AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #101 Del Skrevet 8. oktober 2022 Tror ikke jeg kommer til å se lenger, det har blitt et eneste wokeshow- hvor mye wokeopplegg klares det å pushe inn i en sesong og samtidig la all kvalitet lide pga det? Nei, jeg har fått nok. Anonymkode: c168e...a11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 8. oktober 2022 #102 Del Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror ikke jeg kommer til å se lenger, det har blitt et eneste wokeshow- hvor mye wokeopplegg klares det å pushe inn i en sesong og samtidig la all kvalitet lide pga det? Nei, jeg har fått nok. Anonymkode: c168e...a11 Er veldig enig med deg i at dette har vi sett mye av siste sesongene. Tror ærlig talt de har gjort det i mangel på å fylle episodene med medisinske handlinger, som om at de har mettet markedet. Men sesong 19 startet iallefall annerledes, og første episode hadde ingenting woke-opplegg i seg. Den var derimot en frisk start heller, i kjent Greys Anatomy-stil som de kan bygge videre på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #103 Del Skrevet 6. november 2022 On 10/8/2022 at 8:28 PM, Ctrl said: Men så kom sesong 19 nå. I helt ny drakt, med mange nye turnusleger og veldig fremtidsrettet handling. Jeg ble faktisk imponert over at Greys har snudd fullstendig og hentet seg inn mot det gamle konseptet. Jeg tror oppriktig at sesong 19 er starten på noe langt og godt igjen. Koronasesongen var fryktelig traurig, eneste positive var å få sett McDreamy og McSteamy igjen. Og i sesongen etter skulle alt det politisk korrekte krysses av, virker det som. Enig i at starten på sesong 19 virket lovende, med flere friske unge karakterer. MEN, hvorfor blir vi ALDRI kvitt Owen Hunt? Hadde nesten klart å fortrenge hele fyren, og trodde han endelig var skrevet ut av serien. Men så bang, der var han tilbake igjen. Like usjarmerende som alltid, og hva gjør vi med en kriminell lege? Joda, la oss sette ham til opplæring. Sukk. Anonymkode: a92e3...d82 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 6. november 2022 #104 Del Skrevet 6. november 2022 (endret) . Endret 6. november 2022 av Hatsumomo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 6. november 2022 #105 Del Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Koronasesongen var fryktelig traurig, eneste positive var å få sett McDreamy og McSteamy igjen. Og i sesongen etter skulle alt det politisk korrekte krysses av, virker det som. Enig i at starten på sesong 19 virket lovende, med flere friske unge karakterer. MEN, hvorfor blir vi ALDRI kvitt Owen Hunt? Hadde nesten klart å fortrenge hele fyren, og trodde han endelig var skrevet ut av serien. Men så bang, der var han tilbake igjen. Like usjarmerende som alltid, og hva gjør vi med en kriminell lege? Joda, la oss sette ham til opplæring. Sukk. Anonymkode: a92e3...d82 Enig. Definitivt enig angående Hunt. At det går an å melke en karakter så mye med så mye tull som de har gjort med han. Var så glad vi endelig var kvitt han! Og denne krangelen med Teddy er bare meningsløs. Og æresord, jeg kjenner tarmene mine vrir seg i magen på meg når jeg ser han kysse. Altså hva er greia med å SPISE opp partneren? Det er bare noe med han jeg ikke tåler. Fortsatt bra start på den nye sesongen. Men siste episoden synes jeg var litt mæh. Litt irriterende at Bailey enda vaser rundt som en leder på sykehuset uten noe fast plass, at Grey enda vimser om hvordan framtiden vil bli og hvor hun vil bo, og så var plutselig Jackson og Catherine med kreften sin tilbake igjen. Trodde serien var gått videre fra alt dette nå, fått på plass casten og begynt å tenke nytt med faste, nye skuespillere! Men neida.. To steg tilbake igjen. Og såpass mye tilbake at jeg faktisk igjen lurer på om det går mot slutten av serien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 6. november 2022 #106 Del Skrevet 6. november 2022 Sluttet å bry meg da Arizona dro egentlig. Hun var den siste jeg "elsket" bortsett fra Karev. Hun dro vel før Karev. Fikk med meg at han dro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #107 Del Skrevet 11. november 2022 Sett til og med Halloween-episoden nå. Liker de fleste av de nye karakterene, men orker fortsatt ikke Owen Hunt. Finnes det noe mer usexy enn scener med Owen i sengehalmen. Enda verre blir det når han i tråd med god politisk korrekthet lener seg tilbake og venter på "consent" før han tør å fortsette med kona. 😆 Men det blir vel aldri slutt på dette så lenge han også regisserer episodene. Og så måtte det selvsagt komme en episode med sinna kvinner og abort-problematikk. Men med det har de kanskje krysset av de fleste av de temaene på listen og kan gå videre? Anonymkode: a92e3...d82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #108 Del Skrevet 12. november 2022 Håper dette blir siste sesong Anonymkode: 82389...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #109 Del Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (På 8.10.2022 den 21.26): Tror ikke jeg kommer til å se lenger, det har blitt et eneste wokeshow- hvor mye wokeopplegg klares det å pushe inn i en sesong og samtidig la all kvalitet lide pga det? Nei, jeg har fått nok. Anonymkode: c168e...a11 Kunne ikke vært mer enig! Anonymkode: 82389...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #110 Del Skrevet 13. november 2022 Ctrl skrev (På 8.10.2022 den 20.28): Grey's Anatomy er min guilty pleasure på TV jeg bare må se. Og serien fortjener sin egen tråd på KG! Sesong 19 i gang på TV2 Play. Noen tanker: Sesong 17, Covid-sesongen med lange komadrømmer og tilbakevendte stjerner, lå lenge an til å bli den siste sesongen. Og for å si det mildt var sesongen skikkelig dårlig også. Men så ble serien fornyet i "siste sekund". Sesong 18 måtte begynne å hente seg inn igjen, og det ble bare "såder". Litt att og fram, og veldig planløst. Panikkhandlinger. Svak sesong. Nesten som om at man bare skulle ha avsluttet etter sesong 17, som var planen. Men så kom sesong 19 nå. I helt ny drakt, med mange nye turnusleger og veldig fremtidsrettet handling. Jeg ble faktisk imponert over at Greys har snudd fullstendig og hentet seg inn mot det gamle konseptet. Jeg tror oppriktig at sesong 19 er starten på noe langt og godt igjen. Jeg la merke til hvor gamle skuespillerne faktisk har blitt, og det er kanskje det som er meningen? Alt i alt ser det ut til at etter to dårlige sesonger så er skuta snudd og går ikke lenger mot den avsluttende fasen. Og tro meg, det merkes godt. Og for første gang på to år så gleder jeg meg til neste episode igjen. Tanker? Ingen serier burde vare i 19 sesonger Anonymkode: 82389...276 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #111 Del Skrevet 15. november 2022 Elsker Grey’s! De er ikke minst veldig tidsriktige. Har dere sett episode 7 av siste sesong hvor Catherine Avery og Thomas Koracick har en prat? (Omtrent 15:45 inn i episoden). Måtte nesten le da de snakker om hva som ikke fungerer som kreftmedisin: «Møtte en sjaman i Peru som drev med energimedisin». Anonymkode: 3d26a...735 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #112 Del Skrevet 17. november 2022 Meredith Grey slutter i Grey's. Da er det nok på tide å avslutte serien. Men det jeg frykter vil skje er at det blir enda mer Owen Hunt show. Anonymkode: 81634...820 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #113 Del Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Meredith Grey slutter i Grey's. Da er det nok på tide å avslutte serien. Men det jeg frykter vil skje er at det blir enda mer Owen Hunt show. Anonymkode: 81634...820 Nå kan de like greit holde på til sesong 20 og så avslutte der på et fint rundt tall Anonymkode: 82389...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #114 Del Skrevet 18. november 2022 Trist hvordan serien har blitt, jeg orker ikke se lenger. Hvis man ser de første 1-2 sesongene var jo serien skikkelig fresh og bra - den føles fremdeles fresh når jeg ser sesong en, selv om de episodene er nesten 20 år gamle! Anonymkode: dc97c...b67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 19. november 2022 #115 Del Skrevet 19. november 2022 Hvorfor - hvorfor starter de en sesong og viser bare noen få episoder, og så må vi vente ukesvis til neste? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 19. november 2022 #116 Del Skrevet 19. november 2022 lin skrev (46 minutter siden): Hvorfor - hvorfor starter de en sesong og viser bare noen få episoder, og så må vi vente ukesvis til neste? Begynner igjen i februar en gang. Flere serier som gjør det slik. Er vel sendepause i usa og da må vi vente også. Kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 20. november 2022 #117 Del Skrevet 20. november 2022 Elsker sjokolade skrev (1 time siden): Begynner igjen i februar en gang. Flere serier som gjør det slik. Er vel sendepause i usa og da må vi vente også. Kjedelig. Joda, skjønner jo det. Sånn har det vært flere ganger. Men lang pause etter bare 6 episoder, det er kjedelig. Da kunne de utsatt sesongstart en stund også heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #118 Del Skrevet 26. mars 2023 https://deadline.com/2023/03/greys-anatomy-renewed-season-20-ellen-pompeo-return-1235309800/ 🙊 Anonymkode: f719b...23b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #119 Del Skrevet 26. mars 2023 11 hours ago, AnonymBruker said: https://deadline.com/2023/03/greys-anatomy-renewed-season-20-ellen-pompeo-return-1235309800/ 🙊 Anonymkode: f719b...23b Så Owen Hunts kontrakt utløper, men blir man noengang kvitt ham? Mannen er jo både udødelig og får komme tilbake som kirurg etter å ha kverket folk. Han har ikke en gang skader etter ulykken lenger. Anonymkode: 81634...820 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #120 Del Skrevet 5. april 2023 Jeg har nettopp sett nyeste episode «pick yourself up» og synes virkelig serien har tatt seg opp igjen. Veldig bra episode. Anonymkode: baf5a...e49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå