AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #21 Skrevet 23. mai 2021 Jeg er (fremdeles) overvektig, har gått fra bmi i kategorien "alvorlig fedme" til "overvekt" (ned 7 på skalaen), og er stolt av meg selv for å ta tak i helsen min. Og det er nettopp det jeg tenker når jeg ser andre overvektige som trener. Så flott at de gjør noe positivt for helsen sin. I starten var det forferdelig ubehagelig å være synlig på treningssenteret. Men til min store overraskelse var det ikke så mange blikk som jeg trodde. Folk er opptatt med seg selv, stort sett. Og jeg har aldri følt at noen har sett stygt på meg. De jeg ser som kikker, ser mest på unge jålejenter som "trener" (eller skravler med venninna, tar bilde til insta og speiler seg). Anonymkode: 9a68d...213 6
Heisenberg Skrevet 23. mai 2021 #22 Skrevet 23. mai 2021 Jeg blir imponert når jeg ser overvektige som jogger. Selv er jeg undervektig og til opplysning vil jeg også helst være usynlig når jeg trener fordi jeg ikke vil bli «dømt» som sykelig opptatt av trening og spiseforstyrret. Alle har sitt uavhengig av vekt. 4
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #23 Skrevet 23. mai 2021 Jeg er ekstremt overvektig og har nylig begynt å trene. Får bare hyggelige kommentarer fra folk Jeg blir sånn "yes, go you" når jeg ser andre overvektige som trener, det er beintøft. Anonymkode: d6285...cf5 1
Gjest Saph Skrevet 23. mai 2021 #24 Skrevet 23. mai 2021 Den eneste personen jeg reagerer på er naboen min. Han er langdistanse løper, og jeg møter han på de snåleste stedene langt uti ingensteder. Han løper overalt. Utover det så legger jeg ikke merke til folk som trener.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #25 Skrevet 23. mai 2021 Jeg tenker: skulle ønske jeg var like flink. Anonymkode: 223b6...488 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #26 Skrevet 23. mai 2021 On 5/19/2021 at 12:10 PM, AnonymBruker said: Hva tenker dere når dere ser noen som er overvektige som løper? Jeg sliter med å "tørre" å løpe fordi jeg føler meg dum. Er ikke veldig overvektig, men har mye på rumpe og lår. Faktisk velger jeg heller å trene der jeg treffer minst mulig folk. Er alt i mitt hode, eller tenker/snakker dere negativt om store folk som løper. Anonymkode: 03a2e...958 Folk er næsty mot overvektige. Desverre. Anonymkode: cfd3d...4d8
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #27 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Folk er næsty mot overvektige. Desverre. Anonymkode: cfd3d...4d8 Er de virkelig det? Har aldri fått kommentarer på vekten bortsett fra barn uten impulskontroll, Er mer det at man som overvektig blir litt usynlig og ikke får noen positive kommentarer heller. Anonymkode: 5e224...b2c
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #28 Skrevet 23. mai 2021 Jeg legger ikke merke til vekta til folk, jeg tenker at der er en person som løper, om jeg legger merke til deg i det heletatt. Anonymkode: 00d45...461
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #29 Skrevet 24. mai 2021 Jeg tenker ikke så mye over det om jeg ser en overvektig som løper, annet enn at jeg synes det er bra. Men når jeg selv begynte å jogge var jeg veldig bevisst på at jeg selv ikke skulle bli sett, så jeg jogget grytidlig på morgenen, og gikk hvis det kom noen. Nå har det gått en stund, og nå bryr jeg meg ikke overhodet. Anonymkode: 59310...df0 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #30 Skrevet 24. mai 2021 Jeg er imponert når jeg ser overvektige jogge. Jeg selv er slank, men orker ikke 😩 Har liksom aldri kommet igang med jogging. Orker ikke presse meg og får vondt i leggene. *sutre sutre fra meg 😅 Anonymkode: dd664...e01
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #31 Skrevet 24. mai 2021 Jeg er slank og er også redd for at andre skal se meg løpe Er redd for å se teit ut. Jeg tenker som regel ikke noe spesielt om overvektige som løper, eller folk som løper i det hele tatt, men det er jo ikke til å komme fra at noen han en mindre pen løpestil enn andre. Dette uavhengig av vekt. Så det har jo hendt at jeg har lagt merke til at noen løper rart. Nå er jeg bare helt ærlig. Det er jo en grunn til at jeg er redd for å se dum ut sjøl. Fordi jeg veit at noen faktisk gjør det - ikke alle løper pent. Anonymkode: 68391...fab
Scoops Skrevet 24. mai 2021 #32 Skrevet 24. mai 2021 Jeg tenker ikke over det i det hele tatt,jeg smiler og løper videre selv,slik jeg gjør med alle andre jeg møter på min vei
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #33 Skrevet 18. juni 2021 folk burde selvfølgelig ikke "fordømme" en førti-åring som forsøker å skaffe seg en bedre utdannelse. Eller en overvektig som forsøker å trene, og gå ned i vekt. Sånne mennesker forsøker å forbedre deres egne liv. Noe man i alle fall ikke kan si om alle tullingene som bare sutrer og klager over alle andre sine liv. Anonymkode: f8fc7...613
Gjest Ringhalelemur Skrevet 18. juni 2021 #34 Skrevet 18. juni 2021 Synes det er flott å se folk som jobber for å holde seg i form, uavhengig av størrelse! ... Også litt misunnelig fordi jeg ikke er så flink til å komme meg ut selv! Hehe.
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 18. juni 2021 #35 Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 19.5.2021 den 12.10): Hva tenker dere når dere ser noen som er overvektige som løper? Jeg sliter med å "tørre" å løpe fordi jeg føler meg dum. Er ikke veldig overvektig, men har mye på rumpe og lår. Faktisk velger jeg heller å trene der jeg treffer minst mulig folk. Er alt i mitt hode, eller tenker/snakker dere negativt om store folk som løper. Anonymkode: 03a2e...958 Ingen bryr seg. Det samme gjelder for alle andre kropper med og uten overvekt. Vi bryr oss ikke.
fitnessjenta Skrevet 18. juni 2021 #36 Skrevet 18. juni 2021 Det kuleste jeg ser på treningssenteret er overvektige som løper! Det krever så ufattelig mye viljestyrke og dedikasjon til å endre vaner og ta grep over egen helse. I tillegg er de aller fleste mest opptatte av seg selv og egen trening når de er på treningssenteret, og tenker lite over hva andre driver med. 🤍 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #37 Skrevet 18. juni 2021 De aller fleste tenker kun på seg selv. Om noen skulle tenke noe, så tenker de nok kun noe positivt, og da bare i 0,0001 sekund før de fortsetter å tenke kun på seg selv. Det finnes sikkert en bitteliten prosent som er helt fullstendig jævlige møkkafolk som tenker noe negativt og som føler seg bedre med seg selv av å gjøre det, fordi de ikke er helt friske i hodet sitt. Men helt ærlig, det er de siste menneskene på jord du burde bry deg om, de er virkelig ikke verdt at du ofrer dem en tanke😊 Anonymkode: 56858...a45
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #38 Skrevet 18. juni 2021 On 5/19/2021 at 12:10 PM, AnonymBruker said: Hva tenker dere når dere ser noen som er overvektige som løper? Jeg sliter med å "tørre" å løpe fordi jeg føler meg dum. Er ikke veldig overvektig, men har mye på rumpe og lår. Faktisk velger jeg heller å trene der jeg treffer minst mulig folk. Er alt i mitt hode, eller tenker/snakker dere negativt om store folk som løper. Anonymkode: 03a2e...958 Om jeg hadde sett deg og tenkt noe, hadde det bare vært noe positivt. Jeg synes det er mye mer beundringsverdig enn superspreke folk som løper fort og elegant 🙂 Anonymkode: c5aba...1b1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #39 Skrevet 18. juni 2021 Her jeg bor så kjører jeg forbi en typisk joggeløype hver dag med mennesker i alle former og fasonger. Hvis det er kø og alt står i ro så legger jeg av og til merke til de. Det er alle mulige løpestiler, slanke som er i dårlig form, overvektige som er i kanonform. Nå skal det mye til for at jeg syns noen er så overvektig at jeg legger merke til det, men i så fall blir jeg bare imponert og misunnelig. Generelt er jeg imponert over alle som orker å jogge uansett form, men spesielt de som ser ut som de sliter litt ekstra (uavhengig av størrelse). Heier litt ekstra inni hodet mitt og tenker på hvor mye vilje det faktisk tar å jogge/løpe. Selv trener jeg på Sats og har null fart i kroppen uansett selv når jeg er topptrent. Anonymkode: ce539...949
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #40 Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 19.5.2021 den 12.10): Hva tenker dere når dere ser noen som er overvektige som løper? Jeg sliter med å "tørre" å løpe fordi jeg føler meg dum. Er ikke veldig overvektig, men har mye på rumpe og lår. Faktisk velger jeg heller å trene der jeg treffer minst mulig folk. Er alt i mitt hode, eller tenker/snakker dere negativt om store folk som løper. Anonymkode: 03a2e...958 Jeg applauderer inni meg og kunne ønske jeg hadde det pågangsmotet selv, da jeg virkelig kunne trengt å kommet meg ut selv 😅 Anonymkode: 07be6...ba0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå