AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #1 Skrevet 19. mai 2021 Hei, Jeg har hatt pstav i over 2 år nå, har hatt uregelmessige blødninger siden dag 1 (gjerne 1 uke av, 1 uke på. Noen ganger kan jeg blø i 1 uke, være mens fri bare noen dager før jeg begynner å spotte igjen) Jeg har tidligere gått på p-piller, og hadde uregelmessige blødninger da også. Vurderer å bytte til spiral, men er redd jeg reagerer på hormonene, og har derfor også tenkt på kobberspiral. Er det noen som har erfaringer med kobberspiral, og dere som har tatt ut pstav pga bivirkninger, hva byttet dere til som dere er fornøyd med? 😅 Anonymkode: b6a51...4d6
Mamacita83 Skrevet 19. mai 2021 #2 Skrevet 19. mai 2021 Haddd akkurat samme bivirkninger som deg. Byttet til hormonspiral. Kjempefornøyd! 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #3 Skrevet 19. mai 2021 Hormonspiral er bedre enn kobberspiral for de som kan bruke hormonprevensjon (de som ikke kan bruke det er blant annet de med blodpropp i familien). Anonymkode: 1145b...a40
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #4 Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hormonspiral er bedre enn kobberspiral for de som kan bruke hormonprevensjon (de som ikke kan bruke det er blant annet de med blodpropp i familien). Anonymkode: 1145b...a40 Hvorfor er hormonspiral bedre enn kobberspiral? Anonymkode: e908b...306
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #5 Skrevet 19. mai 2021 Takk for svar 🙌 Er det noen som har prøvd Jaydess? Er det en "lavhormonspiral"? Anonymkode: b6a51...4d6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå