Gå til innhold

Stille fordi familien aldri slipper meg til?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kommer fra en søskenflokk på fire. De eldste søstrene mine og moren min er veldig skravle kjerringer som kan ta stor plass. Selv er jeg mer den rolige typen, så alltid i sammenhenger hvor vi møtes så prater de så mye at jeg aldri slipper til. Hvis jeg skal til å si noe hører de ikke meg fordi de er så høylytte selv. Når jeg er med en av de alene så er det noe annet, men det har fått meg til å tenke det er ikke så rart jeg blir den stille i grupper. Når familien min til og med overser meg... 

 

noen med samme erfaring?

Anonymkode: 6ec2f...92e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kommer fra en søskenflokk på fire. De eldste søstrene mine og moren min er veldig skravle kjerringer som kan ta stor plass. Selv er jeg mer den rolige typen, så alltid i sammenhenger hvor vi møtes så prater de så mye at jeg aldri slipper til. Hvis jeg skal til å si noe hører de ikke meg fordi de er så høylytte selv. Når jeg er med en av de alene så er det noe annet, men det har fått meg til å tenke det er ikke så rart jeg blir den stille i grupper. Når familien min til og med overser meg... 

 

noen med samme erfaring?

Anonymkode: 6ec2f...92e

Holdt på å spørre om du er broren min. 

For vår del er det egentlig bare fordi vi har så innmari mye å snakke om konstant, blir nesten aldri lei 😅 Handler ikke om å overse, men i større søskenflokker er det nesten "førstemann til mølla" opplegg for å prate. Men som regel setter vi oss i 2 eller 3 grupper i selskaper for å få mulighet til å snakke litt med alle. 

Leit å høre at du føler deg oversett, men kanskje du bare trenger å "ta" litt større plass? Jeg trives best i enesamtaler, blir utslitt av gruppesamtaler. 

Anonymkode: 7a7e1...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...