Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal flytte til en ny leilighet, hvor det ikke er plass til en standard 60cm bred vaskemaskin. 
Blir da nødt til å kjøpe en toppmatet vaskemaskin som er smalere.
Noen som har erfaringer med disse, og er de like bra som vanlige vaskemaskiner? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Like bra. Men mindre kapasitet

Anonymkode: e8337...01c

AnonymBruker
Skrevet

Ofte sterkere, trommelen har to oppheng. Fungerer helt fint 

Anonymkode: c356a...aeb

AnonymBruker
Skrevet

Veldig fornøyd med det, hadde det der vi jobber før og har det på hytta. Gode maskiner og egentlig bedre plass inni enn man skulle trodd. 

Anonymkode: e7a38...6ad

AnonymBruker
Skrevet
H2021 skrev (3 timer siden):

Jeg skal flytte til en ny leilighet, hvor det ikke er plass til en standard 60cm bred vaskemaskin. 
Blir da nødt til å kjøpe en toppmatet vaskemaskin som er smalere.
Noen som har erfaringer med disse, og er de like bra som vanlige vaskemaskiner? 

Vi skiftet til toppmatet for noen måneder siden, og jeg må si at jeg er veldig positivt overrasket. Trommelen er ikke liten, og den har mange program. Liker spesielt at det er et kortprogram til klær som ikke er særlig skitne. Sentrifugerer like godt som den vi hadde. 

Anonymkode: 3bb7d...85d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes også vanlige frontmatede maskiner som ikke er så dype som vanlige maskiner. Toppmatede funker fint de, har ikke funnet med 1600 o/min på sentrifuge og det er litt langt ned i bunnen av trommelen når en er lav. Ellers ok. Hadde hele studietida og har nå på hytta

Anonymkode: 0504f...469

AnonymBruker
Skrevet

Har ingen tekniske tilbakemeldinger, men har hatt toppmatet vaskemaskin og irriterte meg alltid hver gang jeg skulle tømme den, stod på hodet ned i den for å få tak i alle sokker.......

Anonymkode: 75ea0...200

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har ingen tekniske tilbakemeldinger, men har hatt toppmatet vaskemaskin og irriterte meg alltid hver gang jeg skulle tømme den, stod på hodet ned i den for å få tak i alle sokker.......

Jeg er 1.70 høy og har ingen problem med å ta ut sokkene. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes det fungerer bra! Men verdt å ta med festeføtter da de har et mindre tyngdepunkt og kan bråke litt mer:)

Anonymkode: 8521b...d31

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg er 1.70 høy og har ingen problem med å ta ut sokkene. 

Jeg hadde ikke problemer per se, jeg fikk det jo til - det var bare sykt irriterende! Med sidematet skofler jeg alt ut i en kurv jeg har stående foran døren, det tar omtrent 1/4 av tiden. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg hadde ikke problemer per se, jeg fikk det jo til - det var bare sykt irriterende! Med sidematet skofler jeg alt ut i en kurv jeg har stående foran døren, det tar omtrent 1/4 av tiden. 

Javisst, da sparer du kanskje opptil  30 sekunder 😄

Anonymkode: 829ea...d40

• Liker 1
Skrevet

Hadde toppmatet vaskemaskin i mange år før jeg kjøpte ny og da kjøpte jeg sidematet. Den toppmatede var like bra, hadde litt mindre trommel, bare. Holdt i maaange år før den gikk i stykker. Tror den holdt i 20 år eller noe jeg, for den jeg arvet den hadde den også i minst 10 år. 

AnonymBruker
Skrevet

Leide en plass med toppmatet vaskemaskin. God kapasitet på den, og den var god og stødig. Synes det var enklere å ta ut av den, slapp å bøye meg sånn man må på frontmatede vaskemaskiner, og jeg er bare 1,65.

Anonymkode: 897c9...f02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...