AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #61 Del Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Og veldig synd at Owen er udødelig 😛 Teddy viste seg også å ha en fortid med en kvinne, snart bare Meredith som ikke er bifil. Liker den nye typen hennes. Kommer det flere episoder enn de 12 som ligger ute nå? Syntes det skjedde lite til å være sesongavslutning. Men Bailey til verdensrommet, det hadde gjort seg 😁 Anonymkode: 81634...820 Hvor har du lest det? Anonymkode: 82389...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #62 Del Skrevet 20. mars 2022 Skjønner ikke helt hva dere har i mot Owen. Joda, han kan være litt intens, men han skiller seg litt ut på flere vis, så jeg syns han er forfriskende. Jeg er derimot dritlei Amelia, hun er jo helt idiot. Serieskaperne vil gjerne at vi skal ha sympati for henne, men jeg klarer ikke å få sympati for en person som tar så mange dårlige valg. Hun klarer å være hjernekirurg i verdensklasse, men hun klarer jo absolutt ingenting annet. Håper Jo og Link ender opp sammen nå, Jo fortjener en mann som bare er god og snill. Anonymkode: 39f7c...627 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #63 Del Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Skjønner ikke helt hva dere har i mot Owen. Joda, han kan være litt intens, men han skiller seg litt ut på flere vis, så jeg syns han er forfriskende. Jeg er derimot dritlei Amelia, hun er jo helt idiot. Serieskaperne vil gjerne at vi skal ha sympati for henne, men jeg klarer ikke å få sympati for en person som tar så mange dårlige valg. Hun klarer å være hjernekirurg i verdensklasse, men hun klarer jo absolutt ingenting annet. Håper Jo og Link ender opp sammen nå, Jo fortjener en mann som bare er god og snill. Anonymkode: 39f7c...627 Han har spilt sin rolle Anonymkode: 82389...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #64 Del Skrevet 20. mars 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Hvor har du lest det? Anonymkode: 82389...276 Det var med i en av episodene at hun ble spurt. Er vel et stykke dit, er hun i god nok form etter hjerteinfarktet? På den annen side, dette er tv, så da er alt mulig. Tar gjerne en episode med Bailey in space, jeg Anonymkode: 81634...820 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 20. mars 2022 #65 Del Skrevet 20. mars 2022 Litt blanda drops tanker: Om de fortsetter til sesong 30, kommer jeg enda til å se, gråte, le og klage på valg i serien. Jeg kommer alltid til å elske Greys, men sesongene nå er ikke som de var en gang i tiden. Det er ikke helt det samme. Jeg liker ikke hele Amelia og personen jeg ikke husker navnet på forholdet. Det føles veldig feil ut. Det som er trist er jo at hun «ødelegger» alle forhold, og det betyr vel at denne ikke binære personen forsvinner snart fra serien. Jeg er for representasjon. Få inn noen ikke binære uten romantisk drama. Få den døve kirurgen tilbake, hun virket kul. Men ønsker at de slutter å ødelegge karakterer vi kjenner. Litt som de «rævkjørte» Alex. Jeg synes ikke han fikk en bra avslutning. Forlater Jo helt uten videre på den måten er bare tåpelig og uverdig, han var en favoritt hos meg. Jeg liker heller ikke dette nye forholdet til Meredith. Jeg forstår ikke hvem denne personen er. Han var med i en episode som hennes pasient, men så plutselig bare stort romantisk greie. Jeg må ha glemt noe der tror jeg, for jeg forstår det ikke. Skulle ønske de kunne hatt Christina som gjest i 2 episoder. Dobbelepisoden med Addison var bare helt fantastisk! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #66 Del Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det var med i en av episodene at hun ble spurt. Er vel et stykke dit, er hun i god nok form etter hjerteinfarktet? På den annen side, dette er tv, så da er alt mulig. Tar gjerne en episode med Bailey in space, jeg Anonymkode: 81634...820 Så 12 nå og ingenting der Anonymkode: 82389...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #67 Del Skrevet 20. mars 2022 Ariana807 skrev (Akkurat nå): Litt blanda drops tanker: Om de fortsetter til sesong 30, kommer jeg enda til å se, gråte, le og klage på valg i serien. Jeg kommer alltid til å elske Greys, men sesongene nå er ikke som de var en gang i tiden. Det er ikke helt det samme. Jeg liker ikke hele Amelia og personen jeg ikke husker navnet på forholdet. Det føles veldig feil ut. Det som er trist er jo at hun «ødelegger» alle forhold, og det betyr vel at denne ikke binære personen forsvinner snart fra serien. Jeg er for representasjon. Få inn noen ikke binære uten romantisk drama. Få den døve kirurgen tilbake, hun virket kul. Men ønsker at de slutter å ødelegge karakterer vi kjenner. Litt som de «rævkjørte» Alex. Jeg synes ikke han fikk en bra avslutning. Forlater Jo helt uten videre på den måten er bare tåpelig og uverdig, han var en favoritt hos meg. Jeg liker heller ikke dette nye forholdet til Meredith. Jeg forstår ikke hvem denne personen er. Han var med i en episode som hennes pasient, men så plutselig bare stort romantisk greie. Jeg må ha glemt noe der tror jeg, for jeg forstår det ikke. Skulle ønske de kunne hatt Christina som gjest i 2 episoder. Dobbelepisoden med Addison var bare helt fantastisk! Ysng vil ikke Anonymkode: 82389...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 20. mars 2022 #68 Del Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ysng vil ikke Anonymkode: 82389...276 Er lov å ønske seg ting som ikke kommer til å skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #69 Del Skrevet 20. mars 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Så 12 nå og ingenting der Anonymkode: 82389...276 Det var i den tidligere episoden var han unge legen som forguder henne prøvde å kysse henne. Anonymkode: 81634...820 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #70 Del Skrevet 20. mars 2022 Ariana807 skrev (1 minutt siden): Er lov å ønske seg ting som ikke kommer til å skje. Bare fortalte så du vet. Hun er med på killing eve nå forresten Anonymkode: 82389...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #71 Del Skrevet 20. mars 2022 Anonymkode: 81634...820 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #72 Del Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Anonymkode: 81634...820 Må si hun ser bra ut for alderen egentlig Anonymkode: 82389...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #73 Del Skrevet 20. mars 2022 Jeg datt av lasset litt, og fikk ikke sett ferdig sesong 17. Noen som vet hvor jeg kan se den? Anonymkode: 042b6...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 20. mars 2022 #74 Del Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg datt av lasset litt, og fikk ikke sett ferdig sesong 17. Noen som vet hvor jeg kan se den? Anonymkode: 042b6...a64 Disney+ har alle sesongene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #75 Del Skrevet 20. mars 2022 Sesong 17 kan uansett oppsummeres i ett ord - covid. Eller ok, med en liten dash black lives matter og barn født i feil kropp. Håper virkelig ikke det kommer en sesong 19 i sin helhet viet Putin. Anonymkode: 81634...820 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #76 Del Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ysng vil ikke Anonymkode: 82389...276 Fornuftig, slik serien har blitt… Anonymkode: dc97c...b67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #77 Del Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (På 21.3.2022 den 9.40): Fornuftig, slik serien har blitt… Anonymkode: dc97c...b67 Hvordan mener du? Anonymkode: 82389...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 22. april 2022 #78 Del Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (På 19.3.2022 den 23.20): Veldig sært at Amelia plutselig er bifil 🤨 Anonymkode: 82389...276 Hvorfor er det sært? Jeg var ikke overrasket i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #79 Del Skrevet 22. april 2022 Jeg synes ikke den nye sesongen er noe særlig. Har vært superfan av Hreys i mange år, men de 2 siste sesongene har tapt seg veldig. Anonymkode: 7eb05...bd7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #80 Del Skrevet 22. april 2022 Jeg liker Station 19 bedre. Anonymkode: 39f7c...627 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå