Gå til innhold

Ferdig vaksinert. AZ+Pfizer


sicario

Anbefalte innlegg

Blir spennende å se hvordan kombinasjonen gir utslag på immunresponsen i kveld/natt.

noen andre som har samme kombinasjon?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, ingen reaksjoner eller bivirkninger etter andre dose med Pfizer. 
Etter første dose med AZ fikk jeg feber, hodepine og smerter på innstikksstedet i et par dager. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok dose 2 med pfizer i dag, ingen bivirkninger til nå🙌🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sicario skrev (18 timer siden):

Blir spennende å se hvordan kombinasjonen gir utslag på immunresponsen i kveld/natt.

noen andre som har samme kombinasjon?

Hvordan gikk det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk pfizer i går, az i februar. Etter ca. 8 timer fikk jeg mulskelverk, føles ut som om jeg har feber, men har kun litt forhøyet temperatur. Har sovet ganske dårlig i natt, så er trøtt i dag. Føler meg litt uggen, men ikke verre enn at jeg får i meg mat :) var mye verre etter første dose med az. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuttifrutt skrev (17 minutter siden):

Hvordan gikk det?

Kvelden og natten gikk utmerket. Helt ok form nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sicario skrev (Akkurat nå):

Kvelden og natten gikk utmerket. Helt ok form nå.

Så bra👍🏼 Jeg har også blitt ferdigvaksinert i dag, spent på kvelden, natta og dagen imorgen :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuttifrutt skrev (2 timer siden):

Så bra👍🏼 Jeg har også blitt ferdigvaksinert i dag, spent på kvelden, natta og dagen imorgen :) 

Lykke til 👍🏻. Et par kollegaer ble dårligere en meg. Merker egentlig mer nå en hva jeg gjorde i går kveld og i natt. Men kan ikke sammenlignes med hvor dårlig jeg ble av første dose med AZ. 
jeg har litt hodepine og veldig «hang over» følelse. Men kunne helt fint dra på jobb nå i kveld. Kjennet det veldig i armen også, men det er jo ikke noe problem 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått! Litt småfeber første natta, men fungerte greit på jobb dagen etter. Armen var bare vond i ett døgn ca.  Var mye dårligere etter AZ! Glad for å endelig være fullvaksinert😄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk Pfizer for to dager siden. Hatt vondt i armen, men ellers fin form. Var i elendig form etter Astra Zeneca.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk lett feber første kvelden, kaldsvetting på natten og veldig vondt i armen første døgn. Helt fin når jeg våknet😊 fin allmenntilstand hele tiden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Turid truseløs skrev (På 21.5.2021 den 9.21):

Jeg fikk lett feber første kvelden, kaldsvetting på natten og veldig vondt i armen første døgn. Helt fin når jeg våknet😊 fin allmenntilstand hele tiden. 

Så bra 😊

nå har det gått noen dager, og merker ingen verdens ting👍🏻Gratulerer med fullvaksinasjon😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psilocybe skrev (11 minutter siden):

Er man "ferdig" etter do doser, altså? 

Hvorfor testes tredje dose, da? 

Og hvorfor har bl.a. Pfizer mer enn antydet at vaksinasjon skal finne sted hvert år?

Er vel ingen som har sagt, det blir vel en årlig greie siden korona vil nok være med fremover på lik linje som influensa som kommer i ulike varianter hvert år.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hatsumomo skrev (12 minutter siden):

Er vel ingen som har sagt,


Hæ? Jeg ser veldig mange som sier de er fullvaksinert etter to doser. Nesten alle sier det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psilocybe skrev (Akkurat nå):


Hæ? Jeg ser veldig mange som sier de er fullvaksinert etter to doser. Nesten alle sier det. 

Og du skjønner meget godt hva de mener med det. Du trenger ikke gjøre deg dum.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk samme kombo. Med AZ fikk jeg litt vond arm i 3 dager og tok en paracet pga ubestemmelig svak uventet dagen etter.  Med Pizer merka jeg knapt nok noe armen. Tror dette går strålende og er fornøyd med å være fullvaksinert.  Til vi må ha påfyll igjen  :) Da blir det nok Pizer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rocka69
270919 skrev (11 minutter siden):

Fikk samme kombo. Med AZ fikk jeg litt vond arm i 3 dager og tok en paracet pga ubestemmelig svak uventet dagen etter.  Med Pizer merka jeg knapt nok noe armen. Tror dette går strålende og er fornøyd med å være fullvaksinert.  Til vi må ha påfyll igjen  :) Da blir det nok Pizer 

Gleder meg til at jeg blir fullvaksinert om to uker, etter planen så skulle jeg vært for to uker siden med AZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...