kaleidoskop skrev (Akkurat nå): Lær deg å leve med dem, sett pris på kroppen din. Som nevnt vil de blekne med årene. Men ingen trening eller salver vil funke. Sikkert noen som mener noe om at salver vil funke. Det ser jo for jævligt ut. Akkurat på samme måte som overkroppen min ikke passer til underkroppen min.
kaleidoskop Skrevet 19. mai 2021 #8 Skrevet 19. mai 2021 Just now, Regiakakao said: Det ser jo for jævligt ut. Akkurat på samme måte som overkroppen min ikke passer til underkroppen min. Jeg har en venninne med skikkelig lilla strekkmerker over hele magen etter graviditet. De har blitt blekere med årene, men merkene er der enda. Hun spreader rundt på stranda. Sier hun hater dem, men at det ikke skal få ødelegge sommern. Så hun lærer seg å leve med. Jeg tror det er mulig å ta noe laser? Så hvis du har råd, er det kanskje noe å sjekke ut?
Regiakakao Skrevet 19. mai 2021 Forfatter #9 Skrevet 19. mai 2021 kaleidoskop skrev (Akkurat nå): Jeg har en venninne med skikkelig lilla strekkmerker over hele magen etter graviditet. De har blitt blekere med årene, men merkene er der enda. Hun spreader rundt på stranda. Sier hun hater dem, men at det ikke skal få ødelegge sommern. Så hun lærer seg å leve med. Jeg tror det er mulig å ta noe laser? Så hvis du har råd, er det kanskje noe å sjekke ut? Går Vg1 så har ikke råd til laser.. strekkmerkene er bare rødlige og ikke lilla heldigvis
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå