AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1 Skrevet 18. mai 2021 Har startet med antidepressiva for fire uker siden og holder enda på med doseøkning. Har fått skikkelig problemer med å sove ordentlig. Våkner hele tiden og drømmer masse, men føler meg våken og at hjernen arbeider veldig. Får ikke sove på dagen heller om jeg prøver å legge med nedpå en halvtime. Noen som har erfaring med samme, vil det gå over etter en stund når man har vent seg til medisinen? Anonymkode: eece7...26f
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #2 Skrevet 18. mai 2021 Jeg våkner også mye, men har veldig urolig søvnrytme fra før. Testet flytende melantonin uten voldsomt hell, men du kan jo teste? Kjøpte på Tights. Anonymkode: 8b4da...6c1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #3 Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg våkner også mye, men har veldig urolig søvnrytme fra før. Testet flytende melantonin uten voldsomt hell, men du kan jo teste? Kjøpte på Tights. Anonymkode: 8b4da...6c1 Takk for tips. jeg har ikke hatt så mye problemer med søvn tidligere. Skal lese litt mer om melatonin. Ts Anonymkode: eece7...26f
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #4 Skrevet 18. mai 2021 Kjøp melatonin på apoteket f.eks. Ikke skadelig og ingen bivirkninger Anonymkode: 0153d...1e7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå