AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #41 Skrevet 18. juni 2021 Heisenberg skrev (På 23.5.2021 den 22.29): Jeg blir imponert når jeg ser overvektige som jogger. Selv er jeg undervektig og til opplysning vil jeg også helst være usynlig når jeg trener fordi jeg ikke vil bli «dømt» som sykelig opptatt av trening og spiseforstyrret. Alle har sitt uavhengig av vekt. Signerer dette. Jeg blir veldig imponert og glad! Anonymkode: 7c2d4...71d
grease80s Skrevet 18. juni 2021 #42 Skrevet 18. juni 2021 Jeg tenker det er flott at de vil gå ned i vekt.
Tirius Skrevet 19. juni 2021 #43 Skrevet 19. juni 2021 Jeg har noen enorme komplekser rundt dette, veier 125 og turløypene mine er stort sett bare der det løper latterlig spreke folk også (dit vil jeg en dag!), jeg må si dette var en utrolig fin og oppmuntrende tråd. Nå ble jeg veldig glad og lettet 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #44 Skrevet 19. juni 2021 Bevegelse er jo bare fint. Eneste jeg hadde tenkt på rundt jogging var knærne og underlaget om vi snakker en person godt over 100kg. Jeg er laaangt over 100kg, har nettopp fått meg sykkel igjen og akter å ta den godt i bruk uansett hvor brei ræva er på setet og treigt det går i bakker. Driter nå i hvordan noen ser ut og hvilken fart det går i. Anonymkode: ba22a...f9a
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #45 Skrevet 24. juni 2021 Jeg er overvektig og eier det! Veier ca 82 kg og trener omtrent daglig. Mye kondis og styrketrening. Og det er mye folk som ser på meg. Men velger å tro at de er imponert/synes jeg ser bra ut 😉 Tenker ikke et sekund en gang på personen som evt måtte synes jeg ikke har noe der å gjøre. De kan surmule for seg selv. Tenk på deg selv - ikke andre. Om du veier 50 eller 150 spiller ingen rolle. Alle er velkomne til å trene! Anonymkode: 31352...841
Hr. Aktiv Skrevet 24. juni 2021 #46 Skrevet 24. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 19.5.2021 den 12.10): Hva tenker dere når dere ser noen som er overvektige som løper? Jeg sliter med å "tørre" å løpe fordi jeg føler meg dum. Er ikke veldig overvektig, men har mye på rumpe og lår. Faktisk velger jeg heller å trene der jeg treffer minst mulig folk. Er alt i mitt hode, eller tenker/snakker dere negativt om store folk som løper. Anonymkode: 03a2e...958 For min del synes jeg det er flott og jeg synes faktisk de er dummere de som ikke trener.
Tiuren Skrevet 24. juni 2021 #47 Skrevet 24. juni 2021 Jeg blir veldig imponert og har stor respekt for de som orker å ta det grepet. Først trigger det fordommene mine, jeg kan ikke nekte for det, men min rasjonelle tanke sier at det står mye mer respekt av å trene når man er utrent og det er tungt en å ta en joggetur når man kan løpe maraton Bøyer meg i støvet!
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #48 Skrevet 24. juni 2021 Jeg er i veldig god form selv men jeg vet veldig godt hvor mentalt sterk man må være for å ta tak i seg selv og bryte et mønster av dårlige vaner som ofte drar seg i veldig mange år hvis man ikke selv tar tak. Når jeg ser en slik person så tenker jeg vedkommende er veldig mentalt sterk og har brutt ut eller holder på å bryte ut av et mønster som de aller aller aller fleste ikke er mentalt sterke nok til å gjøre. Jeg har stor respekt for det. Og applauderer selvfølgelig innsatsen. For det er virkelig ikke enkelt. Det er veldig godt gjort av deg å ta steget mot gode vaner. Men jeg har vært der du er og vet godt det er enklere sagt enn gjort å si at du bare ikke skal bry deg. Hvis du har funnet en tur sti som du liker med lite folk så tar du da bare den, inntil du føler deg bedre med deg selv. For den selvtilliten kommer snart nok hvor du gir blanke i hva noen tenker. Bruk din favoritt sti ofte, de ganger du ikke er i fysisk eller psykisk form til å faktisk løpe, så bare gå den veien. Mye bedre enn ingenting. Jeg heier på deg ts💕 blir så glad av å se slikt. Anonymkode: 88b4b...6b3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #49 Skrevet 24. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er i veldig god form selv men jeg vet veldig godt hvor mentalt sterk man må være for å ta tak i seg selv og bryte et mønster av dårlige vaner som ofte drar seg i veldig mange år hvis man ikke selv tar tak. Når jeg ser en slik person så tenker jeg vedkommende er veldig mentalt sterk og har brutt ut eller holder på å bryte ut av et mønster som de aller aller aller fleste ikke er mentalt sterke nok til å gjøre. Jeg har stor respekt for det. Og applauderer selvfølgelig innsatsen. For det er virkelig ikke enkelt. Det er veldig godt gjort av deg å ta steget mot gode vaner. Men jeg har vært der du er og vet godt det er enklere sagt enn gjort å si at du bare ikke skal bry deg. Hvis du har funnet en tur sti som du liker med lite folk så tar du da bare den, inntil du føler deg bedre med deg selv. For den selvtilliten kommer snart nok hvor du gir blanke i hva noen tenker. Bruk din favoritt sti ofte, de ganger du ikke er i fysisk eller psykisk form til å faktisk løpe, så bare gå den veien. Mye bedre enn ingenting. Jeg heier på deg ts💕 blir så glad av å se slikt. Anonymkode: 88b4b...6b3 Jeg synes enda mer at det er godt gjort at du faktisk løper. Jeg er i veldig god form men det er virkelig sjeldent at jeg gidder å løpe. Som i nesten aldri🤣. Jeg går kun. Anonymkode: 88b4b...6b3
ekkoet Skrevet 24. juni 2021 #50 Skrevet 24. juni 2021 Tenker det er veldig positivt. De som liker å jogge - det er egentlig ikke imponerende å se dem ute på tur. Men når noen som er nybegynner som sliter seg opp en bakke (med kanskje noen kilo for mye) sier det noe om mentalitet og innstilling - utelukkende positivt. Om det er lenge siden jeg har jogget selv tenker jeg i tilliegg "skulle ønske det var meg".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå