AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #1 Skrevet 19. mai 2021 Går til psykolog og har siste time neste gang. Det er over 1 time å kjøre hver vei. hun ønsker å avslutte, mens jeg føler jeg ikke er ferdig.. men hun står fast på sitt, så den er grei. vurderer å ta samtalen på video / tlf så jeg slipper å bruke halve dagen i kjøring og time. den timen vil jo ikke gi meg noe spesielt uansett, inni hodet mitt har jeg avsluttet henne og er ferdig. synes også det er skummelt og litt tungt å stå alene uten psykologen. Anonymkode: 5dd2b...8ba
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #2 Skrevet 19. mai 2021 Er dette privat eller dps? Kan du evt skaffe deg en psykolog privat mye nærmere? Anonymkode: 8f8fe...37f
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #3 Skrevet 19. mai 2021 Er det ikke mulig å ta det over videosamtale? Jeg har ukentlige møter med min psykolog på Zoom og synes det fungerer fint. Anonymkode: ad342...322
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #4 Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er dette privat eller dps? Kan du evt skaffe deg en psykolog privat mye nærmere? Anonymkode: 8f8fe...37f Privat med driftsavtale. det er store forskjeller. Ei jeg kjenner er uføre, går til 3 behandlere. En på dps, en kontaktperson i kommunen, og en privat psykolog med driftsavtale. Hun bruker de til ulike ting. når hun er i traume behandling er det satt opp 3 timer om gangen, for at hun skal ha tid til å komme gjennom ting. det synes jeg er veldig bra da hun trenger det. mens jeg får 45 min, ofte kortere når hun alltid er sein med å hente meg inn. det er store forskjeller rundt om. Jeg er i full jobb Anonymkode: 5dd2b...8ba
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #5 Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er det ikke mulig å ta det over videosamtale? Jeg har ukentlige møter med min psykolog på Zoom og synes det fungerer fint. Anonymkode: ad342...322 Joda, det går. Men siden det er avslutnings time, og siste gangen liksom. Anonymkode: 5dd2b...8ba
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #6 Skrevet 19. mai 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Privat med driftsavtale. det er store forskjeller. Ei jeg kjenner er uføre, går til 3 behandlere. En på dps, en kontaktperson i kommunen, og en privat psykolog med driftsavtale. Hun bruker de til ulike ting. når hun er i traume behandling er det satt opp 3 timer om gangen, for at hun skal ha tid til å komme gjennom ting. det synes jeg er veldig bra da hun trenger det. mens jeg får 45 min, ofte kortere når hun alltid er sein med å hente meg inn. det er store forskjeller rundt om. Jeg er i full jobb Anonymkode: 5dd2b...8ba Høres ikke ut som en god psykolog. Anonymkode: d694e...a25
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #7 Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Høres ikke ut som en god psykolog. Anonymkode: d694e...a25 Skal ikke klage sånn sett, dette er nok likt for mange. Men 45 min er ikke nok tid til å gå inn i et problem, åpne, behandle og lukke. Det er stressende og når du er midt i det er det 10 min igjen. Egentlig ikke optimalt Anonymkode: 5dd2b...8ba
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #8 Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Skal ikke klage sånn sett, dette er nok likt for mange. Men 45 min er ikke nok tid til å gå inn i et problem, åpne, behandle og lukke. Det er stressende og når du er midt i det er det 10 min igjen. Egentlig ikke optimalt Anonymkode: 5dd2b...8ba Systemet er lagt opp på den måten, og det fungerer for mange. Om det ikke fungerer for deg er det lurt å ta det opp med behandler så dere sammen kan bli enige om hvordan bruke tiden best mulig. om du skal ha siste time på kontoret eller video/telefon vet du best selv, for min del ville jeg valgt å møte opp. Anonymkode: 0fea4...cd0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå