AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1 Skrevet 18. mai 2021 Det er sikkert mange her som har hørt sangen. Vel det jeg vil med denne tråden, er å informere om at den er falsk... Sjangeren er Makina (spansk sjanger) og artistene bak låten er Alex Laser & DJ Lobo Sangen heter som følger, Alex Laser & DJ Lobo - El Sueño Helado: For noen er det helt sikker uintressant, men jeg irriterer meg over at DJ Dream, som han kaller seg, har fått all crediten for sangen. Selv om jeg personlig ikke er noe fan av den. Anonymkode: 35179...8cf
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #2 Skrevet 21. mai 2021 Hoppesangen? Er det den sangen @Hoppetaujenta danser og hopper til? 💃 Men hvem er dette? @Hoppetaujenta* Anonymkode: 5362c...270
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #3 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hoppesangen? Er det den sangen @Hoppetaujenta danser og hopper til? 💃 Men hvem er dette? @Hoppetaujenta* Anonymkode: 5362c...270 Det er vel ikke tillatt å opprette et brukernavn som er så likt et eksisterende brukernavn at disse to kan forveksles? @Anglofil kan du se på det med det nye brukernavnet @Hoppetaujenta* som kan forveksles med den brukeren som har vært her lenge @Hoppetaujenta? Førstnevnte har også tatt samme profilbilde som sistnevnte. Anonymkode: 5362c...270
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #4 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er vel ikke tillatt å opprette et brukernavn som er så likt et eksisterende brukernavn at disse to kan forveksles? @Anglofil kan du se på det med det nye brukernavnet @Hoppetaujenta* som kan forveksles med den brukeren som har vært her lenge @Hoppetaujenta? Førstnevnte har også tatt samme profilbilde som sistnevnte. Anonymkode: 5362c...270 @Elaine Marley Kan du se på dette? Anonymkode: 5362c...270
Tulling Skrevet 21. mai 2021 #5 Skrevet 21. mai 2021 Hvor gammelt er dette ? 20-30 år gammelt ? Kommer til å høre på dette igjen, aldri.
Gjest SVK Skrevet 21. mai 2021 #6 Skrevet 21. mai 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Hoppesangen? Er det den sangen @Hoppetaujenta danser og hopper til? 💃 Men hvem er dette? @Hoppetaujenta* Anonymkode: 5362c...270 Det er samme fantastiske person bak begge brukernavnene.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #7 Skrevet 21. mai 2021 SVK skrev (4 minutter siden): Det er samme fantastiske person bak begge brukernavnene. Å ja Takk for informasjon Anonymkode: 5362c...270
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå